2025-09-29, 12:37
Medlem
Jageingenallss avatar
Pengarna kom in idag efter två dagar
Citera
2025-09-29, 12:46
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett-alias
Själv har jag blivit scammade 2 gånger och båda gångerna har man påstått att jag använt mig av en pvisinlänk trots att jag talat om att jag alltid använt mig av flugsvamp.wtf, så så uppenbarligen var det inte en tillfällig störning utan en ren och skär scam, som många andra också påpekat, men du verkar inte särskilt insatt i frågan. Är du en av idioterna som driver sajten eller bara nån av deras rövslickare? Hursomhelst är det tydligt att du har någon dold agenda i sammanhanget. Och ja, självfallet kommer jag inte använda mig av en sida som scammar sina användare.

Tråkigt för dig. Nä jag är inte med och driver flugsvamp, jag är bara en nöjd kund. Det är fler av oss än det är av er, konstigt att det bara är ni otrevliga idioter som har problem med sidan när det funkar felfritt för oss andra.

Och jo, nu är vi 4 stycken som har fått in sina pengar efter 2 dagars väntan, vilket inte har hänt förut. Men det är liksom definitionen av tillfällig störning, någonting fungerar inte och sen så löser det sig..
Citera
2025-09-29, 12:52
Medlem
Skeppsvrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanc0
Nu trillade mina pengar in på FS🤘
När satta du in?
Citera
2025-09-29, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Tråkigt för dig. Nä jag är inte med och driver flugsvamp, jag är bara en nöjd kund. Det är fler av oss än det är av er, konstigt att det bara är ni otrevliga idioter som har problem med sidan när det funkar felfritt för oss andra.

Och jo, nu är vi 4 stycken som har fått in sina pengar efter 2 dagars väntan, vilket inte har hänt förut. Men det är liksom definitionen av tillfällig störning, någonting fungerar inte och sen så löser det sig..
Och hur förklarar du alla de insättningar som inte kommit in? Det kallas för selektiv scamming, varsågod. Jag har också varit nöjd kund där under lång tid och i 98 % av fallen har de fungerat felfritt, precis så som det ska vara. De övriga två procenten har jag, precis som flera andra, blivit blåst på mina pengar. Sluta haka upp dig på meningen "tillfällig störning" och svara på frågan istället, i ditt mähä.
Citera
2025-09-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett-alias
Och hur förklarar du alla de insättningar som inte kommit in? Det kallas för selektiv scamming, varsågod. Jag har också varit nöjd kund där under lång tid och i 98 % av fallen har de fungerat felfritt, precis så som det ska vara. De övriga två procenten har jag, precis som flera andra, blivit blåst på mina pengar. Sluta haka upp dig på meningen "tillfällig störning" och svara på frågan istället, i ditt mähä.

Citat:
Kan jag som köpare göra uttag?

- Man kan inte längre som köpare göra uttag. Detta då ett högt antal köpare blir utsatta för phishingattacker
Från fs faq.

Citat:
Varför mottar jag inte exakta beloppet vid uttag?

- Vi använder en högre satoshi-avgift vid uttag (cirka 0.5%) för snabbare transaktioner i Blockchain. Avgiften kan dock variera beroende på hur belastad Blockchain är. Utöver det använder vi oss av en tumbler/mixer som drar en slumpmässig avgift mellan 0.5-1% - detta gör att det blir omöjligt för Polisen att spåra köpare och säljare till Flugsvamp via Blockchain-analys.
Kan det vara tumblern som legat nere vilket orsakat fördröjningar? Om det är så borde supporten åtminstone skriva nåt på hemsidan om driftstörningar, varför är de så tysta?
Senast redigerad av NorrmalmsTortyr 2025-09-29 kl. 13:11.
Citera
2025-09-29, 13:14
Medlem
fs regler
Citat:
§5 Säkerhet

För att hålla en hög nivå på våra säljare samt ha ett skydd mot försök till bedrägerier måste du som säljare sätta in motsvarande 7500kr i säkerhet.
Är det inte lite väl mycket 7500kr..?
Citera
2025-09-29, 13:44
Medlem
En säljare på flugsvamp som säljer hash levererar deaddrop i 14 olika städer, hur är det möjligt?
Citera
2025-09-29, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
En säljare på flugsvamp som säljer hash levererar deaddrop i 14 olika städer, hur är det möjligt?

Det som första ordet i "organiserad brottslighet" står för. Man har helt enkelt folk lite här och där som packar och levererar.
Citera
2025-09-29, 15:29
Medlem
Skeppsvrakets avatar
Fick in cashen nu. 4 dagar senare. Glad såklart, men detta gjorde mig så jäkla besviken så jag kommer inte använda FS något mer. Testade Chatarsis igår för första gången pga va tvungen att hitta ett substitut för FS. Och förvånansvärt bra tycker jag. Insättningen gick snabbt, fin sida med bra forums del och har redan gått min dead drop leverans. Visste inte ens att Chatarsis fanns innan FS strula. Men desperation skapar nya vägar. Denna väg va bättre
Citera
2025-09-29, 15:34
Medlem
Bachelorettes avatar
Wohooo, tacka nåden! Mina pengar hade också kommit in nu/idag!
Står som insatta den 29: onde och summan och allt stämde. Ingen aning om när de kom in däremot, hade fortfarande inte hänt något vid 7:30 imorse. Fick hopp när jag såg att det löst sig för vissa här och blev sååå lättad när jag loggade in och såg mitt saldo. Fyfan vilken ångest man haft. Gjorde en av mina största insättningar.. Från och med nu ska jag alltid kolla läget här först.

Hade även fått svar från att supporten att det skulle va fixat nu och de hade även avslutat mitt ärende.

Så har det löst sig för alla?
Har alla fått svar från support? Btw, för mig dyker det inte upp nån "nytt meddelande-symbol" (eller vad man ska kalla det) när support svarat, man får helt enkelt trycka på "support" för att se sitt ärende och ev. svar. Va länge ovetandes om det, så kolla där om ni väntar svar.

Känner/kände förresten inte heller till Chatarsis, är det .top som gäller?

Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsvraket
När satta du in?

Har det löst sig för dig?
När satte du in?

Edit: Fan va gött att det löste sig för dig med! <3
Senast redigerad av Bachelorette 2025-09-29 kl. 15:45.
Citera
2025-09-29, 21:00
Medlem
PusherTonys avatar
Mina btc trillade oxå in till slut! Gött! Blev lite svettigt där ett tag haha
Citera
2025-09-29, 22:06
Medlem
ctheys avatar
Mina pengar kom in på fs4 efter 24-36h timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in