Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-12, 12:28
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggen
Tackar! Får hoppas att det finns något fint ställe som inte är upptaget av bottare då http://tibia.wikia.com/wiki/Water_Elemental_Cave Antar jag är the way to go?

yepp
Citera
2012-04-12, 20:28
Medlem
Hur har det gått för er botters? Någon som blivit bannad? Vilken bot?

Själv har jag klarat fyra acc med xenobot, bottat afk, haft onlinetid på 23 h å 45 min ngt dygn. Inga problem alls här.
Citera
2012-04-13, 07:56
Medlem
3rMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezron
Hur har det gått för er botters? Någon som blivit bannad? Vilken bot?

Själv har jag klarat fyra acc med xenobot, bottat afk, haft onlinetid på 23 h å 45 min ngt dygn. Inga problem alls här.

Har kört med redbot pro på 6 accs och inte bannnad på något

Dock såg jag posts på xeno forum att det var rätt många som blev deletade.
Citera
2012-04-13, 11:16
Medlem
Menimienais avatar
Någon som är villig att berätta var en druid lvl 20 mlvl17 ska lvla? Jag har prem acc :3
Citera
2012-04-13, 22:10
Medlem
wusligs avatar
har fixat prem ännu en gång till detta usla spel och tänkte kanske levla liteeeee..

Undrar vad man kör för bot idag? Såg att NG lagt ner, och har testat lite med crackad version av redbot, men tibia patchas i princip varje vecka känns det som så kanske lika bra att köpa en pro bot. Någon som rekomenderar något? och isf länka gärna hemsida.
Citera
2012-04-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuslig
har fixat prem ännu en gång till detta usla spel och tänkte kanske levla liteeeee..

Undrar vad man kör för bot idag? Såg att NG lagt ner, och har testat lite med crackad version av redbot, men tibia patchas i princip varje vecka känns det som så kanske lika bra att köpa en pro bot. Någon som rekomenderar något? och isf länka gärna hemsida.

http://forums.xenobot.net/forum.php denna
Citera
2012-04-13, 23:19
Medlem
alltså nu är det såhär att jag har kört igång med ot (open tibia) för skojjsskull men elfbot är onåbart i mina ögon, skulle blivit väldigt glad om någon här skulle kunna hjälpa mig med att hitta ett sätt att få igång det på, typ crack till det eller något, är det emot reglerna att posta så skicka iväg ett pm på hur man gör.
MVH RADIOSTYRDSVENSK
Citera
2012-04-14, 02:35
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuslig

tibiaredbot.com.br

Kör jag med iaf, och har funkat klockrent utan bann
Citera
2012-04-14, 12:54
Medlem
GGGorillas avatar
Jag har tänkt börja spela Tibia igen, men jag har 0 EQ och guld för att jag sålde allt och gav pengarna till en polare innan jag slutade, vet någon hur säkert det är att köpa guld med kreditkort?

Spelar på Valoria, inga av mina kompisar spelar fortfarande så kan inte fråga dom efter pengar.
Citera
2012-04-14, 16:03
Medlem
storytellers avatar
Jag har köpt med Paypal från mmosale.com ett par gånger nu, leverans på runt 10 minuter båda gångerna och låga priser.
Citera
2012-04-14, 17:21
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Jag har köpt med Paypal från mmosale.com ett par gånger nu, leverans på runt 10 minuter båda gångerna och låga priser.
Hur mycket är "låga priser"?
Citera
2012-04-14, 18:18
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
tibiaredbot.com.br

Kör jag med iaf, och har funkat klockrent utan bann

Jag är ju en veteran när det kommer till NG, elfbot, neobot etc och tyckte dom funkade prima. Är Redbot i samma klass? känns som att det är för nytt för att vara tillräckligt bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in