2009-11-19, 08:06
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
två hjärtinfarkter... hoppas det inte blir tredje gången gillt
Då får han vara försiktig. Han är tydligen väldigt fötjust i flaskan enligt både egen och andras utsago.
Citera
2009-11-19, 10:57
  #386
Bannlyst
Jag gillar GW. Oroar mig lite över hans alkoholvanor dock.

Jag har svårt att tro på ett genuint missbruk.
Vet någon på vilken nivå superiet ligger?

Citera
2009-11-19, 11:21
  #387
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag gillar GW. Oroar mig lite över hans alkoholvanor dock.

Jag har svårt att tro på ett genuint missbruk.
Vet någon på vilken nivå superiet ligger?


GW super mellan midsommar och jul (eller om det var tvärtom).
Han har även sagt:
En del super för att bli mer kreativa, andra för att glömma. Själv tillhör jag den senare kategorin, vilket jag tycker är lite finare.

Fritt citerat ur en artikel skriven av honom själv i expressen i sommras (pappersupplagan).
Citera
2009-11-19, 11:31
  #388
Medlem
tier4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
GW super mellan midsommar och jul (eller om det var tvärtom).
Han har även sagt:
En del super för att bli mer kreativa, andra för att glömma. Själv tillhör jag den senare kategorin, vilket jag tycker är lite finare.

Fritt citerat ur en artikel skriven av honom själv i expressen i sommras (pappersupplagan).

Han förklarar även saken i radiointervjuen som postats här i tråden.
Citera
2009-11-19, 12:38
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
GW super mellan midsommar och jul (eller om det var tvärtom).
Han har även sagt:
En del super för att bli mer kreativa, andra för att glömma. Själv tillhör jag den senare kategorin, vilket jag tycker är lite finare.

Fritt citerat ur en artikel skriven av honom själv i expressen i sommras (pappersupplagan).
Ja han har en underbar humor.
Och skriver jävligt bra böcker.
Till skillnad från gamle polaren, den pompöse Guillou; astrista böcker. Men hans memoarbok kanske är läsvärd?
Citera
2009-11-19, 13:23
  #390
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
GW super mellan midsommar och jul (eller om det var tvärtom).
Han har även sagt:
En del super för att bli mer kreativa, andra för att glömma. Själv tillhör jag den senare kategorin, vilket jag tycker är lite finare.

Fritt citerat ur en artikel skriven av honom själv i expressen i sommras (pappersupplagan).
Mellan nyår och jul är det (istället för mellan jul och nyår.)
Citera
2009-11-19, 13:29
  #391
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Mellan nyår och jul är det (istället för mellan jul och nyår.)

Lägg av!?
Har han kortat ner det så pass!
Det var inte illa
Heder till gamle GW. Då bör kilona rinna av honom nu då

Edit: F-n vad dum jag är
Stackar GW bör med andra ord snart inte vara med oss i detta jordeliv
längre
__________________
Senast redigerad av Knackback 2009-11-19 kl. 13:32.
Citera
2009-11-19, 13:31
  #392
Medlem
Rofers avatar
Han påsår i radiointervjun att mellan nyår och första maj (eller till och med midsommar) super han inte.
Citera
2009-11-19, 15:05
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Han påsår i radiointervjun att mellan nyår och första maj (eller till och med midsommar) super han inte.

Det hörde jag nog också. Han var helnykter några månader om året för att skona kroppen lite.

.
__________________
Senast redigerad av Wheelgunner 2009-11-19 kl. 15:08.
Citera
2009-11-19, 15:20
  #394
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Det hörde jag nog också. Han var helnykter några månader om året för att skona kroppen lite.

.

Har för mig att han i den där artikeln jag läste, skrev att doktorn sagt till honom att leva sunt och inte dricka alls om han ville leva länge. Men det tyckte han lät så j-vla tråkigt, så då kunde man liksom lika gärna dö iallafall.
Ligger nå`t i det där

Han är ju nykter halva året, det räcker väl?
Dessutom tror jag inte han är dyngrak hela andra halvan. Det hade aldrig funkat.
__________________
Senast redigerad av Knackback 2009-11-19 kl. 15:27.
Citera
2009-11-20, 21:03
  #395
Medlem
Pierrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag gillar GW. Oroar mig lite över hans alkoholvanor dock.

Jag har svårt att tro på ett genuint missbruk.
Vet någon på vilken nivå superiet ligger?


Farsan såg honom på systemet idag och de började småprata lite. Tydligen skulle han ha fest i helgen och han fyllde en kundvagn med diverse alkoholdrycker. Han samtalade vilt med både personal och kunder om sina inköp och sin fest där de skulle komma grevar och böner (mest bönder). "Bönder dricker ju inte vin så jag får väl köpa en platta bärs med" sa han. När han sedan skulle betala fick de öppna en kassa till för att inte skapa allt för stor kö bakom sig.
Citera
2009-11-20, 21:26
  #396
Medlem
Ja han är för skön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in