Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-26, 20:01
Medlem
Qanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puerti
Någon som har något förslag på hur jag ska kliva min mage i början såhär? Jag sitter just nu på en drulle level 15, mag 12. Har kört rots fram tills nu och tänkte kliva härifrån då expen per timma inte är allt för bra. Jag har premium givetvis och startade precis charen, så jag har ingen access till varken Yala, Ice Islands eller liknande. Rots/Larvas är väl ganska normalt att man går, men tycker detta är så oerhört tråkigt kombinerat med dålig exp. Så tills man glider upp till level 22~ då man kan kliva tarantulas och göra tasks en stund, men innan och efter detta så bör man göra hur då?

Vart skall jag gå tycker ni? Skulle givetvis vilja gå profit i början, men spelar absolut ingen roll om jag går +/- 0 eller möjligen smått minus. Manuellt kör jag givetvis.

Ta Killing in the name of.. minotaur questen, hunta i dark pyramid. Stanna kvar där tills du ha gjort klart questen, då borde du vara level 35-40 typ. Bra exp och ok loot. Investera i en obsidian knife är en bra idé
Citera
2011-12-26, 20:11
Medlem
Qanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Var kan jag lvla min 86 sorcerer med mag 57? Water elementals är alltid upptaget...

Quaras kanske. Eller Ramoa, eller dls i Darashia. Finns nog fler bättre ställen, någon kanske kan fylla på med mer alternativ. Water Elementals är bäst till lvl ~100, men alla är ju där för att det är bäst, extra jobbigt då det är lätt att botta där.
Citera
2011-12-26, 22:24
Medlem
Stuuuuutes avatar
Har jag missat något eller alla bottar mer eller mindre nu för tiden?
Citera
2011-12-27, 02:20
Medlem
Puertis avatar
Postar här återigen då jag har brist på inspiration vad jag bör hunta. Jag har en 55 MS med mag 49. Sitter på dryga 60k som jag helst vill öka på, men jag kan absolut tänka mig att inte plussa VARJE runda så länge expen är mycket fin. Som troligen alla vet, så är water elementals i princip ALLTID upptaget, vilket gör att det blir totalt omöjligt att expa där. Mycket bra ställe, inget snack, men det är inte lätt när det är svårt. Drags hade varit trevligt, men tycker att ED är en bättre vocation att kliva drags med, även om det GIVETVIS är dugligt som MS också. Men jag söker alltså alternativa vägar till framgång, ja, förutom;
1. Water Elementals.
2. Dragons.
3. Ancient Scarabs
4. Gå någonting med blocker.

Stort tack om någon kan ge ett fullgodligt alternativ till dessa ovanstående.
Citera
2011-12-27, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puerti
Postar här återigen då jag har brist på inspiration vad jag bör hunta. Jag har en 55 MS med mag 49. Sitter på dryga 60k som jag helst vill öka på, men jag kan absolut tänka mig att inte plussa VARJE runda så länge expen är mycket fin. Som troligen alla vet, så är water elementals i princip ALLTID upptaget, vilket gör att det blir totalt omöjligt att expa där. Mycket bra ställe, inget snack, men det är inte lätt när det är svårt. Drags hade varit trevligt, men tycker att ED är en bättre vocation att kliva drags med, även om det GIVETVIS är dugligt som MS också. Men jag söker alltså alternativa vägar till framgång, ja, förutom;
1. Water Elementals.
2. Dragons.
3. Ancient Scarabs
4. Gå någonting med blocker.

Stort tack om någon kan ge ett fullgodligt alternativ till dessa ovanstående.

Earth elementals hade jag kört, lite synd att level dörren till vandura är för 60+, men det är helt okej exp och riktigt fin profit.
Citera
2011-12-27, 05:06
Medlem
Robss avatar
Och nu går neobot i graven... http://forums.tibianeobot.com/showthread.php?40611-NeoBot-in-2012

Citera
2011-12-27, 09:17
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Och nu går neobot i graven... http://forums.tibianeobot.com/showthread.php?40611-NeoBot-in-2012

Japp! It's been a good run, hörs tibia!
Citera
2011-12-27, 10:17
Medlem
Deathwanderers avatar
jävla skit, ja som har wastat ett antal kks på scripts, o chars o skit.. aja.. har ett antal accs me prem som kmr gå åt helvete också.. fint..
Citera
2011-12-27, 12:36
Medlem
Yamals avatar
Ägda ;p
Citera
2011-12-27, 12:45
Medlem
winterboards avatar
Hmm, dags att lägga spelet på hyllan ändå kanske?
Citera
2011-12-27, 12:48
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winterboard
Hmm, dags att lägga spelet på hyllan ändå kanske?
but why? GPs kmr antagligen bli dyrare nu = dom redan "rika" kmr tjäna bra på det, och höga chars går faktist att manuella nu för tiden :>
Citera
2011-12-27, 14:25
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
but why? GPs kmr antagligen bli dyrare nu = dom redan "rika" kmr tjäna bra på det, och höga chars går faktist att manuella nu för tiden :>
Visst det går att manuella. Men inte fan tar det bort faktumet att det är sjukt tråkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in