Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-17, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Nån som har tips på vad man kan botta som lvl 60 ED? Testade water elementals men boten sprang bara in i flera water elementals samtidigt så jag hade bara dött om jag lämnat den igång ensam.

Necromancer task eller dragons i yalahar/darashia.
Citera
2011-06-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Om du bottar så rekommenderar jag fenrock tortoises.
Manuellt så kan jag tänka Mutated humans/rats eller lootbag i mint.

Inga problem att botta mintwallin eller humans på en 90 ek heller.

Personligen hade jag gått dragons i yalahar, alltid profit som knight!
Citera
2011-06-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axma

Personligen hade jag gått dragons i yalahar, alltid profit som knight!

Manual eller bot?
Citera
2011-06-17, 14:42
Medlem
loakses avatar
Ska vi inte dra igång en Flashback guild igen på antica som förra sommaren? Fast inte med samma namn. Skulle vart roligt att lira med folk härifrån
Citera
2011-06-17, 15:25
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axma
Inga problem att botta mintwallin eller humans på en 90 ek heller.

Nä jag vet, men mutated är kanske en aning roligare än att hunta tortoises manuellt... Sedan är det inte så jättelätt att göra lootbag med bot, mer än att kasta ut alla saker på marken vilket inte håller om man ska afk botta en större tid.
Citera
2011-06-18, 03:15
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loakse
Ska vi inte dra igång en Flashback guild igen på antica som förra sommaren? Fast inte med samma namn. Skulle vart roligt att lira med folk härifrån

Skulle eventuellt kunna hänga på. Dock levelar jag segt och är sämst på tibia

En annan fråga, hur viktiga är skills för er? Har funderat länge på om det är värt att träna skills mer. Har 79/75 på lvl 98. Har aldrig märkt av att saker tar lång tid att döda.

Förresten, en i mitt guild har högst sword skill av alla i tibia. Mystic Videl, hon är en polsk student, och kan vara jävligt dryg
Citera
2011-06-18, 11:53
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Nån som har tips på vad man kan botta som lvl 60 ED? Testade water elementals men boten sprang bara in i flera water elementals samtidigt så jag hade bara dött om jag lämnat den igång ensam.

Tombs går rätt bra, och är rätt ofta -/+ om du kör med blessed wooden stake. 70-100K/h beroende på vilken tomb/server du kör. Finns bättre men är väldigt sällan folk i Tombs.
Citera
2011-06-18, 11:55
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Nä jag vet, men mutated är kanske en aning roligare än att hunta tortoises manuellt... Sedan är det inte så jättelätt att göra lootbag med bot, mer än att kasta ut alla saker på marken vilket inte håller om man ska afk botta en större tid.

Kör script som gör att när du har slut på cap så går den till X sqm och lägger loot i bps, sen är det bara pusha och se glad ut när du bottat klart.
Citera
2011-06-18, 14:47
Medlem
McGregors avatar
Några som är sugna på att starta pk-team på nova? 60~ MS har jag att bidra med...
Dödade nån dum noob idag och lootade b-robe
Citera
2011-06-18, 15:39
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Några som är sugna på att starta pk-team på nova? 60~ MS har jag att bidra med...
Dödade nån dum noob idag och lootade b-robe

Har en 54 MS på Nova som jag endast pkar med för tillfället. Dog dock idag av en 143 RP efter jag dödat hans 52EK. Slå ett PM med namn så kan vi skoja lite någon gång!
Citera
2011-06-18, 19:34
Bannlyst
lvl 83 EK
heter snus dosan
spelar på saphira
Citera
2011-06-18, 21:33
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim1994