Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-14, 14:30
Medlem
bsi5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
knights e bättre nu än vad dom va för ett tag sen.. mer atk spells, o lite nya healing grejer..

bsi5, du kan testa hiberna tills vidare, jag skulle gärna vilja lira nån annanstanns med flera, men hey bättre än inget? kan hjälpa till me starting eq o allt sånt =)

haha,Caesare när jag började på riktigt vare 03 o har fortf några vänner kvar som man snackar me(även om dom slutat för länge sen), d e kärlek! xD

fixade nyss full beggar, behövde 11 mino leathers. fick 8 st på 5 min, dom andra tog 40+/- min -.-

hiberna var den första servern jag startade på hade massa in-game polare där men guilden är borta så kan ej hitta dom igen ,har ej kvar nicket heller :S

orkar inte börja på server bara för att vill börja på en sen stanna där så länge man orkar , har blivit en vana att börja på ny serv för dom på vip ej är inne så tröttnar letar ny sen samma sak så vill börja på en serv och stanna där
Citera
2011-08-14, 14:31
Medlem
bsi5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bsi5
hiberna var den första servern jag startade på hade massa in-game polare där men guilden är borta så kan ej hitta dom igen ,har ej kvar nicket heller :S

orkar inte börja på server bara för att vill börja på en sen stanna där så länge man orkar , har blivit en vana att börja på ny serv för dom på vip ej är inne så tröttnar letar ny sen samma sak så vill börja på en serv och stanna där

accet*
Citera
2011-08-14, 14:34
Medlem
Deathwanderers avatar
blir ofta så :/ känns som ja har gubbar överallt
Citera
2011-08-14, 14:36
Medlem
bsi5s avatar
Citat:
blir ofta så :/ känns som ja har gubbar överallt
vad nickar du på hiberna då?

hittade ngra ur guilden jag var med i men ingen jag snackade med så mkt bara guildleaders samt deras nya guild "Red Dawn"

men många verkar ha slutat spela :S
Citera
2011-08-14, 14:38
Medlem
Deathwanderers avatar
har 6 chars över 100 där :/

e inne på achilles ironclaw just nu iaf
Citera
2011-08-14, 14:40
Medlem
bsi5s avatar
Citat:
har 6 chars över 100 där :/

e inne på achilles ironclaw just nu iaf

wtf vf har du så många chars på så hög lvl på samma serv? xD
Citera
2011-08-14, 14:47
Medlem
Deathwanderers avatar
dum i huvet?

nåra polare spelade där, så drog över min druid, men druid va tråkigt, så ja tog över min ms istället, men ja orkade inte lvla en moneymaker så tog dit min knight också.. men sen på druid acc hade ja en 35 ek me 75/75 så den lvla ja upp till 100+ också.. sen så köpte ja en 141 rp o en 159 ek av en polare, som va skyldig mig pengar..

ska alltid överdriva när ja lirar -.- har 2 andra acc till (7 totalt) med prem.. men nu ska ja börja göra av me lite acc så ja inte blir för fattig.. prem kostar!
Citera
2011-08-14, 14:48
Citat:
:\ han kanske blev bannad lr deletad lr hackad eller w/e :S vilken serv kör du på nu då?

Nja, han slutade strax efteråt. Nu är gubben deletad av någon anledning dock. Själv spelar jag på Inferna just nu, spelat en sisådär femton dagar. Tar antagligen level 40 ikväll.

Citat:
knights e bättre nu än vad dom va för ett tag sen.. mer atk spells, o lite nya healing grejer..

bsi5, du kan testa hiberna tills vidare, jag skulle gärna vilja lira nån annanstanns med flera, men hey bättre än inget? kan hjälpa till me starting eq o allt sånt =)

haha,Caesare när jag började på riktigt vare 03 o har fortf några vänner kvar som man snackar me(även om dom slutat för länge sen), d e kärlek! xD

fixade nyss full beggar, behövde 11 mino leathers. fick 8 st på 5 min, dom andra tog 40+/- min -.-

Det är riktig kärlek ja! Roligt hur man kan "hålla ihop" så länge tack vare spelet!
Citera
2011-08-14, 14:53
Medlem
bsi5s avatar
funderar på att testa flash client för första gången , ngn som kör på den lr?
Citera
2011-08-14, 15:13
Medlem
chullans avatar
Citat:
vart ska du och dina polare dra då? kanske man kan hänga på där?
Just nu står det mellan Antica och Premia. Har dock flera chars på Premia redan så det känns som att att det blir Antica när tiden väl kommer.

Citat:
just de, kom på att rawb elr va han hette som brukar pöosta här lirar där me nåra av hans polare

o chullan, menade dig, minns att du sa nåt om hiberna.. vilka servers har ni tänkt o dra till isåfall?
Antica eller Premia som jag då skrev till bsi5. Var helt hundra på att jag skulle till Hiberna innan och hjälpa Viciums team, men han kommer transfera iväg sen så det känns lite dumt att låsa sig på en server där man inte har polare längre. :P

Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Hur kommer det sig att du övergav Premia? Minns att det var där du spelade innan.
Torskade i ett krig mot ett team från Lunara. Så vårat main team transferade iväg till Isara för att kriga där med ett par mains och second chars. Sen så blev vi polare med gänget från Lunara så började vi döda polacker och brs istället. Senare så drog Lunara teamet vidare till Hiberna, så nu slåss vi ensamma mot alla brs och polacker, som för övrigt suger kuk.
Citera
2011-08-14, 15:14
Medlem
Smakkers avatar
har gubbe 45 ms på inferna, fredd banks heter jag
Citera
2011-08-14, 15:15
Medlem
bsi5s avatar
gör en ek på hiberna nu tar dock 100år att ladda ner clienten -.-

Deathwanderer har du bot lr mc lr ngt?
om du har skulle jag uppskata en training monk lr ngt under en natt lr 2 :P