Citat:
Ursprungligen postat av
itsyourfault
Varfr tar du t dig om du str upp fr det?
Titta p alla (rasistiska) kommentarer i denna trd om hennes hudfrg och dra en slutsats. Bara fr att unga mn har de tufft betyder de inte att man har rtt och uttrycka sig hur som helst.
Jag tog inte t mig utan frklarade hur verkligheten ser ut, frmedlad av en som rr sig i densamma.
Vad gller elaka epitet s r jag enig med dig att det frekommer alldeles fr mycket i nrmast alla trdar dr personer figurerar, men lika gott klsupande frn bgge hll normalt. Vilka tillmlen mlas Trump eller kesson i av sina "motstndare" eller vad kallas de mindre bemedlade som rstar p dessa allt som oftast?
Om du hller dig ver detta s hedrar det dig, undertecknad frsker gra detsamma, men r oerhrt trtt p att de som arbetar (utanfr offentlig skatteavlnad sektor), nettobetalar det mesta av samhllets skatter, r heteromn, skter sig i stort och drmed vllar samhllet minst problem oftast r de som baktalas och hnas mest - av vnsteretablissemanget.
Trden startades inte p g a hennes hudfrg utan p g a hennes politiska (och sannolikt privata) ider och ambitioner.