2023-04-30, 04:46
Medlem
Tade endast tagit en och tänkte det var luignt, tom morsan första intryck av att jag verkade påvärkad och lyckads ramlam lite illa så jag nu har bandage på knät så byxan som låg emor såret var rätt obevämt till jag surra lite förband runt om

På tag som sova så jag la mig id 11 och vakna tunt 03.00, somna fort men vaknade rätt lätt, så nu sitter jag här. Kan vara jag, men någon lång törnsorsa-sömn fick jag inte iafalafal.

Så my to cants, är att den är rätt flumig, lte kass balanas och pratglad typ.

Jag är nöjd iaf. Förhoppningsgis höjd inte priset och förbackningen i brevidlådan var nog inget jag sett förr, Förpadhningrn var en variant jag inte sätt på förr. 4 dagar tog det för övrigt. Inga sönderfallna tabletter iaf, känns seriöst pressade.¨

Jaaaaaaaaaaa, det var väl min lilla information innan framtida köpare!
Senast redigerad av Derper 2023-04-30 kl. 04:50.
Citera
2023-04-30, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Tade endast tagit en och tänkte det var luignt, tom morsan första intryck av att jag verkade påvärkad och lyckads ramlam lite illa så jag nu har bandage på knät så byxan som låg emor såret var rätt obevämt till jag surra lite förband runt om

På tag som sova så jag la mig id 11 och vakna tunt 03.00, somna fort men vaknade rätt lätt, så nu sitter jag här. Kan vara jag, men någon lång törnsorsa-sömn fick jag inte iafalafal.

Så my to cants, är att den är rätt flumig, lte kass balanas och pratglad typ.

Jag är nöjd iaf. Förhoppningsgis höjd inte priset och förbackningen i brevidlådan var nog inget jag sett förr, Förpadhningrn var en variant jag inte sätt på förr. 4 dagar tog det för övrigt. Inga sönderfallna tabletter iaf, känns seriöst pressade.¨

Jaaaaaaaaaaa, det var väl min lilla information innan framtida köpare!

Du verkar i alla fall hög när du skriver.
Citera
2023-04-30, 13:38
Medlem
Ni som får dugliga varor här då. Är det märkbar skillnad mellan de två olikas batcher? Han kan ju tagit sig i kragen och börjat leverera NU. Men då en mupp drev RCButiken som lades ner inom 24 h från start betedde han sig exakt som han skrev sina egna recensioner och gick i god för sig själv för att direkt då ett par orders gått fram lade ner verksamheten omgående.

Men ni som får och är nöjda för ju helt enkelt visa det i tråden. Sånt kommer alltid fram fortare än kvickt i vilket fall...
Citera
2023-05-01, 14:51
Medlem
Tycker ni som tagit tagit denna tablet och fått bra batch att den känns ganska lik Etizolam förutom halveringstid då ?
Citera
2023-05-01, 16:48
Medlem
Rent teoretiskt ska det vara en 4 ggr starkare benso per mg sätt då själva fluor-ringen ökar styrkan i upptaget med cirka 400%. Alltså ska 1 mg fluetizolam vara som 4mg etizolam. However så är det kunskapen hos kemisten och kvalitén på grundmaterialet och lite ditten och datten som avgör i praktiken. Får ta och prova detta själv!
Citera
2023-05-03, 15:52
Medlem
Jaggermeisters avatar
Fluetizolam från den andra vendorn (Ej hygea) var helt sjuuuuuka. Satan alltså att de kan vara sån skillnad på batch
Citera
2023-05-03, 15:54
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Ta INTE RCk''gen på allvar!

Jag beställde ifrån RCbutiken som försvann direkt efter lagt order på Bromazolam! Han sitter och skriver positiva recensioner om sig själv och snor folks pengar via bitcoin för att utnyttja det krypterade systemet till sin fördel och BLÅSER KUNDER!

Exakt samma utseende och tillvägagångssätt på RCk''ngen som RCbutiken! SCAM!

Rätta mig om jag har fel men var fan försvann då min order!
Jag har pratat med RCK och enligt min bedömning så är han professionell. Kommer eventuellt ha ett samarbete med han lite senare om hans investeringar ger profit
Citera
2023-05-04, 00:08
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Fluetizolam från den andra vendorn (Ej hygea) var helt sjuuuuuka. Satan alltså att de kan vara sån skillnad på batch

Håller med.

Ber om ursäkt till dig igen.

Du har faktiskt rätt den här gången.
Senast redigerad av Lifestealer 2023-05-04 kl. 00:11.
Citera
2023-05-04, 00:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Håller med.

Ber om ursäkt till dig igen.

Du har faktiskt rätt den här gången.
Haha ingen fara. Mina reviews är alltid det jag tkr. Inte köpt med andra ord
Citera
2023-05-04, 12:04
Medlem
kattingSSs avatar
Stämmer in i kören. Dessa från den nya vendorn gav bra effekt. Räckte bra och väl med en vid två hade man nog flummat iväg. Tog några dagar innan det kom fram men i det stora hela nöjd.
Citera
2023-05-04, 14:06
Medlem
Någon som provat Hygeanp* nya 2mg Fluetizolam? Fungerar dem?
Någon som kan jämföra med RCK*?
Citera
2023-05-04, 14:10
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ya-ba
Någon som provat Hygeanp* nya 2mg Fluetizolam? Fungerar dem?
Någon som kan jämföra med RCK*?
Som natt o dag. RCK bättre alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in