Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-23, 15:15
Medlem
sjuktrandoms avatar
Postar på begäran av en vän.

Är nu 62 ED med 400k på kontot. Jag blir PAad på waters varje gång efter flera timmar i kö så jag måste hitta någonstans att jaga där det är lite mindre folk. Gärna +-0 eller profit men det är inget krav. Vad klarar jag att jaga med inte allt för stor waste?
Citera
2012-03-23, 15:20
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuktrandom
Postar på begäran av en vän.

Är nu 62 ED med 400k på kontot. Jag blir PAad på waters varje gång efter flera timmar i kö så jag måste hitta någonstans att jaga där det är lite mindre folk. Gärna +-0 eller profit men det är inget krav. Vad klarar jag att jaga med inte allt för stor waste?
kör gray island, waspoids osv, inte uppe i hiven utan utanför, skjut ner alla de som ser ut som flugor till cp lite hp och låt dem fly, så huntar han bara de större sakerna, gå inte för långt east, där är några hål som summonar irriterande skit

Citat:
Ursprungligen postat av Qander
Hur är dls i darashia eller poi? Bättre eller sämre än lizards?
poi dl's är ju sjukt mycket bättre, men då behöver man blocker om man inte är högre lvl. skulle tippa på att dara dl's är bättre med, dock alltid taget på dolera ;/

Citat:
Ursprungligen postat av ArtFever
Wyrm lair med SDs/Avas. Dra ihop typ 3-6 och skjut. Polare till mig tog 103-124 där med sin ED på mycket kort tid
hmm, tror spawnen är för liten för doleras sega spawnrate asså... när jag kör muggy plains måste jag även rensa inne i den lilla staden och även lilla byn vid zaoguns + ovanför

detta är nacktel med h-pvp ;( cirkus 200 spelare online hela tiden :P
Citera
2012-03-23, 15:54
Medlem
Skall du träffa honom IRL och ge han pengarna? Skriv ett avtal. Skall du överföra pengarna? Spela in ett samtal där han säger något liknanade.

'Jag heter xxxx, jag har tagit emot xxxx kr i utbyte mot mitt Tibia Konto av xxxx' och spela in det. Sedan betalar du han pengarna. Om du vill vara 100% säker så skickar du avtalet till honom.
Citera
2012-03-23, 16:39
Medlem
pozies avatar
köp inte en gubbe då. lägger man 2-3k är det bara sorgligt. vad ska du göra med gubben? skryta om den? vill du vara säker så be honom köpa hem en ny rec key som han INTE öppnar, sedan lägger det i ett nytt kuvert som han ger/skickar till dig när du köppt skiten
Citera
2012-03-23, 16:43
Medlem
Dacobras avatar
Är lite sugen på att testa på Souleaters på min ms. Vilka quest är det man behöver har gjort för att komma dit? Hittar ingen perfekt och enkel information som visar detta.
Citera
2012-03-23, 16:48
Medlem
ArtFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacobra
Är lite sugen på att testa på Souleaters på min ms. Vilka quest är det man behöver har gjort för att komma dit? Hittar ingen perfekt och enkel information som visar detta.

New Frontier tills du har access till Muggy plains (efter mission 8, alltså innan du ska in i arenan), sedan Children of the Revolution (hela questen), därefter första mission på Wrath of the Emperor. Gör andra mission med så får du teleport access, annars måste du springa genom första mission (drygt stealth-uppdrag) varje gång du ska till Souleaters.
Citera
2012-03-23, 17:40
Medlem
Dacobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtFever
New Frontier tills du har access till Muggy plains (efter mission 8, alltså innan du ska in i arenan), sedan Children of the Revolution (hela questen), därefter första mission på Wrath of the Emperor. Gör andra mission med så får du teleport access, annars måste du springa genom första mission (drygt stealth-uppdrag) varje gång du ska till Souleaters.

Tack för snabbt svar! Blir till å questa lite då..
Citera
2012-03-23, 18:11
Medlem
screamerns avatar
Du kan inte vara seriös. Lägga 3000 spänn på något du bara kan göra själv? Spelar folk ens tibia längre?
Citera
2012-03-23, 19:38
Medlem
Knutlejfs avatar
Jag kan sälja vidare charen när jag har tröttnat.

vad för papper är det man ska skriva på? och om det är nått speciellt hur får jag tag på det?
Citera
2012-03-23, 22:03
Medlem
Qawseds avatar
Går inte att göra det safe. Personen du köper av kommer att ha 30 dagar på sig att ta tillbaks gubben. När dessa passerat kommer han fortfarande kunna köra ner gubben till level 1 under ca. 10 dagar till. Men lyckas du byta email (tar 30 dagar) och får en ny recovery key skickad på posten (tar ca. 10 dagar efter att mailen är bytt), så är gubben garanterat din.

Därför får du se till att möta en ev. säljare i verkligheten. Det är enda möjligheten.
Har en 200 EK jag inte orkat sälja just pga. detta. För omständigt att styra upp träffar och dylikt.
Citera
2012-03-24, 00:39
Medlem
Om säljaren har recovery keyn så kan du ju använda den direkt och på så sätt byta mail direkt, utan 30 dars väntetidskit. Sen är det bara byta namn, adress osv och beställa ny recovery key. Fixat på 1-2 veckor. Fast under dom är det fet noja
Citera
2012-03-25, 08:42
Medlem
Robss avatar
Verkar som att Tibiabot NG ska börja konkurrera ännu en gång!

De har uppdaterat sidan (tibiabot.com) men tydligen även programmet.

Bottet ska tydligen vara gratis i fortsättning dock: Purchase VIP access for $5.00 and gain access to exclusive content and features such as archived downloads and a key generator for older bots!

Även denna text möts man av på startsidan:

TibiaBot NG is a professionally crafted client add-on for the massively multiplayer online role playing game, Tibia. It is the first product to offer the benefits of full control of the Tibia client using only mouse and keyboard commands, making any interaction both natural looking and powerful.

Så som jag förstått det ska det vara baserat på mus och tangentbord och således inte injecta, men ändå ge full kontroll på hela clienten? (vad var de som skiljde sig på denna punkt från neobot förövrigt?) Har ju sett LordOfWar tidigare gjort rätt bra bots som tibiabot ng och elfbot ng men kan han efter såpass lång tid ta sig in på marknaden igen?

Eftersom bottet numera är gratis så blir de nog att testa botta lite swamp trolls i venore efter serversave på ett noob acc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in