Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Det hörde jag nog också. Han var helnykter några månader om året för att skona kroppen lite.
.
Har för mig att han i den där artikeln jag läste, skrev att doktorn sagt till honom att leva sunt och inte dricka alls om han ville leva länge. Men det tyckte han lät så j-vla tråkigt, så då kunde man liksom lika gärna dö iallafall.
Ligger nå`t i det där
Han är ju nykter halva året, det räcker väl?
Dessutom tror jag inte han är dyngrak
hela andra halvan. Det hade aldrig funkat.