Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-12, 19:33
  #49
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Bättre att först kolla om Bolibompa behöver programledare..
Citera
2022-01-12, 19:33
  #50
Medlem
31G350125s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Nu är jag inte känd för att vara politisk korrekt. Men jag tycker din kommentar var plump och ointressant i sammanhanget.

Då har vi olika åsikter. Negrer att som sagt egna länder att vara i.. Att hon skall vara tal med för EU är skamligt.
Citera
2022-01-12, 19:35
  #51
Medlem
Någon som vet vilka fler som söker posten?
Citera
2022-01-12, 19:39
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Då har vi olika åsikter. Negrer att som sagt egna länder att vara i.. Att hon skall vara tal med för EU är skamligt.

Att hon kanske inte passar för jobbet är en sak. Och att hon troligen söker jobbet för att tjäna pengar och rädda sitt nuvarande politiska liv är också säkert sant. Men jag ser inte henne som en neger. Hon är väldigt svensk, trots sina idiotiska MP sympatier.
En neger är vad du ser i Stockholms tunnelbana. Stora feta som vaggar runt och kostar samhället stora pengar.
Citera
2022-01-12, 19:44
  #53
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaefvel
Någon som vet vilka fler som söker posten?
Roberta Metsola från Malta som verka vara den som kommer väljas. Hittar inga andra kandidater på EU webbsida
Hon har betydligt bättre erfarenhet och utbildning som jag ser det än ABK .
Citera
2022-01-12, 19:59
  #54
Medlem
Neej
Citera
2022-01-12, 20:01
  #55
Medlem
Det måste väl finnas många fler som är mer lämpade än svenska Alice?
Citera
2022-01-12, 20:42
  #56
Medlem
Det blir nog bra. Allt som retar upp Svärigevänner och Flashbackrasister är bra. Mer mångfald i EU-parlametet!
Citera
2022-01-12, 21:36
  #57
Avstängd
wwrs avatar
President (för parlamentet) brukar man ju kalla posten. Sassoli avled ju för bara ett par dagar sedan i immunsjukdom. Men man verkar reservera presidenttiteln allt mer för kommissions-presidenten, så talman skriver medierna då och då numera. Längre tillbaka fanns det ännu fler presidenter än 3. Jag har inte riktigt hängt med, de kör lite som de vill.

Jag skrev en gång och frågade hur man tillsatt en person som uttalat sig för EU gällande utrikespolitik och vilka medborgarskap personen hade. Jag fick svar att det var sekretessbelagda uppgifter!

Sassolis efterträdare tillsätts väl i slutet möte som vanligt och röstas igenom i parlamentet, gissar jag.

Det är väl ganska få av de tre presidenterna som kommit från Sverige, Finland, Danmark skulle jag tro. Men det är bara ett intryck.

Det lär nog tillsättas någon extremt manipulativ person. ABK platsar nog inte där, vad jag vet om henne.

Leyen verkar mycket ha representerat. De övriga två presidenterna har skött manipulationerna. Men det är bara ett intryck.
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-01-12 kl. 21:54.
Citera
2022-01-12, 22:07
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Roberta Metsola från Malta som verka vara den som kommer väljas. Hittar inga andra kandidater på EU webbsida
Hon har betydligt bättre erfarenhet och utbildning som jag ser det än ABK .

Suck, Metsola verkar vara en Pro-life, jag är trött på alla dessa kristna dårar som knappt erkänner, med stark motvilja, mot abort - till och med vid incestuösa sammanhang. Fan, abort finns ju inte ens som autokorr på mobilen. Satans bländverk! Näe, min röst går till ABK. Annars får varenda jävel snickra altaner, då alternativ inte finns för kvinnan!
Citera
2022-01-12, 22:24
  #59
Medlem
Även om jag hatar MP, så ger hon dem dåligt rykte. Totalt världsfrånvänd.
Citera
2022-01-12, 22:30
  #60
Avstängd
ziggarillens avatar
Hon var helt skruvad då hon intervjuades inför förra valet. Man rodnade över hennes okunskap.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback