Citat:
Ursprungligen postat av
Generalkosmos
Flugsvamp kmr def göra en exit scam de är ja övertygad om. Faaan de hör med archetype, fanns så ovanliga grejer å bra bulk priser. Ja skicka gärna ett pm om du får reda på va the next big thing blir. Lite kul snuten haffar en sida så dyker 10 nya upp... Legalisera för guds skull idioter
Btw hur ska vi förhålla oss om archetype trots förmodan dyker upp igen?
Ang din fråga skapade ordern i tisdags.
Tisdag?? Det är ovanligt. Säger inte att det är
misstänksamt men däremot lite ovanligt att en sån order inte blir accepterad timmar efter att den skapats, speciellt om det är av en större säljare.
Jag har vanligtvis PM avaktiverat på Flashback då jag får många PMs av newbs som inte fattar hur man köper crypto eller använder TOR, men jag drar dig ett PM till säljarens egna "subdread" (motsvarighet till subreddit) så du kan ha ögonen på henne också. Jag kommer dock avaktivera PM direkt efter, så du kan tyvärr inte svara på det. Men jag finns här i tråden, oftast på helgerna.
När FS3 stängde ner så fick hon (säljaren jag vagt nämnde ovan) sitt nick kapat på FS4, och deras äckliga admins gjorde inget åt det.
Bubbelmint (en MYCKET aktiv medlem på FS3 forum) samt denna säljare rekommenderade Archetyp, vilket var varför jag gick över till Archetyp istället.
Shit... 5 underbara år med Archetyp... man har blivit lite bortskämd...
Åkte förbi systemet och smuttar på en sjuttis i dess ära.
ASNT, jag vet att du aldrig kommer se detta, men TACK för dessa år! Alla konversationer vi haft, den snabba supporten, den lättnavigerade marknaden och det aktiva forumet... Det är mer än knarket jag kommer sakna.
Jag har alltid handlat för personligt bruk då jag helt enkelt inte känner några andra "brukare" eller säljare IRL.
Det ironiska är att jag självmedicinerar pga skador som jag får via VÅRDEN(!!!).
Jag är dock inte daglig brukare så jag klarar mig - men jävlar vad min "online-persona" tagit skada av detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalkosmos
Btw hur ska vi förhålla oss om archetype trots förmodan dyker upp igen?
Ang din fråga skapade ordern i tisdags.
TA UT ALLA PENGAR till en NY(!!!!!!!!) plånbok.
MÅSTE du göra en order (tänker på de som självmedicinerar och MÅSTE göra en order) använd Archetyps funktion som gör att du INTE måste föra över pengar till ditt konto:
- Skapa order med inga pengar på kontot
- Få en insättningsadress
- För över crypto från en NY plånbok (gör ALLT för "plausible deniability)
- Vänta på din order
Jag har TUR som inte är daglig brukare.
Jag lider med er andra som är i BEHOV av preparat.