Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Fel. Nationella insatsstyrkan håller till på Stora Essingen.
Numera har de sitt HK på PHS vid Sörentorp.
Du kan se deras " Fort " från E4´an, en byggnad med en hög " skorsten " som de övar klättring på.
På stora Essingen, hos piketen, huserade de innan de fick sitt nya HK byggt.