Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-27, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Jag är Advocate för dem, vilket innebär att jag får deras produkter gratis, men annars kan du pröva deras trial vilket gjorde att jag fastnade för programmet!

okey! får hoppas att flash clienten som kmr i sommar funkar till mac annars.
Citera
2011-05-28, 14:56
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
finns en soft spawn på cormaya som ingen är på, med dg och soldiers, annars kan du dra fenrock, dock måste du göra en del quests för o komma ner dit
*Facc Knight Level 61, ganska dåliga skills*
Tror inte han kommer till fenrock eller cormaya facc
Citera
2011-05-28, 23:14
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Behöver en till Vice Leader till Flashback guilden på Nova! Ställ upp nu grappar
Citera
2011-05-29, 12:01
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcuul
*Facc Knight Level 61, ganska dåliga skills*
Tror inte han kommer till fenrock eller cormaya facc
missade FACC, men om han är facc är det ju inte så JÄVLA många DG ställen att hunta på, kommer han inte på dem själv är han ju efterbliven
Citera
2011-05-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haalp
betalar du för crossover?

När jag hade crossover på min mac så aktiverade jag trial, och drog tillbaka datorns datum ett år och vips hade jag 370 dagar trial kvar

Dock rekommenderar jag inte det eftersom mycket annat på datorn blev konstigt, och grafiken var kass. Streck över hela skärmen, osv.
Citera
2011-05-29, 22:34
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axma
När jag hade crossover på min mac så aktiverade jag trial, och drog tillbaka datorns datum ett år och vips hade jag 370 dagar trial kvar

Dock rekommenderar jag inte det eftersom mycket annat på datorn blev konstigt, och grafiken var kass. Streck över hela skärmen, osv.
nu har dem ju visserligen fixat till dem flesta buggarna, men jag kan ju hålla med om att det inte är optimalt! till exempel så måste jag tvångsavsluta crossover när jag använder tibia + bot annars stängs inget av!

menmen det är ju en lösning att spela spelet direkt utan windows
Citera
2011-05-30, 03:00
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
302 ek, 280 rp, 234 ek, 179 ek, 175 rp & 137 rp, alla på isara.

Men du har ju köpt alla gubbar utom 137 rpn?
Citera
2011-05-30, 12:09
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoGrabben
Men du har ju köpt alla gubbar utom 137 rpn?
Haha nä. Inte betalat ett öre för dem.
Citera
2011-05-30, 15:38
Medlem
löhks avatar
Var nastan ett ar sedan man gick i pension nu. Hur ser det ut numera? Ar det neobot som galler om man vill ha den dar LJUVA genvagen till framgang? Ar det fortfarande ganska mycket sloare an vad elfbot var? Provade neobot nar det kom, kandes helt enkelt for "ofuskigt" for min smak. Hata inte pa mig nu, jag var en riktig warmonger nar jag spelade. Forutom battles sa var Tibia mer som en tamagotchi man tog hand om an ett spel.

Sa hur ser det ut? Gar det att botta som forut eller ar det fortfarande out-of-client-bottar a la neobot man far anvanda? Och hur ser det ut med war mode osv? Nar jag sist kollade sa hade pvp-bless kommit, samt det dar med att man kunde byta plats med folk som attackerade an om man stod bredvid dem. Sen dess har jag inte kollat nagonting.

Tack pa forhand!

PS: ber om ursakt for att jag inte anvander mig av det svenska alfabetet, sitter pa ett engelskt tangentbord.
Citera
2011-05-30, 19:19
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löhk
Var nastan ett ar sedan man gick i pension nu. Hur ser det ut numera? Ar det neobot som galler om man vill ha den dar LJUVA genvagen till framgang? Ar det fortfarande ganska mycket sloare an vad elfbot var? Provade neobot nar det kom, kandes helt enkelt for "ofuskigt" for min smak. Hata inte pa mig nu, jag var en riktig warmonger nar jag spelade. Forutom battles sa var Tibia mer som en tamagotchi man tog hand om an ett spel.

Sa hur ser det ut? Gar det att botta som forut eller ar det fortfarande out-of-client-bottar a la neobot man far anvanda? Och hur ser det ut med war mode osv? Nar jag sist kollade sa hade pvp-bless kommit, samt det dar med att man kunde byta plats med folk som attackerade an om man stod bredvid dem. Sen dess har jag inte kollat nagonting.

Tack pa forhand!

PS: ber om ursakt for att jag inte anvander mig av det svenska alfabetet, sitter pa ett engelskt tangentbord.

Tja, jag började lira för ett par veckor sen och har också haft en break på över 1 år, närmare ett och ett halft. Körde Elfbot förut men dom verkar inte uppdatera det mera nu så det är neo som gäller. Neo tycker jag är minst lika bra som elf någonsin va, nackdelen är att det tar mer CPU, vilket jag märker om jag kör mc på några accounts samtidigt. Annars tycker jag det verkar soft och verkar vara det allra säkraste att köra numera. Ganska lätt att använda också när man gett det ett par dagar.
Citera
2011-05-30, 20:04
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Typ Kaz/under cyclops mountain? Va säkert ett par år sen jag huntade där med ett free account men skulle förvåna mig om dom tagit bort det bara sådär.

Sen är jag ingen expert men jag skulle sålt mina zaoan legs och sålt noble armor, köpt k arm och k legs sen haru lite pengar över och bättre defense. Vet att det är skit att träna med en knight, men du borde förmodligen försöka närma dig 75/70 om du vill ha mer skoj med en knight. Ha lite kul i poh och sånt.

Du är medveten om att zaoan legs är dom bättre som finns? Så länge man inte ska försöka få upp/ner sin death/energy/fire-% på vissa mobs. Men att uppgradera sig till en bättre armor är ju inte dumt, allt är ju så jävla billigt nuförtiden. Gamla goda tiden man fick betala 15-20k för en k-armor, det var grejer det. Vart man överlycklig om man släpade fram en sån ur en gs.
Citera
2011-05-30, 20:48
Medlem
Finns det ngn guild på Olympa som jag kan joina? Pma isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här