Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-15, 02:04
Bannlyst
vad har dom gjort nu? och har dom fixat ddosrna än?
Citera
2008-05-15, 02:09
Bannlyst
Hej.....

Hejsan!
Jag vill bara säga jag är riktig sugen på Fast atk OT 3.6 eller 3.7 kmr inte ihåg vilken det va spelar nog inte stor roll heller.

Fast atk OT
När man är typ 150 då är bara 10x eller nånting sånt
Spelade på en som hette T-bag fan va kul det va .

Är inte ni sugna?
Citera
2008-05-15, 13:50
Medlem
Suffahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
vad har dom gjort nu? och har dom fixat ddosrna än?

De hade internal error så sökte man på sin karaktär stod det att den inte fanns, forumet var nere osv.

ddos är väl hyfsat under kontroll på Chimera Iaf
Citera
2008-05-16, 03:30
Bannlyst
Lirar på Lunara, skicka ett PM om någon vill lira med mig.
Citera
2008-05-17, 10:20
Medlem
Kyotos avatar
någon som har rook eq på danera?? ^^,
Citera
2008-05-17, 15:59
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J3Z
Blir så jävla sur på det här spelet... Så fullt med idioter och GM:s är helt pantade.

För att ha någon chans mot resten och spelvärden måste du paya, finns bättre grejer att lägga pengar på.
WoW kostar mycket mer men där spelar i alla fall alla på samma vilkor.

Alla spelar på samma villkor i Tibia också, alla har möjligheten att betala 200 spänn för sitt premium, samma summa för alla, helt rättvist, det är upp till dig själv.
Citera
2008-05-17, 17:39
Medlem
Någon som spelar på Obsidia eller Valoria som vill ha lite skitsaker? Jag va inne på min gubbe som jag inte rört på ett tag och hittade lite skit som jag inte behöver.
Har t.ex:
4k arrows,300~ bolts, dragon lord trophy, plate set,bp meat, bp worms och lite annat skit på Obsidia.
Plate set, knight axe, 2bp health potions, typ en bp mana på Valoria.
Jag vet att de bara är en massa skit men någon annan kan väl kanske ha bättre användning för dem.
Citera
2008-05-17, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspa
Någon som spelar på Obsidia eller Valoria som vill ha lite skitsaker? Jag va inne på min gubbe som jag inte rört på ett tag och hittade lite skit som jag inte behöver.
Har t.ex:
4k arrows,300~ bolts, dragon lord trophy, plate set,bp meat, bp worms och lite annat skit på Obsidia.
Jag vet att de bara är en massa skit men någon annan kan väl kanske ha bättre användning för dem.
Sure jag tar gärna sakerna ifall det går bra.

Du har PM.
Citera
2008-05-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspa
Har t.ex:
Vill ha Valoriagrejerna. Skickar PM
Citera
2008-05-17, 18:47
Medlem
Zacai, sakerna är skickade till din depot. Jag vet att det inte direkt e något att ha, men hoppas de kan vara till någon nytta.
Kunten, du har pm.
Citera
2008-05-17, 20:50
Medlem
Raderat inlägget av Kev90
då han har 1inlägg och det inlägget är för "En crackad version" av en bot till tibia.

det är ett populärt sätt att hacka(Keylogger/virus) tibia konton på just detta sätt.
Så dom som "vågar" får PMa honom om länken.

Hoppas alla förstår detta.
//Mvh K85
//MOD
Citera
2008-05-19, 00:58
Medlem
µTorrents avatar
Gjorde en liten söt WMV häromdan, säg gärna va ni tycker http://www.youtube.com/watch?v=xlt7I7vZ8ds

(kvaliten på youtube är ett skämt så ladda hellre hem via megaupload om ni har ork till det)

http://www.megaupload.com/se/?d=DRLYGJ2C

Jag tyckte den blev fet å har fått najs respons..:}

Citat:
Ursprungligen postat av K85
det är ett populärt sätt att hacka(Keylogger/virus) tibia konton på just detta sätt.
Så dom som "vågar" får PMa honom om länken.

K85 har kännedom om tibia märker jag Lirat kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in