Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-08-20, 13:57
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan4
Jag lirade för några år sen kom upp till lvl 51 tror jag, körde på världen calmera.. men det blir trist på non pvp världar när man kommer upp i level

Vad hette du där? Jag lirade oxå på Calmera en gång i tiden.
Citera
2007-08-20, 14:16
Medlem
FarbrorGuds avatar
var ju ett gäng år sedan... Men endå

Enda världen man kan spela på med lite självrespekt: Inferna!!!

Dock så dog mitt intresse ut samtidigt med att alla starka dog.
Citera
2007-08-20, 15:05
Medlem
Allt va så jävla roligt innan skullsystemet kom...

Och t.ex. priserna, 80 000 guld för en golden armor. Det var old school!
Citera
2007-08-20, 16:55
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGud
var ju ett gäng år sedan... Men endå

Enda världen man kan spela på med lite självrespekt: Inferna!!!

Dock så dog mitt intresse ut samtidigt med att alla starka dog.

vem var/är du på inferna? =)
Citera
2007-08-20, 17:08
Medlem
Heh..

Spelade Tibia på den tiden då det bara fanns en värld, Antica samt att Arieswar var högst lvl på typ 60..Tippar på att det var drygt 7 eller 8 år sedan. Då var det ganska kul, nu är det ju tragiskt.
Citera
2007-08-20, 17:19
Medlem
Axelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klenis
Allt va så jävla roligt innan skullsystemet kom...

Och t.ex. priserna, 80 000 guld för en golden armor. Det var old school!

Old school? när golden armorn gick på 200-300k vid tidig version 6.x då det bara fanns tibia och inte massa världar och gamla clienten användes är old school och inget annat.

Förövrig spelar antica sedan 7 år tillbaks, finns det några fb:are därifrån PM gärna
Citera
2007-08-22, 06:55
Medlem
TokyoBarns avatar
Själv lirar jag på selena, har nyss börjat typ =) är lvl 12 knight

Men jag har även ett ''Back-up account'' med några lvl 50+ som jag köpt på blocket ifall det skulle bli problem.

Just nu satsar jag på skills. 49/45

Dom jag känner kör på Nova och där körde jag med när jag var ''Noob'' tills jag insåg att man endå inte har chans att bli något där då världen är den näst äldsta.

Någon som vet ifall man kan köpa haunted blade, har aldrig sett någon som säljer det men det är extremt snyggt och har bra attack, tänkte inskaffa det när jag dragit lvl 30, cash är inga prob.
Citera
2007-08-23, 12:27
Medlem
FisringsAgusts avatar
Hur fan funkar det, jag hajjar inte någonting. Är inloggad med en gratisgubbe nu som jag precis har skapat. Men som sagt; fattar ingenting. Vad ska man göra typ?
Citera
2007-08-23, 14:07
Medlem
Calmoxas avatar
Spelade på Lunara när servern var rätt så ny var rätt kul, jagade en polack från carlin till ab'dendriel, i ab'dendriel tog det fart som fan när han skrek nåt på polska så kom en jävla massa o jagade mig, var även skyddad av Affa, Lavina, Alvik och Marwin, blev lite polack hunt i ab'dendriel efter den händelsen
Citera
2007-08-23, 20:35
Medlem
Entrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FisringsAgust
Hur fan funkar det, jag hajjar inte någonting. Är inloggad med en gratisgubbe nu som jag precis har skapat. Men som sagt; fattar ingenting. Vad ska man göra typ?

Börja döda råttor i källaren xD sen så lär du dig eftersom

Själv spelar jag på Isara och berylia, krigar på båda servrarna så det blir inte så mycket speltid
Citera
2007-08-26, 18:32
Medlem
Sortys avatar
aah brukade spela tibia runt patch 7.4. Kom up till level 18 med en druid gjorde massa uhs och saker men jag kände mig så svag gentemot sorcerers då så jag sluta. Har nu börjat spela det igen. är level 11 och har hunnit blivit pkad ungefär 11 gånger redan och sitter precis just nu fast i ett hål utan ett rep =(
Spelar på Aurea Rudger om ni vill mörda mig.
Citera
2007-08-27, 18:47
Medlem
Brandfarligs avatar
Spelar på Thoria nu, dock enbart för att PKA, PA och bara förstöra för folk. Enda som är kul på Tibia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in