Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-27, 14:26
Medlem
UnknownSources avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuuuuute
Har jag missat något eller alla bottar mer eller mindre nu för tiden?
Jupp, tyvärr
Citera
2011-12-27, 18:54
Medlem
pozies avatar
kan ju då glädja er med att neobot faktiskt slutas göra nu, så det är bara tidsfråga innan alla bots är helt borta. + att cip sa för 1 månad sen att dem blir hårdare mot bot nu, bara tidsfråga innan spelet dör ut
Citera
2011-12-27, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
kan ju då glädja er med att neobot faktiskt slutas göra nu, så det är bara tidsfråga innan alla bots är helt borta. + att cip sa för 1 månad sen att dem blir hårdare mot bot nu, bara tidsfråga innan spelet dör ut

Min polares polare håller faktiskt på att köpa Neobot, tro det eller ej.
Ska käka nu, kan svara på lite frågor snart, bara skriva här eller skicka PM om ni undrar något
Citera
2011-12-27, 19:05
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza
Min polares polare håller faktiskt på att köpa Neobot, tro det eller ej.
Ska käka nu, kan svara på lite frågor snart, bara skriva här eller skicka PM om ni undrar något
kan hälsa din polares polare att det är ett stort misstag, sen antar jag att det är BUg och dem, för det är dem jag hört ska köpa det. Dock kommer det ändå inte spela någon roll eftersom CIP team kommer börja köra på stenhårt nu i framtiden för att sänka bots, sagts utav självaste Craban själv
Citera
2011-12-27, 19:13
Medlem
Citat:
kan hälsa din polares polare att det är ett stort misstag, sen antar jag att det är BUg och dem, för det är dem jag hört ska köpa det. Dock kommer det ändå inte spela någon roll eftersom CIP team kommer börja köra på stenhårt nu i framtiden för att sänka bots, sagts utav självaste Craban själv

Mycket möjligt, jag själv har ingenting att göra med detta och de köper det för svinmycket pengar.
Men men, om de lyckas går de ju plus.
Citera
2011-12-27, 20:18
Medlem
Robss avatar
Oavsett om Neobot försvinner så kommer de ju ändå finnas bot ändå, kommer göras nya, xenobot finns ju även nu som exempel.

Visst kanske det är tråkigt att manuella, men om alla tvingas manuella så blir ju spawnsen mer tomma. Tror tibia kommer utvecklas positivt om alla botters försvinner.
Citera
2011-12-27, 20:27
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Oavsett om Neobot försvinner så kommer de ju ändå finnas bot ändå, kommer göras nya, xenobot finns ju även nu som exempel.

Visst kanske det är tråkigt att manuella, men om alla tvingas manuella så blir ju spawnsen mer tomma. Tror tibia kommer utvecklas positivt om alla botters försvinner.
det är för sent i mina ögon, spelet är dött. för många som är lvl 300+, och har oändligt med pengar just för dem har bottat =/
Citera
2011-12-27, 20:32
Medlem
Robss avatar
Citat:
det är för sent i mina ögon, spelet är dött. för många som är lvl 300+, och har oändligt med pengar just för dem har bottat =/
Sålänge det inte massproduceras nya 300+ så tror jag att de kommer sakta men säkert försvinna med tiden av olika anledningar, exempel att de tröttnar på spelet, säljer charsen o blir hackade osv osv.

Pengar kommer ju nog också försvinna relativt snabbt då många säljer, kommer förbrukas ingame osv, tänk bara på hur mycket som går åt i krig och kan de ledande guilderna inte botta så kommer de antagligen få stora pengarproblem.
Citera
2011-12-27, 21:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Sålänge det inte massproduceras nya 300+ så tror jag att de kommer sakta men säkert försvinna med tiden av olika anledningar, exempel att de tröttnar på spelet, säljer charsen o blir hackade osv osv.

Pengar kommer ju nog också försvinna relativt snabbt då många säljer, kommer förbrukas ingame osv, tänk bara på hur mycket som går åt i krig och kan de ledande guilderna inte botta så kommer de antagligen få stora pengarproblem.
på min värld sitter varje "viktig" person på minst 5 lvl 200+, de har tillräckligt med pengar för att försörja krig ganska länge, man förlorar ju inget när man dör i pvp ;/
Citera
2011-12-27, 21:24
Medlem
Deathwanderers avatar
hårdare mot bots o allt har dom sagt i flera år;p

men men, blir intressant o se hur detta kmr sluta..
Citera
2011-12-27, 21:51
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
hårdare mot bots o allt har dom sagt i flera år;p

men men, blir intressant o se hur detta kmr sluta..
och eftersom dem deletar folk rakt av nu så är det ju ganska uppenbart att dem gör något åt det.

+ att helt ärligt så tror jag det är därför Neobot inte längre kommer göras. anledningarna han gav är sämst och går att lösa utan problem
Citera
2011-12-27, 22:45
Medlem
Citat:

Detta kommer aldrig hända, då CipSoft vet att Tibia har dragits med bottar alldeles för länge, att dom gett upp jakten om att försöka sänka NeoBot.. Min teori iaf. Dumt från båda håll. Spelet har blivit så löjligt tråkigt att ingen orkar köra manuellt längre, skulle dom ta bort det/bli bannade skulle folk sluta betala prem = mindre pengar.. Loose/loose situation

En annan grej: Har märkt av att jag har en hög (?) ML som pala. 104 RP med 21ML, lågt/högt för min level? Såg en kille på facebook som skröt över sin ml 20 på en 120!

Helvete; läste nu att Ekx ska lägga ner Neo! Shit. *köper maxtid*
Senast redigerad av Nerka 2011-12-27 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in