2025-06-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Nej, men vi vet ju inte hur långt polisen kom med egen inlogg innan säljarna som uppenbarligen klarade sig cashade ut innestående orders.

Tråkigt o får nog alla inse att nätet är lurigt oavsett säkerhet med krypto o darknet.
Förstår inte riktigt vad du menar, sidan gick väl ner och ingen kunde logga in sen den 11e? Hur skulle någon kunna casha ut alls då?
Citera
2025-06-16, 18:11
Medlem
Bachelorettes avatar
Nån mer än jag som har problem med överföring från wallet - fs?
Satte in pengarna runt 22 igår och har över 127 confirmations på blockchain. Står också "Insättning - xxxx BTC - Pågående".
Kanske föll för en phising-länk men gjorde samma som jag alltid gjort
Kontakta support imorse, nån som vet hur länge de brukar dröja med svar?

Ni som upplevt det här: har ni fått pengarna? Efter ungefär hur lång tid?
Om ni använt phishinglänk: har det trots det stått att insättningen är pågående?

Vet inte om det spelar roll men har kvar samma gamla saldo, så blev inte av med det jag hade på kontot.
Tack på förhand för hjälp
Citera
2025-06-16, 18:15
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bachelorette
Satte in pengarna runt 22 igår och har över 127 confirmations på blockchain. Står också "Insättning - xxxx BTC - Pågående".

Om ni använt phishinglänk: har det trots det stått att insättningen är pågående?

Vet inte om det spelar roll men har kvar samma gamla saldo, så blev inte av med det jag hade på kontot.

Vilken länk använde du för att gå in på FS4?
Skriv HELA adressen.
Det vill säga, var det "flugsvamp.wtf" eller en mycket specifik "onion"-adress?
Citera
2025-06-16, 18:17
Medlem
Bachelorettes avatar
Citat:

Men gud va sjukt, uppdaterade nu efter jag skrivit också funka det.. Sorry. Lämnar kvar ifall de dröjer för andra

Och tack för ditt svar cheese; använde .wtf
Senast redigerad av Bachelorette 2025-06-16 kl. 18:19.
Citera
2025-06-16, 18:19
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Men gud va sjukt, uppdaterade nu efter jag skrivit också funka det.. Sorry. Lämnar kvar ifall de dröjer för andra

Av generellt intresse (och pga avsaknad av DNM att själv tillhöra) så kvarstår min fråga:

Vilken adress använder du för att komma åt FS4?
Flugsvamp.wtf?
Någon specifik länk som slutar på ".onion"?
Citera
2025-06-16, 18:20
Medlem
Bachelorettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
Av generellt intresse (och pga avsaknad av DNM att själv tillhöra) så kvarstår min fråga:

Vilken adress använder du för att komma åt FS4?
Flugsvamp.wtf?
Någon specifik länk som slutar på ".onion"?

Gjorde en edit till dig ovan, sorry för spam om du såg den. Använde .wtf
Citera
2025-06-16, 19:45
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackpanna
Provade regga mig på Abacus men verkar enligt mig rätt krånglig och tjorvig att navigera sig igenom. Brukar internationella marknader få fler versioner? Alltså som flugan 1 sen 2.0,3.0 osvosv. Vill minnas silkroad hade de men minnet kan svika!

Abacus lyckas jag ändå ta mig in på nu när jag fattat deras captcha. Försökte komma in på den marknaden som heter något med "in dark" i säkert en timme utan att lyckas..
Citera
2025-06-16, 19:54
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet
Lite små lustigt om man kollar bakåt i tråden och ser alla som pushat för archetype istället för FS.
Man kan bara anta i det här läget att dessa användare varit poliser som puschat in fler köpare till AT för att få fast fler brukare. Kanske inte har varit så dumt att hänga på FS med andra ord hahaha. Kan vara till fördel att rödmarkera dessa användare på flashback och undvika tips ifrån dessa i framtiden. Lika gällande nya användare som ger liknande tips.

Det där låter ju väldigt långsökt. ARC var som faktum en betydligt bättre sida funktionmässigt, hade betydligt mer transparent admin och drift, och hade säljare världen över vilket öppnade den internationella marknaden. Med andra ord hade ju vilken vettig person som helst sagt att den föredrog ARC. Med din logik kan vi ju nu snarare brännmärka alla som pushar för FS då den sidan är skit i jämförelse och har blivit tagen flera ggr tidigare.
Citera
2025-06-16, 20:14
Medlem
HUR i helvete registrerar man sig på FS4?

Har försökt 200 ggr, fyller i alla detaljer, till sista steget "klicka i cirkeln" för att registrera sig, men INGET händer. Det är som det inte finns nån funktion i cirkeln.
Citera
2025-06-16, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Abacus lyckas jag ändå ta mig in på nu när jag fattat deras captcha. Försökte komma in på den marknaden som heter något med "in dark" i säkert en timme utan att lyckas..
Kom in efter nått försök med captcha. Var layouten jag inte tyckte var något vidare. Klart man kanske är för van med ac
Citera
2025-06-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtsvenne87
HUR i helvete registrerar man sig på FS4?

Har försökt 200 ggr, fyller i alla detaljer, till sista steget "klicka i cirkeln" för att registrera sig, men INGET händer. Det är som det inte finns nån funktion i cirkeln.

Kanske du skriver fel capthca?
Citera
2025-06-16, 20:40
Medlem
horses avatar
Finns det någon som kan bekräfta kontakt med någon av de svenska säljarna efter arch togs ned?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in