Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-07, 07:46
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
bs, snubben hade inte fullt hp isåfall. tvivlar på att någon 100 mage någonsin har lagt en ue på 650 dmg. lite snabb överslagsräkning säger att han skulle typ behövt ha mag 85 + tur eller nåt för det, om inte högre

Förr så kunde UEn ta riktigt jävla äckligt mycket, så tror nog att det är möjligt. Om vi snackar 7.1-7.4.
Citera
2012-03-07, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Förr så kunde UEn ta riktigt jävla äckligt mycket, så tror nog att det är möjligt. Om vi snackar 7.1-7.4.

Jo jag kan nog också minnas det. Kom precis på när Cachero på Calmera solade 5 demons med ue genom att gå ner för parcels > ue > upp igen.

Saknar när man kunde använda spell direkt efter man gått ner/upp för saker... :/
Citera
2012-03-07, 10:01
Medlem
chullans avatar
Tog ett tag, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge antar jag.
09:16 Loot of a draken abomination: 42 gold coins, 100 gold coins, 2 platinum coins, a scale of corruption, a shield of corruption
Citera
2012-03-07, 11:21
Medlem
Deathwanderers avatar
där fick vi en trevlig matte lektion

ohh uhs på knights... saknar!!!!
Citera
2012-03-07, 11:29
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Cool ^

Men ett tips till alla som gillade neobot och tänker köpa ett nytt är att vänta till april. Det kommer nämligen ut ett bot som heter "BugWt Bot". Det var admins på Neobot har jag för mig, eller så sålde de scripts på neo. Men hur som helst så gör de ett nytt bot som kommer se likadant ut som NeoBot och man kommer kunna använda neobot scripts till BugWt Bot så ni som fortfarande har en massa scripts borde ju vänta. Neobot var nog det bästa bot som funnits hittills tycker jag. Så det är värt att vänta

VARNING! ni som ändå tänker ladda hem RedBot Pro. De 10+ första länkarna på google när man söker på RedBot är hack. hackades på ett av mina acc häromdagen, men det gjorde inte så mycket då jag abusade money buggen och tjänade på det.

Här är den Officiella sidan:
http://forums.tibiaredbot.com.br
Citera
2012-03-07, 11:36
Medlem
Deathwanderers avatar
skönt, har ett antal scripts sparade dock kmr jag nog inte botta mina main accs ändå :/

hur vet du detta btw?
Citera
2012-03-07, 12:17
Medlem
pozies avatar
Citat:
bs, snubben hade inte fullt hp isåfall. tvivlar på att någon 100 mage någonsin har lagt en ue på 650 dmg. lite snabb överslagsräkning säger att han skulle typ behövt ha mag 85 + tur eller nåt för det, om inte högre
det är 100% sant.

Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
Cool ^

Men ett tips till alla som gillade neobot och tänker köpa ett nytt är att vänta till april. Det kommer nämligen ut ett bot som heter "BugWt Bot". Det var admins på Neobot har jag för mig, eller så sålde de scripts på neo. Men hur som helst så gör de ett nytt bot som kommer se likadant ut som NeoBot och man kommer kunna använda neobot scripts till BugWt Bot så ni som fortfarande har en massa scripts borde ju vänta. Neobot var nog det bästa bot som funnits hittills tycker jag. Så det är värt att vänta

VARNING! ni som ändå tänker ladda hem RedBot Pro. De 10+ första länkarna på google när man söker på RedBot är hack. hackades på ett av mina acc häromdagen, men det gjorde inte så mycket då jag abusade money buggen och tjänade på det.

får hoppas att dem är lite mognare än från neobot forumet då. de va jävligt sneaky och fuskade en del på forumet för o få övertag över de andra script säljarna, så gillar inte dem så super mycket.... + de ville köpa neobot koderna, antagligen för de själva är sämst scripters och de inte kommer va i närheten av samma "säkerhet", men vem vet. märker vi när de kommer ut, får ju hoppas de är lika bra

Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
skönt, har ett antal scripts sparade dock kmr jag nog inte botta mina main accs ändå :/

hur vet du detta btw?
de va mycket snack om det på neobot forumet innan de la ner
Citera
2012-03-07, 12:38
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
jo, highlvl mages gjorde bra mycket mer dmg innan, just för att både lvln och maglvln jobbade för dmgn. men 650 dmg ue på en lvl 100 sork låter som en riktig rövarhistoria. som sagt skulle han behövt en mag lvl 90 för något i den stilen

nu hade han ju tydligen "väldigt saftig mag lvl", men ha i åtanke att skillnaden på en lvl 100 mage med riktigt kass maglvl samt en med riktigt hög maglvl diffade mellan 50-70. en lvl 100 mage med mag 50 har en spellpower på totalt 350, och en med mag 70 skulle då ha en på 410. det innebär ca 20% högre total dmg.

synd att jag inte sitter inne med siffrorna för UEs basdmg längre, men med tanke på att 100 mages med kass maglvl inte kom mkt högre än 450 med sina ues så tar jag det för högst osannolikt att en med som gör 20% mer dmg lägger 650

all lies =)
Citera
2012-03-07, 13:05
Medlem
storytellers avatar
När det är hackhemsidor, krävs det att man tankar hem exe-program och skit för att bli hackad eller kan det ligga script direkt på sidan som ger keylogger? Jag har surfat runt lite på bothemsidor, dock med Mac.
Citera
2012-03-07, 13:07
Medlem
pozies avatar
Citat:
jo, highlvl mages gjorde bra mycket mer dmg innan, just för att både lvln och maglvln jobbade för dmgn. men 650 dmg ue på en lvl 100 sork låter som en riktig rövarhistoria. som sagt skulle han behövt en mag lvl 90 för något i den stilen

nu hade han ju tydligen "väldigt saftig mag lvl", men ha i åtanke att skillnaden på en lvl 100 mage med riktigt kass maglvl samt en med riktigt hög maglvl diffade mellan 50-70. en lvl 100 mage med mag 50 har en spellpower på totalt 350, och en med mag 70 skulle då ha en på 410. det innebär ca 20% högre total dmg.

synd att jag inte sitter inne med siffrorna för UEs basdmg längre, men med tanke på att 100 mages med kass maglvl inte kom mkt högre än 450 med sina ues så tar jag det för högst osannolikt att en med som gör 20% mer dmg lägger 650

all lies =)
ja du får ju tro vad du vill
Citera
2012-03-07, 13:23
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ja du får ju tro vad du vill
du är säker på att du inte misstar dig angående han level, om han hade full hp etc etc. du var ju som sagt bara typ 12 år när det hände

har abstinens och är ganska sne i allmänhet, därför jag hänger upp mig på skit
Citera
2012-03-07, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
Cool ^

Mm du blåste mig för o få den där buggen... visste att man inte skulle lita på folket här på fb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in