2023-05-04, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Som natt o dag. RCK bättre alltså

Bara bättre? Så hygeanp* 2mg fungerar alltså? Att kunna få REK och postförskott är ju fint
Citera
2023-05-05, 15:08
Medlem
Asså fluetizolam verkar ju ganska bra då tydligen. Men vad fasen snubben gjorde av min order från förra hopkoket han prövade sig på vet i fasen. Om intressanter finns på detta området bland andra kan ni skriva till mig personligen också. Är intresserad utav vidare utveckling av sådana här substanser.

Bäst att ta det privat då det knappast ligger i vidare intresse iaf.
Citera
2023-05-08, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Asså fluetizolam verkar ju ganska bra då tydligen. Men vad fasen snubben gjorde av min order från förra hopkoket han prövade sig på vet i fasen. Om intressanter finns på detta området bland andra kan ni skriva till mig personligen också. Är intresserad utav vidare utveckling av sådana här substanser.

Bäst att ta det privat då det knappast ligger i vidare intresse iaf.
Skickat information till mig ang detta
Citera
2023-05-08, 13:09
Medlem
Lifestealers avatar
Dessa ger utslag på benso dessvärre med Ferles nano 6-stickor. Ingen fara om polisen tar en. Det är ju lagligt, Men inom psykiatrin är dom nog mer kinkiga. Tänkta bara uppdatera er.

Rökt rätt HHC friskt, va ren efter en vecka trots att jag bolmade 2 starka 96% vapes under 3 veckor.

Tycker fluetozloam är lite väl sederande för min smak. Annars är det bra krut i dom.

Kanske ska ta en halva om man är bland folk.

Tog 4 och 1000mg lyrica samt 2g phenibut. Jag ser fan trippelt.

Ursäkta eventuella stavfel.

Edit: Från Kungen såklart.
Senast redigerad av Lifestealer 2023-05-08 kl. 13:15.
Citera
2023-05-09, 20:40
Medlem
Hur potenta står de sig jämfört med andra mer kända bens? är 1 mg som 1 st stess 10 typ?
Citera
2023-05-10, 10:25
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Hur potenta står de sig jämfört med andra mer kända bens? är 1 mg som 1 st stess 10 typ?

Starkare.
Citera
2023-05-10, 17:13
Medlem
Köpte fluetizolam 2mg i hopp om att dem var bättre men icke.
Har tagit säkert 5000 etizolam i mina dagar och inte ens 3st 2mg fluetiz motsvarade 1mg etizolam. Helt sjukt att dom ens säljer det.
Som tur är räddade dom nya (kungen) mig med ett 50 pack så ska bli kul jämföra.
Vet att 2mg fluetizolam borde kickat duktig så vet inte vad det är dom säljer.
Inte ens tolerans har jag senaste tog jag benzo i augusti så mycket konstigt.
Citera
2023-05-11, 12:45
Bannlyst
instämmer i allas mening, extremt bra substans (om man köper den av rätt säljare).
Lider av svår insomnia men 1st av Flue´n och jag nannar som en bebis 15min senare.
All heil the King!
Citera
2023-05-11, 16:58
Medlem
Green-Devils avatar
Köpte från RCK men kände mig lite tveksam till innehåll/mängd så jag skickade två tabletter för analys för att se vad som är i tabletter (små runda vita).
Citera
2023-05-12, 09:56
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Köpte från RCK men kände mig lite tveksam till innehåll/mängd så jag skickade två tabletter för analys för att se vad som är i tabletter (små runda vita).

Intressant!
Citera
2023-05-12, 20:34
Medlem
Dessa är starkare än vad man egentligen tror. Sitter även i otroligt länge vilket är bra. Den är kraftigt muskelavslappnande och går mer på fysiken än mentalt. Däremot tar den ändå bort en del av ångesten/stress/oro men inte alls lika bra som t.ex xanor gör, men den funkar ändå och att den är så potent med lång halveringstid gör att det räcker med 1 på morgonen och 1 på kvällen.
Har kört dessa nu i ca två veckor och något jag verkligen lagt märke till är att minnet blir väldigt snurrigt. Minns inte mycket alls av de senaste två veckorna men det har gått bra ändå så länge man kan hantera bz. Tråkigt dock att de ger utslag på piss på sticka. Analys vet jag ej.
Kort sagt potenta piller med lång halveringstid, bland de bättre rc bz som funnits de senaste åren.
Citera
2023-05-12, 21:39
Medlem
Är det någon som har provat denna formel och kan ge ett vettigt betyg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här