Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-03-16, 18:35
Medlem
Pqp, är du med i rexis på askara?
Citera
2007-03-18, 22:28
Medlem
dorfens avatar
tibia

ja vad ska man säga. hur många timmar har man inte slösat upp på detta skit. eller skit å skit en gång i tiden var det faktiskt jävligt skojj.

började väll spela 2003, ganska ungefär när världen Eternia startades. jag och mina kamrater har väl i stort sett sedan början "kontrollerat " denna värld. har medverkat i de flesta krigen så det finss nog stor sannolikhet att någon här har fått smaka mark p.ga oss hehe.

det senaste året har jag inte spelat så mycket, hela kompisgänget växte ifrån detta. spiken i kistan kom väll i vintras när vi förlorade ett krig mot några fjortisar. jaja, får hoppas man aldrig hamnar i detta träsk igen.
Citera
2007-03-18, 22:32
Medlem
Distanssamtals avatar
Har spelat förut

Hade level 50 och en level 64, Royal Paladin och Master Sorcerer.
Citera
2007-03-19, 22:28
Medlem
Eastons avatar
Någon som vet om "Deletion Warning" går bort, eller har man det föralltid?
Citera
2007-03-19, 22:57
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Någon som vet om "Deletion Warning" går bort, eller har man det föralltid?

6 månader, om du håller dig till reglerna under den tiden
Citera
2007-03-20, 17:05
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
6 månader, om du håller dig till reglerna under den tiden
Okej, en liten fråga till, Om man då tillexempel macroar efter den "Deletion Warning" försvunnit får man Deletion warning igen eller blir man deletad?

Tack på förhand!
Citera
2007-03-20, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Okej, en liten fråga till, Om man då tillexempel macroar efter den "Deletion Warning" försvunnit får man Deletion warning igen eller blir man deletad?

Tack på förhand!

Om du har deletion warning och åker på en ban så blir hela ditt account deletat. Har du inget criminal record så får du en ny deletion warning om du åker på ban för macro'ing eller sharing etc. Deletion warningen försvinner fullt ut efter 6 månader som Shejken sa.
Citera
2007-03-21, 06:05
Medlem
Enda anledningen till att man spelar tibia måste vara för att man är beroende, det är inte direkt roligt. Har haft två stycken 100 +, dock sålt det accet och nu röker jag brajj istället.

Gör som mig
Citera
2007-03-21, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Enda anledningen till att man spelar tibia måste vara för att man är beroende, det är inte direkt roligt. Har haft två stycken 100 +, dock sålt det accet och nu röker jag brajj istället.

Gör som mig

Jag rökte brajj när jag var 14, sen var det inte coolt längre.
Citera
2007-03-21, 17:17
Medlem
Foorgs avatar
Wow, du röker "brajj" Maddafakka!?

Ingen som lirar på refugia här då?
Citera
2007-03-21, 17:24
Medlem
Sigmaswes avatar
Spelade någon månad, men tröttnade ganska fort. Finns bättre gratis MMORPGs enligt mig.
Citera
2007-03-23, 00:35
Medlem
Axelklos avatar
Spelade Tibia lite kort för några år sedan. Jag minns att det var hyfsat roligt på startön - trots att polare jag spelade med lade ner nästan direkt efter en mindre lyckad titt i något hål med spindlar i - men sedan när man fick välja klass och blev warpad till mainstället så blev det ju för.. jobbigt.

Första som hände när jag kom dit var att någon sa till mig att gå till en bar/taverna ("Frodos" eller något) och säga någonting, och det gjorde jag dumt nog. Tydligen triggade det en NPC att skicka en eldboll på mig så jag stendog och någon norpade alla mina saker. Tror det var så det gick till åtminstone.

Sedan så följde några jobbiga minuter av att bli pk:ad hela tiden och efter det lade jag ner. Är det lika jobbigt ännu? Eller var jag kanske bara lite mesig? =)

(om jag nu ens pratar om samma spel.. men jag tror det)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in