Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-08, 13:09
Medlem
Foorgs avatar
Vi löste det tillslut, han blev lite kinky för att jag reportade han bara.
Citera
2008-01-08, 13:56
Medlem
Yidots avatar
Lirar på en 77 rp i pandoria.
Citera
2008-01-08, 14:58
Medlem
Mt. Shastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
Vad hette den paladinen? Var du känd osv?

Den hette Pizexu. Tror den blev hackad för ett tag sen dock.
Vet inte om jag var speciellt känd men snackade med några gamla vänner jag brukade spela med och de som fortfarande spelar har runt nivå 150.

Alla dessa krig med Bound känner jag ingen sedan tidigare. Vet du om de fortfarande bra?
Citera
2008-01-08, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburg
Förlåt men måste bara säga att detta är det tråkigaste och fulaste spelet nånsin!
Konstigt när CIPsoft har förstört de så mycket. För några år sen var de underbart!
Citera
2008-01-08, 16:40
Bannlyst
ingen som vett om någon 6.0 ot? lagt vanliga tibia på hyllan botar bara nu och spelar 7.5 ot istället där det finns lite känsla kvar...
Citera
2008-01-08, 17:29
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yidot
Lirar på en 77 rp i pandoria.
Namn?
Citera
2008-01-08, 17:32
Medlem
En fråga till oss/er som är involverade i Tibia. Finns intresset att starta ett spel där vi FBare håller ihop, och möjligtvis startar en guild eller något liknande. Har visserligen inte spelat på ett bra tag, men skulle vara sugen på att dra igång någonting igen faktiskt.
Citera
2008-01-08, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
En fråga till oss/er som är involverade i Tibia. Finns intresset att starta ett spel där vi FBare håller ihop, och möjligtvis startar en guild eller något liknande. Har visserligen inte spelat på ett bra tag, men skulle vara sugen på att dra igång någonting igen faktiskt.
jag är hanske på inte ens kollat hur den senaste version ser ut 8.x är det nu va?
pvp eller pve guild?

edit: gah nu blev jag sugen får väll tanka och kolla om kontot finns kvar
edit2: vafan är detta för skit sida? ser ju ut som skräp gief gamla tibias hemsida
Citera
2008-01-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
jag är hanske på inte ens kollat hur den senaste version ser ut 8.x är det nu va?
pvp eller pve guild?

edit: gah nu blev jag sugen får väll tanka och kolla om kontot finns kvar
edit2: vafan är detta för skit sida? ser ju ut som skräp gief gamla tibias hemsida

Jag tänkte mest bara på om det fanns något intresse, är fan rätt sugen på att sätta igång igen.. om intresset finns så kanske..
Citera
2008-01-08, 19:02
Bannlyst
aa jag är ganska sugen tröttnat på wow igen så men värkar som min server är översvämmad av polacker/brassar ligger på plats 300
Citera
2008-01-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mt. Shasta
Den hette Pizexu. Tror den blev hackad för ett tag sen dock.
Vet inte om jag var speciellt känd men snackade med några gamla vänner jag brukade spela med och de som fortfarande spelar har runt nivå 150.

Alla dessa krig med Bound känner jag ingen sedan tidigare. Vet du om de fortfarande bra?

Jag är själv en gammal spelare under namnet

Jag är med i Heretics som i princip är det gamla Bound/Swat Team. Vi krigar just nu mot "nya" Bound.
Citera
2008-01-08, 19:06
Bannlyst
hehe byte värld från astera till pythera då mötes jag av 2st clowner?!?!?!
och sen så såg jag detta i ett av husen:
19:05 You see a dragon slayer (Atk:44 Def:28) that has 1000 charges left.
It can only be wielded properly by knights of level 45 or higher.
går den sönder efter 1k slag eller måste man ladda om den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in