Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
13-02-06, 15:50
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahlex
ang. lappsystemet som diskuterades tidigare i tråden på sida 1021~ så fungerar det alldeles utmärkt på Lunara. folk har respekt för varandras spawns och skriver upp sig på kö och frågar hur länge man blir kvar på stället.

Har faktiskt flera polare på Lunara som tjatar på mig att komma dit när jag tagit några levels. Funderar starkt på att göra det.
Citera
13-02-06, 16:45
Medlem
Kan man se om man har beställt en ny rk?
Citera
13-02-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Kan man se om man har beställt en ny rk?

Det borde finnas om du går in på Manage account och sedan "View History". (Ligger där du kan läsa om premscrolls etc)
Citera
13-02-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Digitaldockan
Det borde finnas om du går in på Manage account och sedan "View History". (Ligger där du kan läsa om premscrolls etc)

Ser inget där, någon som har köpt en ny CK någongång som kan kolla?
Citera
13-02-06, 19:26
Medlem
Någon som har tips på något ostört ställe att botta en lvl 20 knight som bor på inferna? Provat dara rots, ank larvas, ph swamp trolls, edron trolls.. blir pkad hela tiden, bryr mig inte så mycket om det är lite sämre exp sålänge jag slipper dö
Citera
13-02-06, 19:53
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikapik
Någon som har tips på något ostört ställe att botta en lvl 20 knight som bor på inferna? Provat dara rots, ank larvas, ph swamp trolls, edron trolls.. blir pkad hela tiden, bryr mig inte så mycket om det är lite sämre exp sålänge jag slipper dö

Provat första flooret i någon tomb då? Eller frost trolls i svargrond där under crystal spiders typ.
Citera
13-02-06, 22:43
Medlem
cookizs avatar
Jaha då fick man upp ögonen för tibia igen. kom inte ihåg vad jag hade för konto förra gången jag spelade så att jag skapade ett nytt.. skapade en gubbe på secura och står nu och tränar upp min shielding (valde knight som voc). Någon som kan säga mig villken stad jag borde köra för att ha bra med monster att träna på?
plus med att jag precis började insåg att flash klienten fans riktigt skönt att köra det direkt via webbläsaren uppskattas starkt!

EDIT: finns det något sätt man kan göra så att man får se alla skills i flash klienten? hittar bara funktionen så att man ser en åt gången (under hp och mana mätarna) skulle vilja se minst 2 iaf :P
Senast redigerad av cookiz 13-02-06 kl. 23:01.
Citera
13-02-07, 09:55
Medlem
Crawonds avatar
Vi har precis börjat göra ett Aurora pk team, så är det några som är sugna vore det ju nice. Alltid kul ju mer man är!
Citera
13-02-07, 12:44
Medlem
Tips på server med mycket svenskar / mindre brs och pls ?
Lirar just nu på Eternia och där är det endast brs / pls.. man blir huntad om man inte är br

Funderar på Antica / Lunara eller Nova.. Jag är en 165 ek som vill lira casual / teamhunta etc .. tips?
Citera
13-02-07, 15:19
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Tips på server med mycket svenskar / mindre brs och pls ?
Lirar just nu på Eternia och där är det endast brs / pls.. man blir huntad om man inte är br

Funderar på Antica / Lunara eller Nova.. Jag är en 165 ek som vill lira casual / teamhunta etc .. tips?
Jag är 96 RP på Lunara. Finns många svenskar. Jahlekz här på FB är 100+ EK på Lunara
Citera
13-02-07, 15:27
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Har faktiskt flera polare på Lunara som tjatar på mig att komma dit när jag tagit några levels. Funderar starkt på att göra det.

gör det! vi har en 80+ guild med lite britter, holländare och svenskar och även en amerikan snart som questar och teamhuntar och har oss varje dag!
Citera
13-02-07, 17:57
Medlem
Är det ingen som säljer tibia gubbe?;P Sugen på att lira
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här