2025-07-23, 00:16
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Fan är Catharsis nere?

(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.
Citera
2025-07-23, 00:19
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.

Tack! Tänkte att dom också hade börjat bli ddosade nu. Såg något om att FS söker folk för att ddosa sina fiener eller nått sånt? Då är det bara att vänta till imorgon med andra ord.
Citera
2025-07-23, 01:27
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Tack! Tänkte att dom också hade börjat bli ddosade nu. Såg något om att FS söker folk för att ddosa sina fiener eller nått sånt? Då är det bara att vänta till imorgon med andra ord.

Tror det var mer i stil med att FS skrev att de identifierat vilka eller vilken grupp som låg bakom DDoS-attackerna och sökte folk som kunde slå tillbaka mot gruppen eller skydda sidan.
Citera
2025-07-23, 12:56
Medlem
Varför använder folk sig fortfarande utav FS? Jag kan omöjligt lita på dom efter allt som har hänt innan, skulle aldrig sätta in pengar där vips så försvinner dom imorgon. Jag litar mera på engelska marknader
Citera
2025-07-23, 13:16
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiebaolao666
Varför använder folk sig fortfarande utav FS?

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaathet och okunskap. En ovilja att ens försöka lära sig.

Namnet Flugsvamp är ju förknippat med "där man köper knark, för svenskar!".
Tyvärr så det en sämre grupp nu som utnyttjar namnet just nu, än vad tidigare iterationer av Flugsvamp har varit administrerat av, men trots det så bryr sig inte Svensson om att ens kika efter andra alternativ, då det är jobbigt att lära sig hur man använder en "data" (Läs: "Dator" men hur en Svensson tror det stavas) trots att nuvarande alternativa marknader fungerar i princip likadant, med små undantag (tänker på DarkMatter, som är en av de mer säkra marknaden, från en köpares ståndpunkt, eftersom den marknaden inte använder sig av plånböcker).
Citera
2025-07-23, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaathet och okunskap. En ovilja att ens försöka lära sig.

Namnet Flugsvamp är ju förknippat med "där man köper knark, för svenskar!".
Tyvärr så det en sämre grupp nu som utnyttjar namnet just nu, än vad tidigare iterationer av Flugsvamp har varit administrerat av, men trots det så bryr sig inte Svensson om att ens kika efter andra alternativ, då det är jobbigt att lära sig hur man använder en "data" (Läs: "Dator" men hur en Svensson tror det stavas) trots att nuvarande alternativa marknader fungerar i princip likadant, med små undantag (tänker på DarkMatter, som är en av de mer säkra marknaden, från en köpares ståndpunkt, eftersom den marknaden inte använder sig av plånböcker).
Håller med dig, med ett litet undantag. Och det är att för tillfället ser utbudet bredast ut hos FS4, än så länge så finns det inte lika bra alternativ för olika droger på t.ex Catharsis.
Med tiden kommer förmodligen fler och fler flytta över från FS4 till Catharsis, men för tillfället har vissa inga alternativ för inrikesköp av vissa droger (främst om man vill handla t.ex DD i div. städer eller inte hittar någon produkt man söker ö.h.t.)
Citera
2025-07-23, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Håller med dig, med ett litet undantag. Och det är att för tillfället ser utbudet bredast ut hos FS4, än så länge så finns det inte lika bra alternativ för olika droger på t.ex Catharsis.
Med tiden kommer förmodligen fler och fler flytta över från FS4 till Catharsis, men för tillfället har vissa inga alternativ för inrikesköp av vissa droger (främst om man vill handla t.ex DD i div. städer eller inte hittar någon produkt man söker ö.h.t.)

Ja men det kommer, FS låser ju folks pengar och utpressar dom att stanna på den sidan, ingen smart säljare stannar väl där.
Citera
2025-07-23, 14:24
Medlem
Jag testade Moomin marker och allt var toppen . Grym produkt snabb leverans och inga problem med insättningen.

Moomin.darkweb.wtf

Rekomenderar dock har dem inte fått in så många säljare ännu så produkt utbudet är begränsat.
Citera
2025-07-23, 14:32
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassedamp
Jag testade Moomin marker och allt var toppen . Grym produkt snabb leverans och inga problem med insättningen.

Moomin.darkweb.wtf

Rekomenderar dock har dem inte fått in så många säljare ännu så produkt utbudet är begränsat.

Länken i inlägget ovan är INTE en officiella URL till sidan.
Rekommenderar alla att UNDVIKA den länken.
Varför ger du ut en ej officiell länk till en marknad i den här tråden?

Dessa är de enda OFFICIELLA länkarna:

Moominmarket.cc
Moominvalley.cc
Muumilaakso.cc
Mumindalen.cc

Samtliga jag skrev ut ovan finner ni på Moomins egna hemsida, under nyhetsflödet (Datum 2025-06-11).
Citera
2025-07-23, 16:54
Medlem
LordOfCheeses avatar
Nu är Catharsis uppe igen.
Citera
2025-07-23, 22:15
Medlem
Provar igen, ska försöka inte nämna vendor eller hinta

Jag grönar catharsis igen för er som fortfarande e dumma o håller på med FS4

Handlade av en vendor jag hitta på catharsis igår kväll, fick DD droppat idag mindre än 24h senare, väldigt smidigt 👍
Hade även strul med annat på catharsis men fick pengar tillbaka efter 5 dagar o kunde withdraw ut utan problem. Kanske ba jag som har tur med tanke på vad andra har sagt i denna tråd men supporten svarade mig i relatively snabb takt så jag e nöjd so far

Är catharsis en potential honeypot? Kanske, kanske inte. YOLO säger vi

Alla borde hoppa av FS4 innan dom börjar extort köpares pengar såsom dom gjorde med vendors
Citera
2025-07-24, 15:40
Medlem
Fler som inte kommer in på Catharsis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här