2021-11-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Jo nu är det ju lite försent känns det som då jag redan har skickat iväg dem 6000:- jag hade i crypto på den första länken.

Men när jag nu går in bland meddelanden samt support avdelningen så ser jag ju den ticket jag startade på den länken jag vet är säkert, dvs den från luffarns. Då jag ser denna ticket jag skrivit till supporten på båda sidorna så borde det väl vara rätt site men 2 olika länkar ?

ifall det var en kopierad sida så hade jag väl inte kunnat få fram samma ticket ID o sett meddelanden från det äkta kontot eller hur fungerar det med scamming sidor ?

dock är det ju 2 olika insättningsadresser till dem 2 respektive länkarna...

Kan du logga in med samma uppgifter och dessutom ser samma supportticket så bör du inte vara lurad. Ibland kan det ta rejält lång tid innan pengarna hamnar på kontot.
Citera
2021-11-17, 14:06
Medlem
OsamaBinLadens avatar
[quote=Prax^|77940895]
Citat:
Ursprungligen postat av Latoir
Det går ju att parera rätt bra genom att beställa till nån som har rent hemma för en. Liten ersättning. Blir det taget har dom inte beställt nått.

Exakt, denna killen är ju den riktiga idioten själv...
Citera
2021-11-17, 17:20
Medlem
Första lev från 4an

Inget att anmärka på, förutom att du saknar valet att inleda ev dispyt..

Antar och hoppas det införs
Citera
2021-11-17, 18:05
Medlem
Må adminsen på FS3 brinna i helvetet och hoppas dem blir plockade.

Tänkte göra min första beställning från Archetyp nu. Väntat runt två timmar på att mina monero från Localmonero ska komma in. Ska det ta såhär lång tid? 10-60 min står det på hemsidan.
Citera
2021-11-17, 18:07
Medlem
Fan, enda ställe jag kände till i Sverige. Finns det någon annan med svenska Vendors?
Men får inte lämna ut här va?

Mvh
Citera
2021-11-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedude420
Fan, enda ställe jag kände till i Sverige. Finns det någon annan med svenska Vendors?

Mvh

Finns bra alternativt men får inte länkas här….
Citera
2021-11-17, 20:54
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:

Mvh
Läs i tråden så kommer du hitta olika alternativ
Citera
2021-11-17, 21:09
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wayoftheroad
Första lev från 4an

Inget att anmärka på, förutom att du saknar valet att inleda ev dispyt..

Antar och hoppas det införs
Det saknar jag med väntat över en vecka på en leverans och cashen gick till autosläpp bara för det inte gick att inleda dispyt
Citera
2021-11-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Det saknar jag med väntat över en vecka på en leverans och cashen gick till autosläpp bara för det inte gick att inleda dispyt

Jag känner någonstans att många av oss i den här tråden gjorde vårt allra bästa för att varna er andra för att ni inte skulle hamna i situationer liknande din.
Citera
2021-11-17, 22:03
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:

Mvh

Torrez market.
Citera
2021-11-17, 22:17
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huxon
Jag känner någonstans att många av oss i den här tråden gjorde vårt allra bästa för att varna er andra för att ni inte skulle hamna i situationer liknande din.
Ja det vet jag men min första beställning gick hur bra som helst och då fanns möjligheten att inleda dispyt, andra beställning hade den funktionen försvunnit tur det bara handla om 120kr
Blir antingen någon av dom utländska i fortsättningen.
Citera
2021-11-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Men den är ju redan "confirmed".

inväntar bara att det ska anlända till kontot.
vilket det fortfarande inte gjort.

FAN

Gå in på Torrez istället, mycket bättre imo, sen kanske det är för det äntligen finns oxy och sub inrikes som damp ner i brevlådan från en gammal favorit från FS3. BB avtändning, flyger runt bland molnen nu mmmmm...

Fick gå till typ sida 5 dock pga av att alla andra svenska säljare spammar ut sina produkter med 20 annonser för samma jävla ksalol skit dom säljer.... Blir trött på TDD -.-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in