Citat:
Ursprungligen postat av
Rhytm81
Undrar desamma men tror dom vill hålla den laglig så länge det går och ju mindre skriveri här på FB så kan dom hålla dom lagliga längre.
Fast dom sa till mig dom gett ut massa med sample samt folk köpt som fan men tvivlar på att det är sant för då hade dom skrivit här så tror faktiskt inte dom gett ut några sample men kanske och då till gamla kunder som mig som nog vill hålla denna borta från att bli klassad för snabbt. Ska inhandla 20-25st när det är priser man kan lägga annars får rikemansungdommar köpa. Jag har 250st flualpra så klarar mig. Fast e ändå nyfiken på ett test fluetizolam men får se om dom sänker priset.
Ett helt gäng flummare som organiserat ihop sig för att hålla substanser lagliga längre... Tillåt mig tvivla

då borde inte vissa trådar ha typ 500+ sidor med hysteriska labbråttor som diskuterar drogens potens, innan den hae hunnit bli klassad.
Är 90% av all rc benzo skräp nuförtiden och att det är därför intresset är lågt kanske? Jag är långt ifrån insatt, försöker bara förstå. Mvh