Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-02, 12:24
Medlem
Spashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
Måste bara fråga. Läste i början av den här tråden och då var de en kille som frågade om man har kvar "acc deletion warning" helatiden eller inte ? några sa att de försvinner om 6 månader, men.
Jul 31 2009, 18:01:42 CES Här har vi då min deletion warning och det var ju ett tag sedan som ni ser.. dock är den inte borta från hemsidan? eller så kanske bara de är en reminder att man har varit dum engång i tiden ? någon som kan detta får gärna svara!

Står det något om att den är permanent? Typ om du blivit bannad för bott / acc sharing så kommer den aldrig gå bort.. Bans och notations ligger kvar i dryga 6 månader, så om det inte är en permanent så kommer den vara borta 1a februari.
Citera
2011-01-02, 19:31
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Tycker det är många som flyttar över sina chars till premia. Antica går knappt att spela på länge! (Har den gått att spela på de senaste sex åren övht?) Hur ser Premia ut? Lediga spawn? PAs? Bottare?
Citera
2011-01-02, 19:44
Medlem
paltmoss avatar
hur mycket kan man få för ett acc med 200 ek,145 rp, 100 ms (pvp-e) & 130 ms tror ni? full gear på alla osv..
Citera
2011-01-02, 20:32
Medlem
Lodarleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spash
Står det något om att den är permanent? Typ om du blivit bannad för bott / acc sharing så kommer den aldrig gå bort.. Bans och notations ligger kvar i dryga 6 månader, så om det inte är en permanent så kommer den vara borta 1a februari.

"""Date Character Type Reason Duration
Jul 31 2009, 18:01:42 CEST "namn" AccBan using unofficial software to play, account will be deleted in case of further rule violations! 30 days [View]""" Så står det, och blev då bannad för bottning.

Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Tycker det är många som flyttar över sina chars till premia. Antica går knappt att spela på länge! (Har den gått att spela på de senaste sex åren övht?) Hur ser Premia ut? Lediga spawn? PAs? Bottare?

Kan hålla med dig om att många har transferat till Premia, även om jag inte är någon speciellt hög level har jag endå spelat på Premia mest under min tibia tid. Premia är väl lungt som vanligt, eftersom det inte är så mycke folk på servern så är de ju ganska mycke lediga spawns, speciellt FACC :P. PA funkar väl inte direkt på Premia.. alla har ju någon när och kär highlevel intill sig så att säga. Inte sett så mycke bottare gemfört med andra servrar men såklart finns det en och annan moneymaker och har ingen koll på dom högre lvlarna. finns dock en tråd på forumet med en massa bottare, försök och hitta den och så kan du se själv om de är mycke eller lite ;D
Citera
2011-01-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoku
Nej tänker inte lägga pengar på free games

Sen är ju spelet fullt med idioter, man frågor om något sen så kallar dem dig noob... om jag skulle veta det skulle jag ju inte fråga och då skulle jag inte vara en noob
Förlåt men det är väl ganska givet?
Det var det första jag tänkte när jag såg dig posta om var du skall vara på level 11...

Citat:
Ursprungligen postat av Akut
Vill inte vara den som är den, men alla använder ordet noob i nästan alla sammanhang, och jag är ingen låg level är rättare sagt över level 300.

Och ett tips, planerar du inte på att köpa premium (180kr) så bör du inte spela då du knappast kommer få ut något från spelet.

70kr för endast 1 månad.
Citat:
Ursprungligen postat av Dprest
Hur ser Tibia ut nu for tiden? Fortfarande NG som regerar eller har ElfBot tagit over?

Borjade lira 2003 och slutade nar Svargrond updaten kom, lirade 8x ED och 12x RP pa Pandoria, kommer ihag att det var dunderkrig mellan Svenskar och Polackjavlarna, forutom en mobbad superfet tjej som var kompis med polackerna. Det var good times!

Man sprang runt som en liten prepubertal hitler och utovade sitt maktbehov pa alla stackars ungdomar runt om i den dar varlden, far fan daligt samvete nar jag tanker tillbaka pa hur manga tibia-liv man forstort... Boattraps, tombtraps, de dar javla ankh krigen... Tibia var (ar?) verkligen det enda spelet som tar fram det varsta i folk... Man backstabbade varandra, scammade folk, pkade och powerabusade hela javla dagarna bara for man kunde.

Funderar pa att borja igen sa jag kollade upp lite Pandoria highscores och forums och det verkar som svenskarna ar helt ute? Alla chars verka salda eller inactive, trist... Isara var en skojjig server ocksa kommer jag ihag, slickade Del'Toro rov hela tiden sa jag fick gora precis vad jag ville, lirade Iridia ett tag ocksa men intresset slocknade... Det ar ett beroendeframkallande spel dock.

EDIT: Fick nyss en flashback fran ett tidigt Tibia! Jag och en polare hade hus i det dar slottet pa Edron dar man kopte Fluids, i varje fall hade vi varsin knight pa typ lvl 11 som vi tranade SONDER, hade typ 78 i club, sen sprang vi runt med warhammer och full plate och MOSADE folk, fyfan vad roligt det var. Sen hade man ju sina SD sorcs med mag 60 som man bara satt och manafes hela dagarna med.

Innan allt skit med lvl req och att man gjorde mer skada ju hogre lvl man var, da var det ju typ bara skills som gjorde skillnad. GOOD TIMES, och nar man kunde blocka folk ordentligt typ slanga skit pa ropeholes och grejer, de gjorde bara spelet enklare for noobsen med varje update!
Haha yes, sånt var good times! Personligen bottade jag väl inte, men liten prepubertal idiot var man allt samt att det var ju helt sjukt nostalgiskt alltihop!! När man bara längtade att levla 19(?) för att runemaka dessa SD's som jag sedan sålde till högsta killen på servern.. Shit va häftig jag kände mig då alltså
Citera
2011-01-02, 20:50
Medlem
Spashs avatar
[quote=Lodarleif]"""Date Character Type Reason Duration
Jul 31 2009, 18:01:42 CEST "namn" AccBan using unofficial software to play, account will be deleted in case of further rule violations! 30 days [View]""" Så står det, och blev då bannad för bottning.

Okej, antar att det också står automatically detected eftersom dom började med det typ januari 2009, och då kommer din warning tyvärr aldrig att försvinna. Så var försiktig.
Citera
2011-01-02, 20:54
Bannlyst
Citat:
Antica går knappt att spela på länge! (Har den gått att spela på de senaste sex åren övht?)

Vad är det som är så dåligt med Antica menar du?
Citera
2011-01-02, 20:57
Medlem
Lodarleifs avatar
[quote=Spash]
Citat:
"""Date Character Type Reason Duration

Okej, antar att det också står automatically detected eftersom dom började med det typ januari 2009, och då kommer din warning tyvärr aldrig att försvinna. Så var försiktig.

Ajdå, för jag se upp med förnedringar osv :P
Citera
2011-01-03, 08:57
Medlem
Kom till Eternia och lek pojkar, vi börjar bli ett rätt seriöst gäng nu som planerar att börja kötta lite polacker osv

Inte överbefolkad server i övrigt heller.

Och till dig/er som frågade om vilket bott som gällde nu.
Neobot enbart!! Det är det enda som fortfarande är safe, resten= ban med auto detection tool.
Citera
2011-01-03, 14:32
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastMovement
Vad är det som är så dåligt med Antica menar du?

Bottare/PA/PKs/och riktigt många idioter! Speciellt det med idioterna där finns det massor av

Edit: Något måste vara dåligt då Antica har max 300 online för 2+ årsedan hade Antica 600+++ online!
Citera
2011-01-03, 19:21
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ja just nu är det krig, så spawns lär vara lediga.
Citera
2011-01-03, 20:17
Medlem
austrikers avatar
Citat:
Måste bara fråga. Läste i början av den här tråden och då var de en kille som frågade om man har kvar "acc deletion warning" helatiden eller inte ? några sa att de försvinner om 6 månader, men.
Jul 31 2009, 18:01:42 CES Här har vi då min deletion warning och det var ju ett tag sedan som ni ser.. dock är den inte borta från hemsidan? eller så kanske bara de är en reminder att man har varit dum engång i tiden ? någon som kan detta får gärna svara!

Din deletion warning försvinner inte om det är för botting, bannad via autodetecttool, rätta mig om jag har fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in