2022-09-16, 16:17
Medlem
Krests avatar
Så det här är lite mer en metafråga. Men man hör så mycket om hur folk blir utpressade av avskum här i samhället. Om man beställer med eget namn så har man ju direkt kriminellt folk som både har namn och hållhake på en. Hur stor är risken att någon går efter en?
Citera
2022-09-16, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krest
Så det här är lite mer en metafråga. Men man hör så mycket om hur folk blir utpressade av avskum här i samhället. Om man beställer med eget namn så har man ju direkt kriminellt folk som både har namn och hållhake på en. Hur stor är risken att någon går efter en?
Så nära noll du kan komma! De flesta är seriösa och efter att det är skickat så finns det inga uppgifter kvar om dig. Både för din och deras säkerhet. Sen finns det säkert de som sparar och för register men en sådan är långt från seriös. Sen är inte alla så fullt kriminella som jag tror du avser. Jag hade själv kunnat sälja om jag hade haft ork att administrera allt och jag springer inte runt och skjuter och hotar folk. Så länge du inte handlar på gatan med krita har du inget att oroa dig för.
Citera
2022-09-17, 09:04
Medlem
Hur mycket skiljer sig priset på att öppna seller konto på fs4 och archetype? Det kan ju inte kosta så mycket då det finns så många lallare på sidorna.
Citera
2022-09-17, 12:14
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfrikaZoo
Hur mycket skiljer sig priset på att öppna seller konto på fs4 och archetype? Det kan ju inte kosta så mycket då det finns så många lallare på sidorna.

Kolla?
Citera
2022-09-17, 14:31
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Är det allmänna förseningar med posten?

Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Är Cake Wallet bra för Monero? Ifall att Exodus strular till sig igen!

Vad för plånbok använder ni?

Kör kraken, kostar inte mycket alls att skicka vidare.

Cake wallet har funkat bra för mig. Ibland har det tagit några timmar men annars har det fungerat toppen.

Citat:
Ursprungligen postat av Krest

Hur nojig är du? Jag tror packarna är typ flöddriga negrer, de vet inte vem Annie Lööf är.
Citera
2022-09-17, 16:04
Medlem
SlappTjackBalles avatar
[quote=AfrikaZoo|81681284]Hur mycket skiljer sig priset på att öppna seller konto på fs4 och archetype? Det kan ju inte kosta så mycket då det finns så många lallare på sidorna.[/Q

In och kolla? archetype lär ju va bästa alternativet.
Citera
2022-09-17, 16:07
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:

archetype 6000.
Citera
2022-09-17, 17:50
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
Hur nojig är du? Jag tror packarna är typ flöddriga negrer, de vet inte vem Annie Lööf är.

Det var ju folk som blev utpressade, nån eller några packare skickade ut massa kravbrev.
Citera
2022-09-17, 19:31
Medlem
Citat:
600€ på Archetyp
Citera
2022-09-18, 17:56
Medlem
movingmads avatar
De där hemtryckta diazepamtabletterna på 8mg som finns hos en viss säljare, är det något att ha? Någon som provat?

Bensedin är ju rent skräp, behöver en hel karta för samma känsla som en Roche 1mg. Saknar äkta diazepam.
Citera
2022-09-19, 12:14
Medlem
biupy6ips avatar
Skickade igår kl 03:00 mina bitcoins från min Wallet som hette Kucoin till Flugsvamp. Inget har kommit fram till FS än. När jag spårar transaktionen på blockchain står det 6 röda ringar och 6 gröna ringar. Sen när jag kollade FS hemsida nu på morgonen har dom tagit bort den insättningsadressen jag använde?

Vad kan jag förvänta mig nu?
Citera
2022-09-19, 20:18
Medlem
Är det dumt att alltid skicka nya insättningar från en exchange till en ny wallet?

Jag har electrum uppkopplat till tor och växlar sen till monero. Raderar alltid min wallet efter ett köp och skaffar en ny vid nästa köp. Men detta kanske bara ser misstänksamt ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in