2024-11-03, 09:56
Medlem
LunarEclipces avatar
Nn som har koll p RC-In***** FluEtizolam r nt att ha?
Citera
2024-11-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LunarEclipce
Nn som har koll p RC-In***** FluEtizolam r nt att ha?
Jag fick aldrig min bestllning drifrn s jag rdar dem.
Citera
2024-11-06, 06:27
Medlem
LunarEclipces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dankanism
Jag fick aldrig min bestllning drifrn s jag rdar dem.

Segt! Har bestllt mnga ggr under ren och Alltid ftt mina orders. Men vgar inte chansa.
Citera
2025-03-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LunarEclipce
Segt! Har bestllt mnga ggr under ren och Alltid ftt mina orders. Men vgar inte chansa.

Skickar dom inte lngre eller vad??
Citera
2025-03-25, 12:00
Medlem
Slussenyaos avatar
r den som etizolam vanliga? Vanliga etiz ger inte utslag p UP om man ter under 5!
Citera
2025-03-25, 12:19
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
r den som etizolam vanliga? Vanliga etiz ger inte utslag p UP om man ter under 5!

"flu-Etizolam" Borde vara ngot potentare. Vanlig Etizolam ger inte utslag p ngon sticka vad jag vet d det inte r en vanlig benzo. Dremot p analys eller etizolam stickor men de r vldigt sllsynt att de anvnds d etizolam inte r supervanligt efter klassningen.

Kan den sl p bzo vid hgre doser? "under 5" r jvligt vagt....
Citera
2025-03-25, 12:22
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
"flu-Etizolam" Borde vara ngot potentare. Vanlig Etizolam ger inte utslag p ngon sticka vad jag vet d det inte r en vanlig benzo. Dremot p analys eller etizolam stickor men de r vldigt sllsynt att de anvnds d etizolam inte r supervanligt efter klassningen.

Kan den sl p bzo vid hgre doser? "under 5" r jvligt vagt....
Jag har laro gr och lmnar up varje vecka! Och jag och en polare kpte ett 100 pack, och om vi t ngra max 5 p en dag s syns de aldrig. Men ibland svnger man till de med bensin och kkar 10 20 30. Tog 20-30 en tisdag och syntes onsdag torsdag var ren fredag. Sen kunde man kka 3-4 och d syntes det aldrig. Det gav utslag p benso. t man typ 6 7 s kunde man dricka extra och end va ren dagen efter. Det r min erfarenhet och jag har kpt ett par gnger.
Citera
2025-03-25, 12:40
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Jag har laro gr och lmnar up varje vecka! Och jag och en polare kpte ett 100 pack, och om vi t ngra max 5 p en dag s syns de aldrig. Men ibland svnger man till de med bensin och kkar 10 20 30. Tog 20-30 en tisdag och syntes onsdag torsdag var ren fredag. Sen kunde man kka 3-4 och d syntes det aldrig. Det gav utslag p benso. t man typ 6 7 s kunde man dricka extra och end va ren dagen efter. Det r min erfarenhet och jag har kpt ett par gnger.

Sg du testerna? Fr du lr ju varit flddrig p pissproven s tnkte de lr ju mrkt de..
Citera
2025-03-25, 14:45
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
var kpte du?
Citera
2025-03-25, 19:18
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Sg du testerna? Fr du lr ju varit flddrig p pissproven s tnkte de lr ju mrkt de..
Ja sjlvklart, man str i samma rum. Man lmnar 2 dagar I veckan.
Citera
2025-03-25, 19:19
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
var kpte du?
Fortpharma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto