2023-12-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
La en order 1a November hos rc inrikes. Blev färdigbehandlad 23 December. Hoppas jag får mina 50st Flu-Etizolam.

Är det någon annan som fått från rc inrikes?

Dom hade problem tydligen men blev dubbelt upp till de som fått vänta.
Hur är deras fluetizolam?
Citera
2023-12-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam

Lila är det enda jag kan svara på då jag inte provat någon än. Någon annan som har koll på lila batch?
Citera
2023-12-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Tog 4 igårkväll och fick ingen benso känsla över huvud taget, inte lättare med sömnen heller.
Tog 6 i morse och är nu på jobbet, men känner absolut inget här heller.
Denna batch var bara skit, bättre lycka nästa gång. Eller ta in deschloroclotizolam eller fenazolam.

Deskloroclotizolam lär vara sämre än denna fluetizolam då det är nästan samma och deskloroetizolam sög.
Enbart clotizolam funkade hyffsat faktiskt men finns sjukt mycket bättre. Phenazolam om den finns lär vara knockout för phenazepam om man tog 10mg och uppåt fick blackout i dagar ibland över en vecka och sen göra om den till en trizolobenzo blir nog riktigt tung.
Citera
2023-12-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Lila är det enda jag kan svara på då jag inte provat någon än. Någon annan som har koll på lila batch?

Lila?? Var dom lila eller? Men var det någon effekt för dom jag testat var skräp men beror på att det är FluoroDeskloroEtizolam som är fluetizolam men måste nog vara så för att kunna fästa Fluor på tror jag.
Citera
2023-12-29, 19:53
Medlem
Citat:
Lila?? Var dom lila eller? Men var det någon effekt för dom jag testat var skräp men beror på att det är FluoroDeskloroEtizolam som är fluetizolam men måste nog vara så för att kunna fästa Fluor på tror jag.

Jag menar att pillrena var helt klart lila jo
Citera
2023-12-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Jag menar att pillrena var helt klart lila jo

Men effekten då? Var det som hygea?
Citera
2023-12-30, 00:18
Medlem
Citat:

Efterhand så när jag öppnat påsen så finner jag pillrena att vara mer ljusblå. Jag tar två nu efter att ha druckit 8 öl, får se om jag återkommer
Citera
2023-12-30, 08:46
Medlem
Citat:

Ingen aning om hur hygeas piller står sig men dessa kändes som skräp, sopade i mig två först och sedan fem piller efter ett tiotal bärs och jag fick ingen effekt.
Citera
2023-12-30, 13:02
Medlem
argusdemons avatar
Citat:

Jag såg det på deras hemsida. Hoppas verkligen jag får dubbelt upp med 2 månaders väntetid.

Inget kom igår så får så på tisdag..
Vet tyvärr inte deras kvalitet, bara testat från Hygea. Men håller tummarna dom fungerar!
Citera
2024-01-01, 00:35
Medlem
Citat:
Jag såg det på deras hemsida. Hoppas verkligen jag får dubbelt upp med 2 månaders väntetid.

Inget kom igår så får så på tisdag..
Vet tyvärr inte deras kvalitet, bara testat från Hygea. Men håller tummarna dom fungerar!

Jag vill inte göra dig besviken men om du får samma ljusblå piller (ser lila ut innan man öppnat påsen) så är det tyvärr trash. Jag har ett långvarigt bensomissbruk i ryggen och vet hur det ska kännas om det är bra grejer. Just nu har jag 15 piller i blodet och nyårsmiddagen med familjen klarades av utan anmärkning. Men men, jag hoppas verkligen att jag har fel och att just denna benso krockar med all antidepp jag käkar på något stört sätt.
Citera
2024-01-04, 22:07
Medlem
Beställde igår så hoppas det kommer tills imorgon. Någon som testat rcis? Skriv gärna
Citera
2024-01-05, 16:58
Medlem
Citat:
Någon som vet om rc-i är gröna? Beställde 50st Flu-Etizolam den 1 Novrmber och har inte ens fått ett bekräftelse mail, står "On Hold" fortfarande. Fick av Hyge efter en vecka och dom var grymma.

Någon som vet om rc-i har en mail? Hittar inte den någonstans.

Tacksam för svar.

Jag fick min order x2 idag med en ursäkt och best runt din tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in