Citat:
Ursprungligen postat av
LordOfCheese
Jag har använt Binance tidigare, och Revolut fungerar bra tillsammans med dom.
Dock föredrar jag Kraken.
Både Binance och Kraken stödjer SEPA Instant dessutom, så om du för över pengar via banköverföring från Revolut så kommer de fram direkt.
Överföringskedjan skulle nog se ut på detta sätt för dig:
Swedbank -> Revolut -> Växla till EURO hos Revolut -> Banköverföring till Binance/Kraken -> Köp Crypto -> Skicka dina Crypto till privat plånbok -> Skicka dina Crypto vart du nu vill
Notera:
Att växla hos Revolut är gratis på vardagar. På helger så kostar det dock.
Osäker på om Binance stödjer svenska kronor eller ej. Kraken gör det inte.
EDIT:
Verkar som att jag missförstod din fråga om Revolut och att skicka pengar.
Skicka aldrig crypto från en plånbok som INTE är privat till en DNM (Darknet market).
Om du skickar Crypto från bt.cx, safello, binance, kraken, revolut, etc, till en DNM så lär du bli bannad.
Hej!
Såg att jag inte har svarat på det här. Nej, fan, det vet jag, har alltid haft två säkra innan jag skickat det vidare.
Kedjan: Swedbank - Btcx - E****s - Fr*********.*n - sen in på marknaden
Men sen 1:a januari så går det inte med Swedbank (som du vet) Jag kontaktade, hmm, jag tror att det var Safello, jag frågade om jag kunde handla på Btcx från dom. Jag har för mig att man kunde det, men han sa:
- Du vet väl att det går att spåra alla bitcoins i kedjan?
Ja, det visste jag såklart, men när han sa det så specifikt så blev jag orolig. Så jag har inte kunnat göra något sen i December och jag har ingen aning om hur man gör det numera. Har inte läst igenom tråden. Men jag antar att det är lika krångligt nu. Funkar det du skrev till mig fortfarande?