2022-01-12, 17:25
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Dagens skmt. En Disneyneger som talman, Ha Ha Ha

Tyvrr r det vl detta som gr att hon troligen fr posten.
Citera
2022-01-12, 17:26
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Varfr tar du t dig om du str upp fr det?

Titta p alla (rasistiska) kommentarer i denna trd om hennes hudfrg och dra en slutsats. Bara fr att unga mn har de tufft betyder de inte att man har rtt och uttrycka sig hur som helst.

Jag tog inte t mig utan frklarade hur verkligheten ser ut, frmedlad av en som rr sig i densamma.

Vad gller elaka epitet s r jag enig med dig att det frekommer alldeles fr mycket i nrmast alla trdar dr personer figurerar, men lika gott klsupande frn bgge hll normalt. Vilka tillmlen mlas Trump eller kesson i av sina "motstndare" eller vad kallas de mindre bemedlade som rstar p dessa allt som oftast?

Om du hller dig ver detta s hedrar det dig, undertecknad frsker gra detsamma, men r oerhrt trtt p att de som arbetar (utanfr offentlig skatteavlnad sektor), nettobetalar det mesta av samhllets skatter, r heteromn, skter sig i stort och drmed vllar samhllet minst problem oftast r de som baktalas och hnas mest - av vnsteretablissemanget.

Trden startades inte p g a hennes hudfrg utan p g a hennes politiska (och sannolikt privata) ider och ambitioner.
Citera
2022-01-12, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Tyvrr r det vl detta som gr att hon troligen fr posten.

Hon fr vl stlla sitt hopp till kvotering.
Citera
2022-01-12, 18:14
Medlem
Hon r ju inte ens i regeringspossition och skall drmed ut!
Ett annat stt bara att klamra sig fast antar jag k hem till Afrika vettja!
Senast redigerad av Bajsolle2 2022-01-12 kl. 18:17.
Citera
2022-01-12, 18:22
Medlem
Gldskals avatar
Sveriges AOC. Upplyft av lismande nollor, frsvarad av stackare som vill ligga med henne.
Citera
2022-01-12, 18:28
Medlem
Blir hon inte talman (gud frbjude ngot annat) kommer hon skylla p rasistiska vita manliga maktstrukturer.
Citera
2022-01-12, 18:37
Medlem
Muahaha!!!!
Bolibompa boli boli boli
Citera
2022-01-12, 18:50
Medlem
R5As avatar
Innebr dessutom hgre ln.
Citera
2022-01-12, 19:10
Medlem
pawitels avatar
Det hr br vl g hem i EU??
Den enkla och skra vgen fr karrir.
https://www.google.se/search?q=Alice...v4sVvaiuAM4DVM
Citera
2022-01-12, 19:26
Medlem
regerings avatar
Nu r inte EUs organisation riktigt lika kvoteringsskadad som Sveriges interna arbetsmarknad. Finns gott om mn i kostym samt kvinnor med kompetens som sker samma jobb. Hon r inte dummare n att lmna det sjunkande skeppet MP s det fr man nd ge henne, bor en liten cynisk maktmnniska i henne.
Citera
2022-01-12, 19:29
Bannlyst
Herregud! Vad har hon i Europa att gra? Hon r neger och Afrika har ver 50 delstater som bebos av sna som henne.
Citera
2022-01-12, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Herregud! Vad har hon i Europa att gra? Hon r neger och Afrika har ver 50 delstater som bebos av sna som henne.

Nu r jag inte knd fr att vara politisk korrekt. Men jag tycker din kommentar var plump och ointressant i sammanhanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in