Citat:
Ursprungligen postat av Snasky
Är ni avundsjuka på Leffe eller vad är problemet?
Kolla in länken, den som inte blir tårögd har ett hjärta av sten:
http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.1199374/min-pappa-byggde-sverige
Typiskt nätforum enkelt att snacka skit och sprida dynga. Troligt att ni offentligt skulle våga kritisera Professor Persson...

Do you want to bet? Problemet med Etanol-jesus är ju att han skyddas av såssarna då han verkar veta väldigt mycket om deras perfersa sexlekar.
Han är en pajas som blivit rik på att med turens hjälp sitta på rätt plats när en av Sveriges största skandaler inträffade, geijer-affären.
Pajas som Professor, skriver böcker som om 50 år endast duger till att tända brasan med och ingen jägare heller och pga av sin alkoholkonsumption borde blivit av med sina licenser för länge sedan.