2022-01-12, 14:33
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1Schwab
Mnniskan r i niv med Lfven och kan ju knappt lsa innantill.
Jo jo men tnk nu p att Lfven lyckades bli statsminister. Finns ingen grns fr hur hgt man kan komma om man r sjlvsker och totalt inkompetent.
Citera
2022-01-12, 15:37
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Ja allts, blir hon inte tillsatt tjnsten s kan man ju nstan konstatera att EU r rasistiskt.
Nstan? Eftersom hon inte ftt den tidigare *r* EU rasistiskt!

Tnk vilken karrir geniet kunde haft om det inte vore fr den systematiska rasism hon stndigt utstts fr!!!
Citera
2022-01-12, 15:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Idag kan vi lsa att ABK sker nytt uppdrag inom EU, r hon mnne orolig att MP skall bli utrstade i nsta EU-val mot bakgrund av rdande opinionssiffror?

Som talman kanske man tjnar nnu mer och inte kan bli utrstad?

Ergo - framtiden skrad i Bryssels gsleverkvarter
Smart. Det jobbet kan man vl inte bli avsatt ifrn?
Citera
2022-01-12, 16:05
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Nstan? Eftersom hon inte ftt den tidigare *r* EU rasistiskt!

Tnk vilken karrir geniet kunde haft om det inte vore fr den systematiska rasism hon stndigt utstts fr!!!

Verkligen! Med sina spektakulra Disneymeriter s finns det ingen tvivel om saken.

Vid det hr laget skulle man kunna tro att det i sjlva verket handlar om kompetensbrist, men det hade varit ljligt att pst ngot sdant. Kvinnan r ju miljpartist fr bvelen!
Citera
2022-01-12, 16:10
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Herregud. Hur kunde hon ens bli politiker? Bevisar bara att du kan vara precis hur jvla inkompetent som helst fr att bli politiker.

Reform!

Till Alices frsvar vill jag bara sga att ngon knappast behver vara mer kompetent fr att denne inte har gjort ngot annat i livet n att vara politiker.
Citera
2022-01-12, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Dagens skmt. En Disneyneger som talman, Ha Ha Ha

Och nd kommer hon tjna mer n du om hon fr det jobbet, eller?
Citera
2022-01-12, 16:42
Medlem
solstrlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Herregud. Hur kunde hon ens bli politiker? Bevisar bara att du kan vara precis hur jvla inkompetent som helst fr att bli politiker.

Reform!

Ett ord: "vrdegrund"

Sedan hjlpte skert hennes hudfrg ocks under rens lopp.
Citera
2022-01-12, 16:58
Medlem
Hon har nog bra chans som inkvoterad frgad lg IQ-are. Blir inte frvnad om hon fr jobbet.
Citera
2022-01-12, 16:59
Medlem
Hon r en av vra skickligaste politiker och hade varit ett bra sprkrr fr Miljpartiet. Jag stttar henne helt och hllet och jag vet att en stor del av svenska folket gr det ocks. Hon har alltid sttt upp fr anstndighet, jmstlldhet, antirasistisk politik och HBTQIA+-rttigheter.
Citera
2022-01-12, 17:13
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Hon r en av vra skickligaste politiker och hade varit ett bra sprkrr fr Miljpartiet. Jag stttar henne helt och hllet och jag vet att en stor del av svenska folket gr det ocks. Hon har alltid sttt upp fr anstndighet, jmstlldhet, antirasistisk politik och HBTQIA+-rttigheter.

...tror du inte 99% av alla oss andra ocks gr det, inkl vra politiker? Det r snarare de vrderingar du (sannolikt) lgger i de ord du rabblar upp som i s fall utgr skillnaden. Ingen jag knner r vare sig oanstndig, mot jmstlldhet, rasist eller verklig homofob men mnga har ett och annat att sga om den frda politiken som givit alla de som slnger sig med dessa ord en modern rkmacka i det samhlle vi lever i att glida runt p.

Det spottas och frtrycks dremot ensamma tonrskillar/unga mn som spelar dator, rejlt (arbetande) folk som anser att immigrationen r fr hg, men upparbetad pension fr lg, de som anser vldet och tryggheten i samhllet vara en konsekvens av samma integration, att bidragen ur skattekassan r fr enkla att f och att den "grna omstllningen" borde kunna st p egna ben utan miljarder i skattesubventioner, liksom de anser att de bokstavskombinationer du rknade upp p slutet redan har alla rttigheter, med rge, och drfr borde vara njda nu, men icke...
Citera
2022-01-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
...tror du inte 99% av alla oss andra ocks gr det, inkl vra politiker? Det r snarare de vrderingar du (sannolikt) lgger i de ord du rabblar upp som i s fall utgr skillnaden. Ingen jag knner r vare sig oanstndig, mot jmstlldhet, rasist eller verklig homofob men mnga har ett och annat att sga om den frda politiken som givit alla de som slnger sig med dessa ord en modern rkmacka i det samhlle vi lever i att glida runt p.

Det spottas och frtrycks dremot ensamma tonrskillar/unga mn som spelar dator, rejlt (arbetande) folk som anser att immigrationen r fr hg, men upparbetad pension fr lg, de som anser vldet och tryggheten i samhllet vara en konsekvens av samma integration, att bidragen ur skattekassan r fr enkla att f och att den "grna omstllningen" borde kunna st p egna ben utan miljarder i skattesubventioner, liksom de anser att de bokstavskombinationer du rknade upp p slutet redan har alla rttigheter, med rge, och drfr borde vara njda nu, men icke...

Varfr tar du t dig om du str upp fr det?

Titta p alla (rasistiska) kommentarer i denna trd om hennes hudfrg och dra en slutsats. Bara fr att unga mn har de tufft betyder de inte att man har rtt och uttrycka sig hur som helst.
Citera
2022-01-12, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault

Du r underligt dlig p att skmta.... Skicklig politiker?
En tv-intervju och hon visade sig som det rakt motsatta. Var tog hon vgen sedan? 😃
r man en skicklig politiker endast genom att "st upp" fr en rad sakfrgor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in