Citat:
Ursprungligen postat av .adept
Har börjat lira lite med polarna igen, 70 drulle med pacc. Tips på levlingspots? Helst inte allt för stor waste då jag är ganska fattig

Jag är samma level, eller 68... om jag vill expa rimligt snabbt men inte gå spec. mycket waste så kör jag Water Elementals med bara exori vis och Bright Sword. De droppar mycket life rings och mana potions så man kan hålla på rätt länge. Glöm inte att fiska liken, du kan få pärlor värda 3000 till NPC och lite annat.
Darashia Dragon Lair, är du ensam kan du få nästan lika mycket exp som Water Elementals men då kan du inte chatta samtidigt eller skinna liken och sånt... det är mycket roligare också tycker jag, nu har jag inte varit där på typ 8 levels men på 70 borde det inte vara waste.
Yalahar Dragons i värsta fall, eller Ancient Scarabs.
Något snabbare exp men mer waste om du inte lootar något bra är Dragonblaze Peaks i Farmine, massa DLs du kan runna.
Jag ska börja expa Bonebeast Island snart men har inte fixat klart accessen ännu, hört att det är jävligt bra, bättre än allt ovan, men waste.
Dock är jag ingen expert, började med Tibia igen efter femårigt uppehåll för typ en och en halv månad sen, men jag har nog läst alla huntingguider som finns för Druid på internet.