Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-22, 19:59
Medlem
meganegerdases avatar
Fortfarande ingen nisse på Galana som är sugen på att slå team med en lvl 33 ED som är på uppåtgående ?? Hade ju varit trevligt om det va en EK så jag kan nyttja mina healing skills, men allt annat är givetvis intressant.
Citera
2012-02-23, 00:38
Medlem
slutade spela för ett (jävla) tag sen eftersom att jag tröttnade på att jaga orcher och troll så jag tog mig vatten över huvudet vilket resulterade i att jag förlorade flera lvl och exp. vilket suger horballe.

Tänkte börja igen och har återerövrat tibia mitt konto men vill ändra till female och namn för skojs skull men de kräver att jag registrerar mig, jag antar att de menar registrera kontot.
Men vad händer när man registrerar sig förutom att man får en recovery key? De kräver ju förfan alla möjliga personuppgifter! tacksam för ett svar.

// förtvivlad.
Citera
2012-02-23, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukemAll
slutade spela för ett (jävla) tag sen eftersom att jag tröttnade på att jaga orcher och troll så jag tog mig vatten över huvudet vilket resulterade i att jag förlorade flera lvl och exp. vilket suger horballe.

Tänkte börja igen och har återerövrat tibia mitt konto men vill ändra till female och namn för skojs skull men de kräver att jag registrerar mig, jag antar att de menar registrera kontot.
Men vad händer när man registrerar sig förutom att man får en recovery key? De kräver ju förfan alla möjliga personuppgifter! tacksam för ett svar.

// förtvivlad.

Ifall du vill beställa ny recovery key sen så skickar dom hem en confirmation key i brevlådan till den adress som är registrerad
Citera
2012-02-23, 01:17
Medlem
Sajgons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukemAll

// förtvivlad.

För att byta kön (kastrering i ditt tillfälle ) och namechange kostar riktiga pengar om jag inte har fel. och om ditt account inte är registrerat så registrerar du det bara så får du ett rec key
Citera
2012-02-23, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajgon
För att byta kön (kastrering i ditt tillfälle ) och namechange kostar riktiga pengar om jag inte har fel. och om ditt account inte är registrerat så registrerar du det bara så får du ett rec key
ok, tack. då vet jag

om det är någon från chimera med lvl under 20 som vill knyta band, powerlevla och plundra bastarder så skicka ett PM
Senast redigerad av NukemAll 2012-02-23 kl. 03:00.
Citera
2012-02-24, 14:17
Medlem
Kalaspungs avatar
Någon som förstår sig på hur man trainar med Xenobot? Får jätte gärna pma mig och berätta hur man gör <3
Citera
2012-02-24, 17:48
Medlem
Efter många år ifrån tibia så vill jag nu ha ngt gött kvälls lira, har förstått att det har gått ner i nivå sjukt mkt? Men vill ändå lira igen.

Har då bestämt mig för att jag ska lita ED och köpa cash på den servern jag börjar på för jag vill kunna PGa när jag väl har tid utan att tänka på att "spara" pengar,

Då till frågan,
Vilken server är mest svensk befolkad idag men ändå inte överdrivet mkt folk online så att spawns är upptagna.
Leter då också efter en 120(?) EK för blockning när jag kommer till ca lvl 50 för hydras.

Tack för svar på förhand!:)
Citera
2012-02-24, 18:41
Medlem
storytellers avatar
Går det att spela med flashclienten eller? Har Mac. Någon som skrev tidigare att det inte är värt om man vill spela seriöst.
En annan fråga. Kan man köpa chars och göra så att man inte kan bli hackad av gamla ägaren? Skulle vilja ha en level 50 eller nåt typ som jag kan göra transfer på
Citera
2012-02-24, 19:08
Medlem
Deathwanderers avatar
köper du chars så tar d ett tag tills den e heeelt din, du måste byta adress o beställa ny rec key.. tror d tar 2 månader tills charen e 100% din.
Citera
2012-02-24, 19:12
Medlem
storytellers avatar
Kan man köpa cash för rl pengar eller ? På ett säkert sätt. Hade varit nice att börja med typ 100K.
Citera
2012-02-24, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpnotiqz
Efter många år ifrån tibia så vill jag nu ha ngt gött kvälls lira, har förstått att det har gått ner i nivå sjukt mkt? Men vill ändå lira igen.

Har då bestämt mig för att jag ska lita ED och köpa cash på den servern jag börjar på för jag vill kunna PGa när jag väl har tid utan att tänka på att "spara" pengar,

Då till frågan,
Vilken server är mest svensk befolkad idag men ändå inte överdrivet mkt folk online så att spawns är upptagna.
Leter då också efter en 120(?) EK för blockning när jag kommer till ca lvl 50 för hydras.

Tack för svar på förhand!

Jag kanske kan ta och blockera till dig om du börjar på Nova.
Citera
2012-02-24, 22:01
Medlem
Någon som kan ha någon idé vad polaren har för problem, han kan bara gå 3-4 steg framåt sen måste han trycka på knappen "igen". Han har inge lagg eller problem med något annat spel han lirar. Stängt av alla processer, sett till så att han rätt fps inställt och grafiksettings. Förslag?

Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Kan man köpa cash för rl pengar eller ? På ett säkert sätt. Hade varit nice att börja med typ 100K.

blackdtools.com är 100% safe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in