Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-12-26, 00:54
Medlem
Var kan jag lvla min 86 sorcerer med mag 57? Water elementals är alltid upptaget...
Citera
2011-12-26, 01:34
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Om man köper alla bless (5 vanliga + twist of fate) samt bär en AoL. Vad tappar man då?

Du behöver bara köpa alla 5 blessings så behöver du ingen AOL, Blessings har ersatt Aol.
Citera
2011-12-26, 01:38
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Du behöver bara köpa alla 5 blessings så behöver du ingen AOL, Blessings har ersatt Aol.
Jag tror att det han syftade var på att om man tappade alla blessings även om man hade aol, och på så vis kunna förlora lika lite exp/skills osv som man har med bless men samtidigt kunna behålla alla bless när han dör..
Citera
2011-12-26, 02:22
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Jag tror att det han syftade var på att om man tappade alla blessings även om man hade aol, och på så vis kunna förlora lika lite exp/skills osv som man har med bless men samtidigt kunna behålla alla bless när han dör..

Jaha, nu hänger jag med. Nej det går inte.
Citera
2011-12-26, 13:51
Medlem
Citat:

Citat:
Korrekt, på så sätt tjäna 70k vid varje death.
Citat:
Jaha, nu hänger jag med. Nej det går inte.
Ok, synd, hade vart bra gött annars
Citera
2011-12-26, 14:06
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Någon som vet en sida där man kan köpa guld billigt? Helst som du själv haft erfarenhet av tidigare.
Citera
2011-12-26, 14:16
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftsoppaN123
Någon som vet en sida där man kan köpa guld billigt? Helst som du själv haft erfarenhet av tidigare.
Det bästa är nog att kolla på blocket eller Neobot's forum och hitta någon där, sidor som är inriktade på att sälja tibia cash tar oftast det dubbla och är inte billiga någonstans..

Btw, hittade detta klipp på proposal boards

http://www.youtube.com/watch?v=nvKVyyjvRd4

Vanligtvis tycker jag inte att hitler parodierna brukar vara speciellt roliga, men denna höll jag nästan på att ramla av stolen av..
Senast redigerad av Robs 2011-12-26 kl. 14:19.
Citera
2011-12-26, 15:05
Medlem
chullans avatar
Citat:
Det bästa är nog att kolla på blocket eller Neobot's forum och hitta någon där, sidor som är inriktade på att sälja tibia cash tar oftast det dubbla och är inte billiga någonstans..

Vanligtvis tycker jag inte att hitler parodierna brukar vara speciellt roliga, men denna höll jag nästan på att ramla av stolen av..
Haha, komedi på hög nivå!
Citera
2011-12-26, 15:16
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Citat:

Hmm ok vet du någon på forumet som säljer på Inferna?
Citera
2011-12-26, 15:20
Medlem
f0cuss avatar
Citat:

HAHAHA! Jag dog lite!
Citera
2011-12-26, 18:21
Medlem
winterboards avatar
Premia någon? Kanske kan man få ihop ett team som kör poi... verkar ju inte som det kommer bli questservices på ett bra tag nu med "kriget" som pågår.
Citera
2011-12-26, 19:16
Medlem
Puertis avatar
Någon som har något förslag på hur jag ska kliva min mage i början såhär? Jag sitter just nu på en drulle level 15, mag 12. Har kört rots fram tills nu och tänkte kliva härifrån då expen per timma inte är allt för bra. Jag har premium givetvis och startade precis charen, så jag har ingen access till varken Yala, Ice Islands eller liknande. Rots/Larvas är väl ganska normalt att man går, men tycker detta är så oerhört tråkigt kombinerat med dålig exp. Så tills man glider upp till level 22~ då man kan kliva tarantulas och göra tasks en stund, men innan och efter detta så bör man göra hur då?

Vart skall jag gå tycker ni? Skulle givetvis vilja gå profit i början, men spelar absolut ingen roll om jag går +/- 0 eller möjligen smått minus. Manuellt kör jag givetvis.
Senast redigerad av Puerti 2011-12-26 kl. 19:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in