Citat:
Ursprungligen postat av
next-chapter
Ja, okej. Jag gjorde som ovan sa och laddade ner Electrum och förde över dit först! Om det är någon som gör samma sak så vill jag nämna att det är viktigt att man inte snålar in och sänker miners-fee från Electrum till FS4 till det lägsta, för i så fall finns det risk att ingen miner plockar upp den och eftersom en insättningsadress bara är giltig i 24 h på FS4 kan det bli att den inte hinner fram i tid. Minimum man bör sätta är den förinställda (som är på typ 5 kr i BTC), men man kan höja den med det dubbla om man vill vara än mer säker på att den hinner fram i tid. Om den inte gör det kommer den väl tillbaka så småningom till Electrum, men väldigt onödig noja och förspilld tid för några spänn.
Jag skickade in från Localbitcoins direkt till FS4 igår vid 20.00 tiden fortfarande inga pengar på mitt FS4 konto och supporten svarar inte, min insättningsadress försvinner vid 15 tiden idag söndag.
Satte in 600 sek men inte sett spåret av dom, och ja jag vet kanske dumt att skicka direkt från Local men jag handlar aldrig ville bara pröva mig fram.
Kommer pengarna tillbaka på mitt localbitcoin konto eller har jag nu betalat till någon för scam

.
Torrez fungerar utmärkt så jag ville ge det ett försök på FS4 men 12 timmar senare inte ett öre på mitt FS konto fastän det står på mina localcoins att mina bitcoin skickats till min FS insättningsadress.......Nåja..Kommer inte rekommedera FS4 i nuläget iaf. Skall inte ta flera timmar för pengarna att föras över på FS3 gick det undan. Hoppas jag inte förlorar mina 600 nu när en ny insättningsadress ändras efter 15 tiden