Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-08-02, 07:12
Medlem
Filleyes avatar
Jag tycker de ser lite ut som Alf.
Du vet, utomjordlingen! Sedan finns det ju nu Carrion Worms som har horn och skit.

Lol på alla piratgrejerna och pirate raids btw :P

Hittat voodoo dockor, tärningar och lite annat smått och gott.
Btw så är skattkartan på treasure island fake. Försök skaffa en dykarhjälm istället. Mycket roligare.
Citera
2006-08-02, 07:15
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackMyBoner
Förut såg rotwormsen ut som arslen. Nu ser dom ut som bajskorvar.

dom var ju tuffa innan, onda hål i marken som käkar upp dig

nu är dom typ kukar som försöker knulla dig i röven
Citera
2006-08-02, 07:25
Medlem
Alltså det är det jag gillar med denna update. Det är så jävla mycket nytt att utforska.
Ingenting som typ 45 BR's springer och hinner utforska och spoila på 2 dagar. Är väldigt nöjd med det. Det ända jag är missnöjd med är outfitsen typ. Ögonen på dom ser små och onda ut, inte samma stil som förut alls.

Men jag är nöjd eftersom att CiP använder våra prempengar till något bra. Eller åtminstonde anstränger sig

Har bara stått och tränat så jag har inte undersökt liberty bay alls.
Citera
2006-08-02, 07:30
Medlem
miness avatar
Citat:
Alltså det är det jag gillar med denna update. Det är så jävla mycket nytt att utforska.
Ingenting som typ 45 BR's springer och hinner utforska och spoila på 2 dagar. Är väldigt nöjd med det. Det ända jag är missnöjd med är outfitsen typ. Ögonen på dom ser små och onda ut, inte samma stil som förut alls.

Men jag är nöjd eftersom att CiP använder våra prempengar till något bra. Eller åtminstonde anstränger sig

Har bara stått och tränat så jag har inte undersökt liberty bay alls.

så du menar att aimbot, autoheal och lighthack är bra
Citera
2006-08-02, 07:32
Medlem
Javisst, mig gör det inget. Jag spelar non pvp så Aimbot och skitet spelar ingen roll för mig.

Men det var ju inte det jag menade, som du kanske såg? Jag syftade på att det finns skit mycket fina ställen! Men vafan, aimbot? So what? alla använder det ju ändå i krig och så (för det mesta) så vad gör det för skillnad? Nu slipper idioter bli hackade iaf
Citera
2006-08-02, 07:42
Medlem
miness avatar
Citat:
Javisst, mig gör det inget. Jag spelar non pvp så Aimbot och skitet spelar ingen roll för mig.

Men det var ju inte det jag menade, som du kanske såg? Jag syftade på att det finns skit mycket fina ställen! Men vafan, aimbot? So what? alla använder det ju ändå i krig och så (för det mesta) så vad gör det för skillnad? Nu slipper idioter bli hackade iaf
det är mycket skillnad.

jag cheatar, och har alltid cheatat. men en sak jag aldrig använt är aimbots, för det är så jävla lamt. det var alltid en speciell känsla när man droppade den där sista sdn precis innan den där lvl 45 druiden sprang ut ur skärmen. nu när alla har aimbots är det ju helt kört. ingen knight kommer gå att döda sålänge han har uhs, ingen behöver några som helst skills för att kunna droppa någon som mage. och säg inte att man bara kan skita i att använda aimbotten, så funkar det bara inte.

och lighthack? vafan är poängen med dag o natt och underjord nu?
Citera
2006-08-02, 08:01
Medlem
Okej visst. Du är rätt i det du säger, men som sagt. Jag = NON-PVP. Jag bryr mig inte :P men jag fattar ändå vad du menar, det är lamt. Men jag gillar som sagt updaten!
Citera
2006-08-02, 08:08
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Jag spelar på PREMIA.

Men fick ett litet problem med att ta tillbaka min gamla char

http://www.flashback.org/showthread.php?t=355352

Updaten är anus.

Hade fö nämnt att jag lirar på premia innan i tråden!

Andra frågor via pm O.o!

btw, ngn som har ett sådant där papper liggandes när man tog tillbaka accounten (som användes i det gamla systemet som byter om om 26 dagar) liggandes? eller som kommer ihåg vad som ska vara med. Har för mig att man får skriva det för hand.

Ska annars skriva ett långt brev till dom inkl kopia av ID, personbevis, gammalt utgått pass samt en utskällning från himmelen.

ska börja direkt när jag kommer hem och posta innan kl 6 så om någon har ett sådant papper eller en lösning på mitt problem skulle jag bli sjukt glad.
Citera
2006-08-02, 08:46
Medlem
mr.pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
låg chrono cross någongång rank 2? runt lvl 77 eller något sånt isåfall?

kanske stämmer, tyckte bara det lät lite "asså jag e lvl 189 på secura o bubble e min rl bror" över det hela

förresten vem har darklighter nu, är den helt nedlagd eller blev den hackad? har för mig att han var online nångång för 2 år sen kanske, fast nån sa att den var baxxad =)

Jovisst, jag låg efter arieswar och före kadgar som va trea vill jag minnas. Kadgar var för övrigt en riktigt skön jävel!
Nae, den "riktiga" Darklighter, som levlade den till 50 way back gav gubben till sin kusin som är en riktig sopa. Denna kusin fick ner den på level 44 och insåg sin inkompetens och passade den vidare till mig och min kompis. Tror vi plockade upp den till level 47 igen innan vi började härja runt ytterligare. Så vitt jag vet har väl den inte används sen vi slutade spela, men det är möjligt att någon loggat in en snabbis någon gång, förmodligen samma old school-grabb som satte hus i hellvette i Fibula Dungeon någon gång kring millennieskiftet :P
Citera
2006-08-03, 19:53
Medlem
Superostens avatar
Tibia oj oj oj vad nertryckt man var i det ett tag, nu har jag inte spelat på ungefär 1,5 år spelade Lunara slutade på lvl 145 eller nåt sånt. Finns det några andra gamla Lunara lirare här?

Föresten vad e dom stora sakerna i denna nya updaten? orkar inte gå in och kolla
Citera
2006-08-03, 19:57
Medlem
callons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superosten
Tibia oj oj oj vad nertryckt man var i det ett tag, nu har jag inte spelat på ungefär 1,5 år spelade Lunara slutade på lvl 145 eller nåt sånt. Finns det några andra gamla Lunara lirare här?

Föresten vad e dom stora sakerna i denna nya updaten? orkar inte gå in och kolla

Vem var du på Lunara?
Spelade där för typ 2 år sen men fick aldrig till en gubbe över lvl 40.
Citera
2006-08-03, 20:33
Medlem
Superostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callon
Vem var du på Lunara?
Spelade där för typ 2 år sen men fick aldrig till en gubbe över lvl 40.

Hmm...ska nog inte berätta namnet pga det är en som spelar på charen just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in