2023-05-04, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Som natt o dag. RCK bttre allts

Bara bttre? S hygeanp* 2mg fungerar allts? Att kunna f REK och postfrskott r ju fint
Citera
2023-05-05, 15:08
Medlem
Ass fluetizolam verkar ju ganska bra d tydligen. Men vad fasen snubben gjorde av min order frn frra hopkoket han prvade sig p vet i fasen. Om intressanter finns p detta omrdet bland andra kan ni skriva till mig personligen ocks. r intresserad utav vidare utveckling av sdana hr substanser.

Bst att ta det privat d det knappast ligger i vidare intresse iaf.
Citera
2023-05-08, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Ass fluetizolam verkar ju ganska bra d tydligen. Men vad fasen snubben gjorde av min order frn frra hopkoket han prvade sig p vet i fasen. Om intressanter finns p detta omrdet bland andra kan ni skriva till mig personligen ocks. r intresserad utav vidare utveckling av sdana hr substanser.

Bst att ta det privat d det knappast ligger i vidare intresse iaf.
Skickat information till mig ang detta
Citera
2023-05-08, 13:09
Medlem
Lifestealers avatar
Dessa ger utslag p benso dessvrre med Ferles nano 6-stickor. Ingen fara om polisen tar en. Det r ju lagligt, Men inom psykiatrin r dom nog mer kinkiga. Tnkta bara uppdatera er.

Rkt rtt HHC friskt, va ren efter en vecka trots att jag bolmade 2 starka 96% vapes under 3 veckor.

Tycker fluetozloam r lite vl sederande fr min smak. Annars r det bra krut i dom.

Kanske ska ta en halva om man r bland folk.

Tog 4 och 1000mg lyrica samt 2g phenibut. Jag ser fan trippelt.

Urskta eventuella stavfel.

Edit: Frn Kungen sklart.
Senast redigerad av Lifestealer 2023-05-08 kl. 13:15.
Citera
2023-05-09, 20:40
Medlem
Hur potenta str de sig jmfrt med andra mer knda bens? r 1 mg som 1 st stess 10 typ?
Citera
2023-05-10, 10:25
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Hur potenta str de sig jmfrt med andra mer knda bens? r 1 mg som 1 st stess 10 typ?

Starkare.
Citera
2023-05-10, 17:13
Medlem
Kpte fluetizolam 2mg i hopp om att dem var bttre men icke.
Har tagit skert 5000 etizolam i mina dagar och inte ens 3st 2mg fluetiz motsvarade 1mg etizolam. Helt sjukt att dom ens sljer det.
Som tur r rddade dom nya (kungen) mig med ett 50 pack s ska bli kul jmfra.
Vet att 2mg fluetizolam borde kickat duktig s vet inte vad det r dom sljer.
Inte ens tolerans har jag senaste tog jag benzo i augusti s mycket konstigt.
Citera
2023-05-11, 12:45
Bannlyst
instmmer i allas mening, extremt bra substans (om man kper den av rtt sljare).
Lider av svr insomnia men 1st av Fluen och jag nannar som en bebis 15min senare.
All heil the King!
Citera
2023-05-11, 16:58
Medlem
Green-Devils avatar
Kpte frn RCK men knde mig lite tveksam till innehll/mngd s jag skickade tv tabletter fr analys fr att se vad som r i tabletter (sm runda vita).
Citera
2023-05-12, 09:56
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Kpte frn RCK men knde mig lite tveksam till innehll/mngd s jag skickade tv tabletter fr analys fr att se vad som r i tabletter (sm runda vita).

Intressant!
Citera
2023-05-12, 20:34
Medlem
Dessa r starkare n vad man egentligen tror. Sitter ven i otroligt lnge vilket r bra. Den r kraftigt muskelavslappnande och gr mer p fysiken n mentalt. Dremot tar den nd bort en del av ngesten/stress/oro men inte alls lika bra som t.ex xanor gr, men den funkar nd och att den r s potent med lng halveringstid gr att det rcker med 1 p morgonen och 1 p kvllen.
Har krt dessa nu i ca tv veckor och ngot jag verkligen lagt mrke till r att minnet blir vldigt snurrigt. Minns inte mycket alls av de senaste tv veckorna men det har gtt bra nd s lnge man kan hantera bz. Trkigt dock att de ger utslag p piss p sticka. Analys vet jag ej.
Kort sagt potenta piller med lng halveringstid, bland de bttre rc bz som funnits de senaste ren.
Citera
2023-05-12, 21:39
Medlem
r det ngon som har provat denna formel och kan ge ett vettigt betyg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här