2009-10-31, 18:45
  #373
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Fel. Nationella insatsstyrkan håller till på Stora Essingen.

Numera har de sitt HK på PHS vid Sörentorp.
Du kan se deras " Fort " från E4´an, en byggnad med en hög " skorsten " som de övar klättring på.
På stora Essingen, hos piketen, huserade de innan de fick sitt nya HK byggt.
Citera
2009-10-31, 19:00
  #374
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Leif GW är coolheten personifierad. Titta bara ca 9 min in på följande video.

http://svtplay.se/v/1371855/grabbarna_pa_fagerhult_avsnitt_tva_-_del_tva

haha han hade ju helt rätt.
Citera
2009-10-31, 21:07
  #375
Medlem
Bo Danielsson äger ju mellan 5.30-6.15! Jakt i Sverige har ju blivit lite som the "big five" för 100 år sedan. Företagskul typ snart...

Stor repsekt för LGW fortfarande som direkt säger i ett av Fagerhult-programmen: Jag skall inte hyckla - jakt handlar om att döda...
Citera
2009-10-31, 21:20
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
Bo Danielsson äger ju mellan 5.30-6.15! Jakt i Sverige har ju blivit lite som the "big five" för 100 år sedan. Företagskul typ snart...

Stor repsekt för LGW fortfarande som direkt säger i ett av Fagerhult-programmen: Jag skall inte hyckla - jakt handlar om att döda...
Ja vad annars???
Citera
2009-10-31, 21:32
  #377
Medlem
Fråga de som säger att de jagar för att nötskrika, kråkor, mård, rävar osv missgynnar naturens gång o som "vill att balansen i naturen skall bevaras"
Citera
2009-11-18, 20:17
  #378
Bannlyst
Såg just GW på SVT, han är fett tjock.

Han verkar äta sig till döds precis som Stenbeck. Lite trist...
Citera
2009-11-18, 21:24
  #379
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Leif GW är coolheten personifierad. Titta bara ca 9 min in på följande video.

http://svtplay.se/v/1371855/grabbarna_pa_fagerhult_avsnitt_tva_-_del_tva


Det är ju bara pinsamt dåligt med 3 programledare som leker jägare med en inbjuden företagsledare som inte heller är jägare. Vad är det som är coolt?
Citera
2009-11-18, 21:24
  #380
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Leif GW är coolheten personifierad. Titta bara ca 9 min in på följande video.

http://svtplay.se/v/1371855/grabbarna_pa_fagerhult_avsnitt_tva_-_del_tva
fan vad mager han var, jämfört med senaste Efterlyst. Han pratar lite tydligare också.
Citera
2009-11-18, 23:21
  #381
Medlem
Ankias avatar
***
Såg honom i "Efter Tio". Han var enormt överviktig och såg allmänt pluffsig ut.

Har han inte haft hjärtproblem för en tid sedan?

I så fall lever han väldigt farligt.

***
Citera
2009-11-18, 23:41
  #382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia
***
Såg honom i "Efter Tio". Han var enormt överviktig och såg allmänt pluffsig ut.

Har han inte haft hjärtproblem för en tid sedan?

I så fall lever han väldigt farligt.

***
Jag är också lätt överviktig och skriver bra böcker.
Ibland ser jag lite pluffsig ut.
Men GW ä ju ett geni, har inget att göra med hans utseende.

Jan Guillou däremot är en nolla.
Citera
2009-11-19, 00:06
  #383
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia
***
Såg honom i "Efter Tio". Han var enormt överviktig och såg allmänt pluffsig ut.

Har han inte haft hjärtproblem för en tid sedan?

I så fall lever han väldigt farligt.

***

två hjärtinfarkter... hoppas det inte blir tredje gången gillt
Citera
2009-11-19, 05:19
  #384
Medlem
Bovarys avatar
En liten historia.

Jag och GW befann oss på samma jaktmiddag. GW tar karaktäristiskt nog över helt (trots att det var lite för många vid bordet för det) och berättar sina historier. Alla börjar bli lite irriterade när han med eftertryck talar om att han minsann "skjutit tolv bockar denna säsong!" Då säger hans fru, inför alla: "Men Leif, varför säger du så? Du har skjutit en, och jag har skjutit två."

Hans fru är väldigt trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in