Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-12, 17:25
  #37
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Dagens skämt. En Disneyneger som talman, Ha Ha Ha

Tyvärr är det väl detta som gör att hon troligen får posten.
Citera
2022-01-12, 17:26
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Varför tar du åt dig om du står upp för det?

Titta på alla (rasistiska) kommentarer i denna tråd om hennes hudfärg och dra en slutsats. Bara för att unga män har de tufft betyder de inte att man har rätt och uttrycka sig hur som helst.

Jag tog inte åt mig utan förklarade hur verkligheten ser ut, förmedlad av en som rör sig i densamma.

Vad gäller elaka epitet så är jag enig med dig att det förekommer alldeles för mycket i närmast alla trådar där personer figurerar, men lika gott kålsupande från bägge håll normalt. Vilka tillmälen målas Trump eller Åkesson i av sina "motståndare" eller vad kallas de mindre bemedlade som röstar på dessa allt som oftast?

Om du håller dig över detta så hedrar det dig, undertecknad försöker göra detsamma, men är oerhört trött på att de som arbetar (utanför offentlig skatteavlönad sektor), nettobetalar det mesta av samhällets skatter, är heteromän, sköter sig i stort och därmed vållar samhället minst problem oftast är de som baktalas och hånas mest - av vänsteretablissemanget.

Tråden startades inte p g a hennes hudfärg utan p g a hennes politiska (och sannolikt privata) idéer och ambitioner.
Citera
2022-01-12, 17:37
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Tyvärr är det väl detta som gör att hon troligen får posten.

Hon får väl ställa sitt hopp till kvotering.
Citera
2022-01-12, 18:14
  #40
Medlem
Hon är ju inte ens i regeringspossition och skall därmed ut!
Ett annat sätt bara att klamra sig fast antar jag åk hem till Afrika vettja!
__________________
Senast redigerad av Bajsolle2 2022-01-12 kl. 18:17.
Citera
2022-01-12, 18:22
  #41
Medlem
Glödskals avatar
Sveriges AOC. Upplyft av lismande nollor, försvarad av stackare som vill ligga med henne.
Citera
2022-01-12, 18:28
  #42
Medlem
Blir hon inte talman (gud förbjude något annat) kommer hon skylla på rasistiska vita manliga maktstrukturer.
Citera
2022-01-12, 18:37
  #43
Medlem
Muahaha!!!!
Bolibompa boli boli boli
Citera
2022-01-12, 18:50
  #44
Medlem
R5As avatar
Innebär dessutom högre lön.
Citera
2022-01-12, 19:10
  #45
Medlem
pawitels avatar
Det här bör väl gå hem i EU??
Den enkla och säkra vägen för karriär.
https://www.google.se/search?q=Alice...v4sVvaiuAM4DVM
Citera
2022-01-12, 19:26
  #46
Medlem
regerings avatar
Nu är inte EU’s organisation riktigt lika kvoteringsskadad som Sveriges interna arbetsmarknad. Finns gott om män i kostym samt kvinnor med kompetens som söker samma jobb. Hon är inte dummare än att lämna det sjunkande skeppet MP så det får man ändå ge henne, bor en liten cynisk maktmänniska i henne.
Citera
2022-01-12, 19:29
  #47
Medlem
31G350125s avatar
Herregud! Vad har hon i Europa att göra? Hon är neger och Afrika har över 50 delstater som bebos av såna som henne.
Citera
2022-01-12, 19:31
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Herregud! Vad har hon i Europa att göra? Hon är neger och Afrika har över 50 delstater som bebos av såna som henne.

Nu är jag inte känd för att vara politisk korrekt. Men jag tycker din kommentar var plump och ointressant i sammanhanget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback