Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-13, 21:32
Medlem
dryslians avatar
LÄS DETTA DET SJUKASTE HACKET ??????

ok jag hade en 170+ där den va reggad på min email osv. ja sålde denna till en mexikanare som ja va i war med (dum han e) iaf... Jag tar sedan tillbaka den gubbe innan 30 dagars perioden går ut av change utav email. senast jag var inne var igår!! de stog klart och tydligt att det var 4 dagar kvar tills den skulle ändras.. Va gör jag ? jag cacellar denna skit och IDAG loggar jag in och passwordet är changed?

visst tänker jag bara att gå in på hemsidan acc lost osv... Sen kommer denna skiten incorrect email or account number? ja jag slog in rätt 20 gånger men endå kommer detta upp wtf lixom?

har en kille hackat sig in i cipsoft och ändrar waiting perioden så man kan ändra ALLT på 1 dag eller va fan e de frågan om hahahahahaha fyyyfan
Citera
2011-10-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
LÄS DETTA DET SJUKASTE HACKET ??????

ok jag hade en 170+ där den va reggad på min email osv. ja sålde denna till en mexikanare som ja va i war med (dum han e) iaf... Jag tar sedan tillbaka den gubbe innan 30 dagars perioden går ut av change utav email. senast jag var inne var igår!! de stog klart och tydligt att det var 4 dagar kvar tills den skulle ändras.. Va gör jag ? jag cacellar denna skit och IDAG loggar jag in och passwordet är changed?

visst tänker jag bara att gå in på hemsidan acc lost osv... Sen kommer denna skiten incorrect email or account number? ja jag slog in rätt 20 gånger men endå kommer detta upp wtf lixom?

har en kille hackat sig in i cipsoft och ändrar waiting perioden så man kan ändra ALLT på 1 dag eller va fan e de frågan om hahahahahaha fyyyfan

Hackat? Han har KÖPT accountet, skönt att du inte lyckades sno tillbacka det.
Citera
2011-10-13, 21:45
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishcakee
Hackat? Han har KÖPT accountet, skönt att du inte lyckades sno tillbacka det.

haha jag ångrar mig faktiskt inte för hur många år denna jävel har plågat mig i i självaste spelet .. ääh ja hade kul medans de varade.. MEN ja kom dock på va som hände nu ja kollade min email o såg att han försökt ändra Email data 3 gånger. och den bytte tydligen email over night för den var på min EMAIL IGÅR och då stog det 4 days left.... har tillomed ett mail där det står att jag cancella detta igår på MIN mail hur fan ändrades denna over night undrar jag..

Ps. Ja skiter fullständigt i charen tibia är dött men jag skulle gärna vilja veta hur detta hänt? :O någon?
Citera
2011-10-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Snickers Syndicate for president!

Ja, mig har dom inget gjort iaf , hellre SS är VS!11
Citera
2011-10-13, 23:28
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donkeykong1337
Ja, mig har dom inget gjort iaf , hellre SS är VS!11
Jaså? Vad har du emot VS? xD
Citera
2011-10-14, 00:28
Medlem
Citat:
Jaså? Vad har du emot VS? xD
SS är ju mestadels svenskar, har inget speciellt emot nån guild ;p, ska nog transferra endå för att spela med rl's
Citera
2011-10-14, 01:17
Medlem
chullans avatar
Citat:
SS är ju mestadels svenskar, har inget speciellt emot nån guild ;p, ska nog transferra endå för att spela med rl's
Vi is SS är dem skillade från VS, trololol
Citera
2011-10-14, 01:22
Medlem
Voldos avatar
Helvete att man alltid får tillbaka suget efter Tibia... Det är sannerligen något exceptionellt med detta spel! Trots förjävliga uppdateringar och att spelet efter varje uppdatering blir sämre och sämre vill man av någon anledning alltid börja igen, lever väl lite på nostalgin kanske.

Nåväl, det börjar tamigfan bli dags att öppna en eller två helt nya servrar där man INTE kan migrera chars till tycker jag. Hade varit sjukt roligt. Kommer ihåg förr i tiden när en ny server öppnade och man pressade på utav bara helvete och det tog inte lång tid innan det skapades två guilds som krigade om makten i lvl 15-50.
Citera
2011-10-14, 16:42
Medlem
Citat:
Vi is SS är dem skillade från VS, trololol
hehe ok, har inte så stor koll(detta är min första char nånsin på tibia) =)
Citera
2011-10-15, 01:57
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
hehe ok, har inte så stor koll(detta är min första char nånsin på tibia) =)

Mot min guild så är SS ganska otrevliga. Lite som jag själv brukar bete mig vid makten, så jag kanske inte ska säga så mycket. Enormt frustrerande att inte tillhöra topguilden, det är ovant och omysigt!

Cut me some slack SS!
Citera
2011-10-15, 02:07
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Mot min guild så är SS ganska otrevliga. Lite som jag själv brukar bete mig vid makten, så jag kanske inte ska säga så mycket. Enormt frustrerande att inte tillhöra topguilden, det är ovant och omysigt!

Cut me some slack SS!
Vilken guild är du i? xD
Citera
2011-10-15, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Helvete att man alltid får tillbaka suget efter Tibia... Det är sannerligen något exceptionellt med detta spel! Trots förjävliga uppdateringar och att spelet efter varje uppdatering blir sämre och sämre vill man av någon anledning alltid börja igen, lever väl lite på nostalgin kanske.

Nåväl, det börjar tamigfan bli dags att öppna en eller två helt nya servrar där man INTE kan migrera chars till tycker jag. Hade varit sjukt roligt. Kommer ihåg förr i tiden när en ny server öppnade och man pressade på utav bara helvete och det tog inte lång tid innan det skapades två guilds som krigade om makten i lvl 15-50.
Jo, senaste servern var Olympa... min kompis levlade först till main och var högst level ett tag. Men spelade ju ingen roll för man kunde migrera. Dagen därpå var högsta level 300+. -.-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in