Okej, uppskattas. Varför går det inte att skicka PM till dig?
Dels så har jag tidigare stängt av PM-funktionen (har fått för mycket förfrågningar hur kryptering, TOR och DNM's fungerar), dels så är det något fel på mitt konto på Flashback.
Jag har stängt av PM-funktionen på mitt konto när jag skapade kontot - och nu när jag behöver sätta på den igen så buggar Flashback.
Jag har testat via datorn med flera webbläsare samt telefonen, men när jag försöker gå in på kontrollpanelen för mitt konto på Flashback så får jag "Error: 500" när jag går till:
Klickar på nedåtpilen uppe till höger -> Kontrollpanelen -> Redigera Alternativ
Ovan är var man stänger av/sätter på "privata meddelanden".
Mitt nuvarande konto (samt mitt förra: kolla upp "Dr.Vaken" samt "Dsfarfeg") har någon bugg.
Mitt konto "LordOfCheese" kan inte komma åt "Redigera Alternativ".
Mitt förra konto (Dr.Vaken) är totalt buggad och jag kan inte ens gå in på mitt förra konto.
Dr.vaken -> #Dr.Vaken (Får meddelande om att jag inte har behörighet, till och med att bara "kolla" på kontot oavsett om jag är inloggad eller ej är buggad)
Detta är vad jag får som svar när jag försöker redigera mitt konto:
Dels så har jag tidigare stängt av PM-funktionen (har fått för mycket förfrågningar hur kryptering, TOR och DNM's fungerar), dels så är det något fel på mitt konto på Flashback.
Jag har stängt av PM-funktionen på mitt konto när jag skapade kontot - och nu när jag behöver sätta på den igen så buggar Flashback.
Jag har testat via datorn med flera webbläsare samt telefonen, men när jag försöker gå in på kontrollpanelen för mitt konto på Flashback så får jag "Error: 500" när jag går till:
Klickar på nedåtpilen uppe till höger -> Kontrollpanelen -> Redigera Alternativ
Ovan är var man stänger av/sätter på "privata meddelanden".
Mitt nuvarande konto (samt mitt förra: kolla upp "Dr.Vaken" samt "Dsfarfeg") har någon bugg.
Mitt konto "LordOfCheese" kan inte komma åt "Redigera Alternativ".
Mitt förra konto (Dr.Vaken) är totalt buggad och jag kan inte ens gå in på mitt förra konto.
Dr.vaken -> #Dr.Vaken (Får meddelande om att jag inte har behörighet, till och med att bara "kolla" på kontot oavsett om jag är inloggad eller ej är buggad)
Detta är vad jag får som svar när jag försöker redigera mitt konto:
The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
Flashbacks admins är tyvärr värdelösa. Jag har kontaktat dom tidigare men dom ger mig "copy-paste"-svar och jag har gett upp att få detta fixat.
Om du vill komma i kontakt med mig så är det bara att citera mig här i tråden.
Jag är som mest aktiv under helgerna.
Tänkte fråga dig om abacus om du vet hur man kommer in och vad är för typ av marknad? Aldrig hört om den förut läste om den för första gången här i tråden förut.
Tänkte fråga dig om abacus om du vet hur man kommer in och vad är för typ av marknad? Aldrig hört om den förut läste om den för första gången här i tråden förut.
Jag har inte testat Abacus ännu, och jag har druckit för mycket för att fokusera på detta under den här helgen.
Jag återkommer om/när jag kan och om jag vet mer ifall svenska säljare väljer att gå över dit.
Jag garanterar inte att jag återkommer om Abacus dock.
Jag måste gå och lägga mig och lär nog inte skriva mer i tråden den här helgen tyvärr.
Hey,
I got a lot of messages, I’m not going to answer everyone.
> why haven’t I been online?
I have to disappoint you all I wasn’t busted by LE, I was working on fixing problems that came up while I was trying to make it a lot easier for everyone to access the main mirror.
> why is the market still under maintenance?
Because I’m still working on it.
> what can you do in the meantime?
Don’t bother me while I’m fixing the problems. Go outside, touch some grass.
I told you, you won’t get rid of me. Seems you can’t even live without me for 23 hours.
We are Archetyp.
Det är exakt detta meddelande vi har diskuterat tidigare i tråden (gå tillbaka 1-3 sidor).
Meddelandet använder ett annat format och tecken (i titeln på Dread) som indikerar att det är skrivet av NÅGON ANNAN ÄN ARCHETYPS ADMIN.
ASNT, Archetyps admin, är Tysk, och titeln, bland annat, till det inlägget på Dread innehåller både tecken som inte finns på Tyska tangentbord, samt formateringen av meddelandet skiljer sig från Archetyps riktiga admin.
Snarare så gör det citerade meddelandet oss som faktiskt är aktiva online MER paranoida än att lätta på stressen.
Till alla som använder Archetyp:
Var varsam framöver. Om sidan kommer tillbaka så ta ut alla era pengar (skapa en ny Monero-plånbok, sen för över till er riktiga) och avvakta. För INTE över pengar till marknaden då alla indikationer pekar på att Archetyp har blivit kompromissat av polis/interpol/whatever.
Ville bara göra er alla ännu mer besvikna (alla vi som sörjer archetype då de ser mörkt ut) jag gick in på Abacus market, och layouten är riktigt kass å förvirrande, kefft helt enkelt. Då är FS 4 mkt bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!