Citat:
Jag tycker Leif GW Person är så förbannat irriterande så man kan spy...det är inte lika roligt längre med det där "lustiga" ordvrängandet som det var från början. Han tror han är så underhållande, men det är bara trist med det där babblandet som han håller på med, bara irriterande. Han mal f.d. lustiga uttryck om och om igen....förut kunde jag skratta men inte nu...Leif GW Persson ger ett intryck av att vara en gravt alkoholiserad ordbajsare som aldrig duschar! Guuu vad motbjudande han är!!!
Han ger verkligen intrycket av att inte ha långt kvar till bårhuset! En sorglig stackare!
Han ger verkligen intrycket av att inte ha långt kvar till bårhuset! En sorglig stackare!Men du ska ju inte direkt gifta dig med honom?
Men visst, jag tänker varenda år att detta blir året när Leif GW Persson går ur tiden, hans hälsa är ju uppenbarligen inte den bästa och han super halva året enligt egen utsago. För några månader sedan när han var med i TV4 talkshow Helenius Hörna såg han ut att vara redo att lämna in vilken dag som helst.
Vad är det för lustiga uttryck han använder om och om igen?
Jag tror Professorn är medveten om att han är underhållande, han får mycket uppskattning och har givetvis förstått att det är någonting i hans personlighet som tilltalar folk, men jag tror inte att han kör på något teaterförsök för att vara extra underhållande utan att det är sådär han pratar.
Trodde inte Leif GW Persson hade några haters nästan faktiskt.
Men.. nu är det ett endaste avsnitt kvar av vårens Veckans Brott på SVT, och efter det så lämnar han strålkastarljuset i TV för åtminstone kriminalrelaterade program...
Tycker det är oerhört sorgligt och som jag skrivit innan i den här tråden så är det första gången jag verkligen sörjer en mediaprofil som myggas av. Även om jag fortfarande har hopp att Camilla Kvarntoft lyckas få honom att stanna men jag tror nog att om Leif GW sagt som han gjort så kommer han stå fast vid det.
Som sagt, han är inte i sin bästa form direkt.