2024-11-03, 09:56
Medlem
LunarEclipces avatar
Nån som har koll på RC-In***** FluEtizolam är nåt att ha?
Citera
2024-11-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LunarEclipce
Nån som har koll på RC-In***** FluEtizolam är nåt att ha?
Jag fick aldrig min beställning därifrån så jag rödar dem.
Citera
2024-11-06, 06:27
Medlem
LunarEclipces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dankanism
Jag fick aldrig min beställning därifrån så jag rödar dem.

Segt! Har beställt många ggr under åren och Alltid fått mina orders. Men vågar inte chansa.
Citera
2025-03-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LunarEclipce
Segt! Har beställt många ggr under åren och Alltid fått mina orders. Men vågar inte chansa.

Skickar dom inte längre eller vadå??
Citera
2025-03-25, 12:00
Medlem
Slussenyaos avatar
Är den som etizolam vanliga? Vanliga etiz ger inte utslag på UP om man äter under 5!
Citera
2025-03-25, 12:19
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Är den som etizolam vanliga? Vanliga etiz ger inte utslag på UP om man äter under 5!

"flu-Etizolam" Borde vara något potentare. Vanlig Etizolam ger inte utslag på någon sticka vad jag vet då det inte är en vanlig benzo. Däremot på analys eller etizolam stickor men de är väldigt sällsynt att de används då etizolam inte är supervanligt efter klassningen.

Kan den slå på bzo vid högre doser? "under 5" är jävligt vagt....
Citera
2025-03-25, 12:22
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
"flu-Etizolam" Borde vara något potentare. Vanlig Etizolam ger inte utslag på någon sticka vad jag vet då det inte är en vanlig benzo. Däremot på analys eller etizolam stickor men de är väldigt sällsynt att de används då etizolam inte är supervanligt efter klassningen.

Kan den slå på bzo vid högre doser? "under 5" är jävligt vagt....
Jag har laro går och lämnar up varje vecka! Och jag och en polare köpte ett 100 pack, och om vi åt några max 5 på en dag så syns de aldrig. Men ibland svänger man till de med bensin och käkar 10 20 30. Tog 20-30 en tisdag och syntes onsdag torsdag var ren fredag. Sen kunde man käka 3-4 och då syntes det aldrig. Det gav utslag på benso. Åt man typ 6 7 så kunde man dricka extra och endå va ren dagen efter. Det är min erfarenhet och jag har köpt ett par gånger.
Citera
2025-03-25, 12:40
Citat:
Jag har laro går och lämnar up varje vecka! Och jag och en polare köpte ett 100 pack, och om vi åt några max 5 på en dag så syns de aldrig. Men ibland svänger man till de med bensin och käkar 10 20 30. Tog 20-30 en tisdag och syntes onsdag torsdag var ren fredag. Sen kunde man käka 3-4 och då syntes det aldrig. Det gav utslag på benso. Åt man typ 6 7 så kunde man dricka extra och endå va ren dagen efter. Det är min erfarenhet och jag har köpt ett par gånger.

Såg du testerna? För du lär ju varit flöddrig på pissproven så tänkte de lär ju märkt de..
Citera
2025-03-25, 14:45
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
var köpte du?
Citera
2025-03-25, 19:18
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Såg du testerna? För du lär ju varit flöddrig på pissproven så tänkte de lär ju märkt de..
Ja självklart, man står i samma rum. Man lämnar 2 dagar I veckan.
Citera
2025-03-25, 19:19
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
var köpte du?
Fortpharma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto