2021-11-28, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Jag förstår precis vad du menar och tycker själv hela fenomenet är riktigt dåligt utfört och såg dagligen hur det modererades på Flugforum hejvillt och ofta efter bubbels vilja.
Du som varit med sedan innan FS3 borde också känna till bubbleś aandra nick som den gick under til en början.Sedan säger hens avatar en hel del med om vilken roll den har.

Tycker hela soppan är skum och historien säger emot sig själv flera gånger om. Om nu bibbelmint skulle varit en förmögen köpare så hade hen liksom många andra förkorat en del pemgar när FS3 band sina köpare dra åt helvete och passade på att ta deras pengar på köpet-
Som inte de gitiga jävlarna har så det räcker?

Jag har fått total avsmak från darknethandlen,den känns korrupt,smutsig med tveksamma produkter. Tror tyvärr aldrig det kommer bli som det en gång var.
Kriminella är som staten idag,dem vill bara ha pengar,till vilket pris som helst. Utan heder och utan ryggrad.

Nu syftade jag inte enbart på dig utan menade mer att under en längre period har man knappt fått tänka på Flugsvamp enligt Flashbacks regler. Minns du när namnet Pillertrilaren var ett förbjudet ord här?
Sen väljer man att stänga samtliga trådar som beör darknethandel förutom den som rör steroider som man ju får påstå att är det starkaste benet att stå på gällande illegala substanser i Norden. Tillfälliga pungkulor som krymper som följf av samma substanser är även accepterat inom poliskåren och polishögskolan.
Så jag kan tyvärr inte hålla med om att Flashback är neutral mark,speciellt inte med tanke på att ettt konto kostar ca 250sek,åldrat och klart.

Jag antar då ingen har svarat att det inte finns någon som genomfört ett lyckat köp hos Archtyp? Du vet vi.

Håller med i det mesta du skriver.

Jag har personligen testat och beställa från Archtyp och det gick problemfritt och fick hjälp inom 1-2 min från supporten när jag hade nån fråga. Men personligen så är jag inte så datainsatt som många andra så jag vet inte vilken sida som är säkrast men är VÄLDIGT misstänksam mot FS4...särskilt när det var en tveksam säljare som nämnde den först? Eller har jag missat något? Reggade ett konto när sidan var ny och har inte kollat sedan dess och det såg ut som min som på 5 år hade gjort sidan på dagis.
Citera
2021-11-28, 09:01
Bannlyst
Satte in pengar på 4an den 23 nov. Har inte kommit fram så kontaktade supporten som sade att bitcoin-nätverket låg nere när jag skickade pengarna. Det gäller 15,000:- så kan inte gärna skicka en ny bara sådär. Har ni haft problem med nätverket förut? Konstig tillfällighet?

Bubbelmint och Konsulten var två grindväktare som alltid skulle sprida sån jävla posetiv anda.
Citera
2021-11-28, 09:15
Medlem
Har problem med att föra över btc från Mycelium till FS4. Går inte trycka på Send-knappen och det problemet har jag aldrig haft problemet förut.

Adressen börjar på bc. Nån som upplevt samma problem?
Citera
2021-11-28, 09:45
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Satte in pengar på 4an den 23 nov. Har inte kommit fram så kontaktade supporten som sade att bitcoin-nätverket låg nere när jag skickade pengarna. Det gäller 15,000:- så kan inte gärna skicka en ny bara sådär. Har ni haft problem med nätverket förut? Konstig tillfällighet?

Bubbelmint och Konsulten var två grindväktare som alltid skulle sprida sån jävla posetiv anda.
Köpte coins igår kväll frän bt till min wallet som fortfarande inte kommit fram.
Citera
2021-11-28, 10:12
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme

Idiot... Du får skylla dig sj
Citera
2021-11-28, 10:31
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Köpte coins igår kväll frän bt till min wallet som fortfarande inte kommit fram.
Samma här satte in 600 kom inte in. FS4 är Scan sida.
Citera
2021-11-28, 10:32
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Vet du om pengarna kommer tillbaka till localbitcoin wallet satte in 600 igår inga pengar på mitt FS4 Still och supporten svarar ej. Min insättningsadress ändras vid 15 vad händer med pengarna?
Citera
2021-11-28, 10:34
Medlem
JajoNej666s avatar
Om ni ska handla gör det på ToRReZ funkar alltid! Aldrig haft problem är besviken på FS4 visserligen är 600 inte mycket pengar men ändå. Rekommenderar er inte att handla där!
Citera
2021-11-28, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Jag skickade 15,000:- från Bitcoin Core-klienten, har laddat ned hela blockkedjan. Tror du man kan manipulera filerna i blockkedjan för att göra transaktionen ogiltig tror du?
Citera
2021-11-28, 10:47
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Samma här satte in 600 kom inte in. FS4 är Scan sida.
Jag skickade till min privata wallet.

Dök upp en notis om att en överföring skulle ske men fortfarande ingenting.

Kanske är det något fel på nätverket som någon skrev, har mailat supporten iaf.
Citera
2021-11-28, 10:49
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag skickade till min privata wallet.

Dök upp en notis om att en överföring skulle ske men fortfarande ingenting.

Kanske är det något fel på nätverket som någon skrev, har mailat supporten iaf.
Jag satte in 1000 sek på ToRRez kom in, men FS4 nope. Inte ett öre. Och om nu adressen kommer ändras vid 15.00 för min del vad fan händer med pengarna isf, en kompis till mig hade skickat till FS4 och det fungerade visserligen inte igår som jag men ändå...

Synd som fan bli av med 600 sek.....Men men man lär sig..Tråkigt hur som dock :/
Citera
2021-11-28, 11:25
Medlem
JajoNej666s avatar
Synd inte supportern svarar på FS4.
Och vad fan händer om insättningsadressen ändras med dom pengarna man redan skickat men ej kommit?
..........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in