2025-09-29, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blanc0
Nu trillade mina pengar in på FS🤘
Grattis, vad ska du handla?
Citera
2025-09-29, 11:25
Medlem
StonedMonkeys avatar
NU HAR MINA PENGAR KOMMIT IN TILL FLUGSVAMP!

Satte in pengar den 27e, kollade senast igår kväll och har inte stått någonting om pågående insättning, men nu logga jag in imorse och saldot vad uppdaterat
Citera
2025-09-29, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey

Satte in pengar den 27e, kollade senast igår kväll och har inte stått någonting om pågående insättning, men nu logga jag in imorse och saldot vad uppdaterat

Mina cash kom nyss in också 5 min sedan!!!
Letssss go grattis grabbar
Citera
2025-09-29, 11:33
Medlem
Citat:

Oj vad roligt för dig jävla mongo, bara två dygn säger du? Varför försöker du legitemera en sida som uppenbarligen scammar sina användare? Ingen bryr sig om nåt random retard som lyckades få in sina pengar utan att bli scamma. Eller tycker du det är något att fira?
Citera
2025-09-29, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
Grattis, vad ska du handla?
Melatonin 🤫
Citera
2025-09-29, 11:34
Medlem
Citat:

Grattis till dig också. Då var det inget exit-scam denna gång. Verkar som att fs godkänner alla transaktioner manuellt, omständigt. Men jag undrar vad som hänt med alla insättningar som gått förlorade. Har ni fått svar från fs supporten ni som hört av er?
Citera
2025-09-29, 11:39
Medlem
Citat:
Grattis till dig också. Då var det inget exit-scam denna gång. Verkar som att fs godkänner alla transaktioner manuellt, omständigt. Men jag undrar vad som hänt med alla insättningar som gått förlorade. Har ni fått svar från fs supporten ni som hört av er?
Nix inte fått svar
Citera
2025-09-29, 11:39
Medlem
Citat:
Man ska inte lyssna på trollen hör som skriker exit scam! så fort insättningarna är lite fördröjd. Har handlat i över 15år och varit med om det 2 gånger.
Citera
2025-09-29, 11:52
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett-alias
Oj vad roligt för dig jävla mongo, bara två dygn säger du? Varför försöker du legitemera en sida som uppenbarligen scammar sina användare? Ingen bryr sig om nåt random retard som lyckades få in sina pengar utan att bli scamma. Eller tycker du det är något att fira?

Ja, 2 dygn är lång tid. Men har aldrig tagit så lång tid innan, och jag har aldrig blivit scammad av FS. Nu är vi dessutom 3 stycken som här i tråden som fått in sina pengar.. Så det var en tillfällig störning och jag tänker fortsätta använda FS, du kan ju alltid avstå om det inte passar dig..

Citat:

Nä har inte hört något ifrån supporten, jag gjorde felanmälan i lördags..
Senast redigerad av StonedMonkey 2025-09-29 kl. 11:56.
Citera
2025-09-29, 12:28
Medlem
Verkar som att fs-supporten aldrig svarar. Hur är dem när det kommer till dispyter?
Citera
2025-09-29, 12:33
Medlem
Ni som beställer per post men där paketet fastnar, hur ofta får ni reship och har ni kollat upp innan ifall ni får reship eller inte om nåt skulle hända med paketet? Gäller både rek och vanligt. Bästa vore ju om säljarna hade på sin profil och i annonsen ifall de ordnar reship eller ej. Har ett rek-paket på väg.
Citera
2025-09-29, 12:36
Medlem
Citat:
Ja, 2 dygn är lång tid. Men har aldrig tagit så lång tid innan, och jag har aldrig blivit scammad av FS. Nu är vi dessutom 3 stycken som här i tråden som fått in sina pengar.. Så det var en tillfällig störning och jag tänker fortsätta använda FS, du kan ju alltid avstå om det inte passar dig..
Själv har jag blivit scammade 2 gånger och båda gångerna har man påstått att jag använt mig av en pvisinlänk trots att jag talat om att jag alltid använt mig av flugsvamp.wtf, så så uppenbarligen var det inte en tillfällig störning utan en ren och skär scam, som många andra också påpekat, men du verkar inte särskilt insatt i frågan. Är du en av idioterna som driver sajten eller bara nån av deras rövslickare? Hursomhelst är det tydligt att du har någon dold agenda i sammanhanget. Och ja, självfallet kommer jag inte använda mig av en sida som scammar sina användare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in