Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-14, 21:30
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .adept
Tackar för snabbt och utförligt svar! Hur "fiskar" man liken då?
fishing rod, som att fiska i vanligt vatten.

kan även säga att de stället är ren profit om du har softs, + att ju längre du stannar, ju mer profit eftersom man vissa rundor kan dra flera 3k pärlor, sen vissa rundor inte ta en enda
Citera
2012-04-14, 22:21
Medlem
wusligs avatar
passar även på att fråga om det finns några tappra krigare kvar på pl-servern Xerena? Det suger något så enormt att vara kanske den enda svenska spelaren på en helt förstörd server.
Citera
2012-04-15, 03:34
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuslig
passar även på att fråga om det finns några tappra krigare kvar på pl-servern Xerena? Det suger något så enormt att vara kanske den enda svenska spelaren på en helt förstörd server.

Är oerhört trött nu, men tror att min bror spelar där och om så är fallet så kommer även jag att börja inom ett par veckors tid.
Citera
2012-04-15, 03:41
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Jag är ju en veteran när det kommer till NG, elfbot, neobot etc och tyckte dom funkade prima. Är Redbot i samma klass? känns som att det är för nytt för att vara tillräckligt bra?

Ptja, jag är däremot inte "veteran" inom detta. Men jag tycker det funkar väldigt bra sålänge du hittar bra scripts. Och tydligen så klara jag mig från Bann - waven så, jag är nöjd

Ja det är en ny bot, den klarar det mesta frågan är bara om scripts.
Citera
2012-04-15, 04:55
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiostyrdsvensk
alltså nu är det såhär att jag har kört igång med ot (open tibia) för skojjsskull men elfbot är onåbart i mina ögon, skulle blivit väldigt glad om någon här skulle kunna hjälpa mig med att hitta ett sätt att få igång det på, typ crack till det eller något, är det emot reglerna att posta så skicka iväg ett pm på hur man gör.
MVH RADIOSTYRDSVENSK

Underlättar ju enormt om du säger vilken version utav tibia du spelar
Citera
2012-04-15, 09:14
Medlem
pozies avatar
gillar hur de gjort UH's vitare än vitast, men ändå har kvar alla uh emblem blåa.... FAIL
Citera
2012-04-15, 10:02
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
gillar hur de gjort UH's vitare än vitast, men ändå har kvar alla uh emblem blåa.... FAIL

vet du var man kan lvla som lvl 22 druid prem acc? (ej promotad)
Citera
2012-04-15, 11:19
Medlem
Citat:

Jag lirar där med brorsan nu, Siodora heter min char. 77 ED. Håller med om att det är ganska hemskt ibland. Bara massa pack och avskum överallt.
Citera
2012-04-15, 15:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menimienai
vet du var man kan lvla som lvl 22 druid prem acc? (ej promotad)
För snabba lvls dock waste, så antingen stealth rings i cyclopolis, de sista floors innan dörren, ta det dock försiktigt med FE, det är runt 70-80k/h med bonus. Eller edron dragons + singel dl så är det samma xp, jag gjorde det med en 37 ek, som bara blockade är ekonomin liten finns alltid yalahar cemetery, högra sidan med ghouls och crypt shambler + demon skeleton
Citera
2012-04-15, 16:15
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Jag har köpt med Paypal från mmosale.com ett par gånger nu, leverans på runt 10 minuter båda gångerna och låga priser.

Testade dem jag med efter att du rekommenderade dom. Jag är också väldigt nöjd, leverans inom 30 min båda gångerna och bra priser.
Citera
2012-04-15, 20:58
Medlem
Kalaspungs avatar
Någon som kan skicka schyssta druid guider?
Citera
2012-04-15, 21:07
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspung
Någon som kan skicka schyssta druid guider?
förklara din ekonomi och tillgång till eq/blocker, samt om du vill questa, göra tasks så kan jag skriva ihop en åt dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in