Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-28, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
ingen?

även om fps-spel kräver snabba reaktioner och mouse-skills så tycker jag inte det kräver samma 'typ' av skill som gamla tibia gjorde... vid närmare eftertanke så e det fan svårt att hitta nåt spel som är liknar tibias forna gameplay

http://www.bloodlinechampions.com/

Det är lite som tibia. Jävligt roligt också!

Enbart arenafights, ingen mana enbart "cooldowns". Man måste sikta sina spells mot de man spelar mot.
Ruskigt kul, rätt competitive också, finns en del "ladders" och "turnaments" att delta i.
Skitskojj om man lyckas dra ihop ett gäng på 5man då man fyller hela laget på så vis!

GL & HF
Citera
2011-06-28, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boteboi
Valoria! I princip alla där är svenskar, annars är det sköna kanadensare och väldigt få polacker/br's osv.
Hahaa så typ 50-60 % PLs/BRs? I tibiamått välidgt få
Citera
2011-06-28, 16:46
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Spelar Nova, men har funderat ett tag på att göra en gubbe på Inferna och lira på då och då när jag väntar på Nova-staminan.

PM skickat.

Fler som är sugna på att börja eller redan har karaktärer där? Har samlat ihop en viss startgear jag kan hjälpa er med. Så det underlättar de första 30 levels
Citera
2011-06-28, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
PM skickat.

Fler som är sugna på att börja eller redan har karaktärer där? Har samlat ihop en viss startgear jag kan hjälpa er med. Så det underlättar de första 30 levels

Jag har gubbe där!
Citera
2011-06-28, 19:27
Medlem
Messigoals avatar
Har börjat lira lite OT nu på sommarkvisten och är i stort behov utav en elfbot key! Jag vet att det Elfbot inte används längre och att alla numera kör med neobot. Men jag tänker botta en hel del och botta OT med NG suger balle.

Så är det nån schysst flashbackare som har en key liggandes till elfbot så feel free to PMA!

Tack på förhand!
Citera
2011-06-28, 19:30
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Har börjat lira lite OT nu på sommarkvisten och är i stort behov utav en elfbot key! Jag vet att det Elfbot inte används längre och att alla numera kör med neobot. Men jag tänker botta en hel del och botta OT med NG suger balle.

Så är det nån schysst flashbackare som har en key liggandes till elfbot så feel free to PMA!

Tack på förhand!
Vilken ot liraru? är rätt sugen på spela nån skön ot som inte är oseriös med för mkt donates och skit medans man bottar rl=) kan nog fixa en key också
Citera
2011-06-28, 19:33
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcuul
Vilken ot liraru? är rätt sugen på spela nån skön ot som inte är oseriös med för mkt donates och skit medans man bottar rl=) kan nog fixa en key också

Jag lirar http://sweden.otservlist.org/ots/1205235! Den är riktigt skön och väldigt mycket folk på den.

Härligt! PMa om du hittar en key och om du vill ha ingame namn
Citera
2011-06-28, 20:44
Medlem
Vad kostar det att köpa world transfer för tibia cash tror ni?
Citera
2011-06-28, 22:28
fan tycker jag blir kickad ofta. typ om jag står och tittar i min Dp o så. Fattar inte varför. Någon som vet?

lira valoria btw
Citera
2011-06-28, 22:32
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Vad kostar det att köpa world transfer för tibia cash tror ni?
Tror det var runt en 200kr man får ge eller något sånt iaf
Citera
2011-06-29, 13:22
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskedii
http://www.bloodlinechampions.com/

Det är lite som tibia. Jävligt roligt också!

Enbart arenafights, ingen mana enbart "cooldowns". Man måste sikta sina spells mot de man spelar mot.
Ruskigt kul, rätt competitive också, finns en del "ladders" och "turnaments" att delta i.
Skitskojj om man lyckas dra ihop ett gäng på 5man då man fyller hela laget på så vis!

GL & HF

Checkade in spelet, och på vilket sätt liknar det tibia tycker du? Liknar väl LoL eller HoN om något.
Citera
2011-06-29, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Checkade in spelet, och på vilket sätt liknar det tibia tycker du? Liknar väl LoL eller HoN om något.

Du ville ha ett spel där man siktade spells.
Du nämnde aldrig något om grafikerna.

Jag skrev; "Det är lite som tibia"
Var glad att jag tipsade dig istället, för det var ju annars jävligt mycket respons på din post, eller hur? Om du vill ha "old" tibia, kan du la lira OT. Om du nu inte lyckats lägga ihop 1 och 1 själv, pajas!
Senast redigerad av Tyskedii 2011-06-29 kl. 15:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in