2021-11-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Torrez market.

grymt, tack
Citera
2021-11-18, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Det saknar jag med väntat över en vecka på en leverans och cashen gick till autosläpp bara för det inte gick att inleda dispyt

Ja alltså sidan är har verkligen.. .. utrymme för förbättringar om vi säger så.

Lämna omdöme var inte enkelt förstå, trist för säljaren då omdömet blev 0/5.
Stjärnor som motsvarar betygen, var 5 ifyllda.
Ok tänker jag klickar på lämna omdöme
Men nej , du ska klicka på stjärnorna för de ska ändras till gula..
Citera
2021-11-18, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledig11
Gå in på Torrez istället, mycket bättre imo, sen kanske det är för det äntligen finns oxy och sub inrikes som damp ner i brevlådan från en gammal favorit från FS3. BB avtändning, flyger runt bland molnen nu mmmmm...

Fick gå till typ sida 5 dock pga av att alla andra svenska säljare spammar ut sina produkter med 20 annonser för samma jävla ksalol skit dom säljer.... Blir trött på TDD -.-

Välj "ships from sweden" under sökfältet uppe till höger och välj sedan produkt, i ditt fall "opiates" (osäker ifall man kan specificera mer än så) och sedan sök, utan key word, och du kommer få fram allt som är listat där under. Utan några distraherande kartor juggebenzo eller annat oönskat.

Vad tycker folk om Archetyp? Fan något av det styggaste jag skådat, varför ska själva inloggning/registrerings-sidan vara så jävla märkvärdig? Varför ska den behöva vara "sexig?". Nä, här ringer det varningsklockor hos mig i alla fall.
Senast redigerad av HampusTxD 2021-11-18 kl. 03:15.
Citera
2021-11-18, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
Välj "ships from sweden" under sökfältet uppe till höger och välj sedan produkt, i ditt fall "opiates" (osäker ifall man kan specificera mer än så) och sedan sök, utan key word, och du kommer få fram allt som är listat där under. Utan några distraherande kartor juggebenzo eller annat oönskat.

Vad tycker folk om Archetyp? Fan något av det styggaste jag skådat, varför ska själva inloggning/registrerings-sidan vara så jävla märkvärdig? Varför ska den behöva vara "sexig?". Nä, här ringer det varningsklockor hos mig i alla fall.

En sida som ser ut som om den är kodad det här millenniet får dina varningsklockor att ringa?

Säljarna från FS + väldigt många nya ser den som tillräckligt säker för att bedriva sin verksamhet på.
Alla användare på sidan kan PMa varandra och forumet existerar utan några dolda avdelningar enbart för säljare.
Alla användare tillåts göra uttag vilket innebär att så länge du inte använder sidan som en plånbok så riskerar du i princip ingenting.
Om den obligatoriska användningen av XMR stör eller förvånar dig så vet du uppenbarligen för lite om BTC.
Klarar du inte av att hantera PGP-krypteringen så finns det gott om guider som kan försöka lära dig.
Administratören för sidan är aktiv och besvarar förfrågningar efter förbättringar ett antal gånger varje vecka.

Har du någon annan grund för din nervositet annat än sättet sidan är designad på som du vill dela med dig av?
Citera
2021-11-18, 09:29
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wayoftheroad
Ja alltså sidan är har verkligen.. .. utrymme för förbättringar om vi säger så.

Lämna omdöme var inte enkelt förstå, trist för säljaren då omdömet blev 0/5.
Stjärnor som motsvarar betygen, var 5 ifyllda.
Ok tänker jag klickar på lämna omdöme
Men nej , du ska klicka på stjärnorna för de ska ändras till gula..
Ja det finns många saker som behöver förbättras innan jag använder den sida igen.
Väntar fortfarande på en beställning som skickades den 9e och pengarna gick till autosläpp här om dagen bara för att det inte gick att skapa dispyt.
Citera
2021-11-18, 12:36
Medlem
Citat:
Ja det finns många saker som behöver förbättras innan jag använder den sida igen.
Väntar fortfarande på en beställning som skickades den 9e och pengarna gick till autosläpp här om dagen bara för att det inte gick att skapa dispyt.

Trist att höra, hoppas det löser sig.

Att vänta är en plåga
Citera
2021-11-18, 12:39
Medlem
Citat:
Det saknar jag med väntat över en vecka på en leverans och cashen gick till autosläpp bara för det inte gick att inleda dispyt

Men hur är FS4 isåfall bättre än att använda säljarnas egna shoppar?
Escrow/dispyt-funktionen är väl det man vill åt.
Citera
2021-11-18, 12:41
Medlem
Sitter folk fortfarande och tragglar med FS4 ?

Sinnessjukt när det finns 2 nämnda shoppar som båda funkar kanonbra och levererar som inget hänt.
Citera
2021-11-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Sitter folk fortfarande och tragglar med FS4 ?

Sinnessjukt när det finns 2 nämnda shoppar som båda funkar kanonbra och levererar som inget hänt.

Vilka ?
Citera
2021-11-18, 15:17
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cardinalboc
Vilka ?

Tips är att läsa tråden mer än 5 sek, men den nyare och bättre börjar på A och den gamla sämre börjar på T
Citera
2021-11-18, 15:32
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Men hur är FS4 isåfall bättre än att använda säljarnas egna shoppar?
Escrow/dispyt-funktionen är väl det man vill åt.
Grejen är att på min första beställning så fanns alternativet att inleda dispyt men på andra beställning var den funktionen bortplockad av någon anledning.
Citera
2021-11-18, 15:35
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wayoftheroad
Trist att höra, hoppas det löser sig.

Att vänta är en plåga
Var ingen stor summa det handla om, under 200kr så ingen jätteförlust ifall det inte skulle dyka upp.
Är mest irriterad på att dom hade plockat bort funktionen där man kunde inleda dispyt till min andra beställning, min första dök ju upp på 48h så där klagar jag inte.
Men man får skylla sig själv när man ska hålla på att testa helt nya sidor och så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in