2024-09-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagfors-Mayhem
Ja det låter som att vi inte får se pengarna. Men jag har upptäckt något märkligt. I över två dagar när jag genererar insättningsadress så blir det samma adress, så blir man blåst? För till mitt konto kommer det ju inte

Tror jag varit inne på en fejksida.. märkte igår så tror inte man får se dom pengar man satt in asså:/
Sparat länkarna nu så får vi se hur det går.
Citera
2024-09-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Läste att kontrollerna av brev ska öka
Hur säkert är det att beställa syra trots det? Stor risk att hundarna "hittar" det? Något som vet?

Beror väl på. Hade nog kört på deaddrop istället!
Citera
2024-09-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShAdYZz024
Tror jag varit inne på en fejksida.. märkte igår så tror inte man får se dom pengar man satt in asså:/
Sparat länkarna nu så får vi se hur det går.
ni skickar ju fel, mina pengar kommer in varje gång, har alltid gjort, igår, idag
Citera
2024-09-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katinka
Jag försöker skapa ett konto på archertyp men får alltid upp ett meddelande att användarnamnet och lösenordet är inkorrekt. Vad ska jag göra?

Du har både ett inloggningsnamn och ett namn som visas för andra. Du får läsa noga så löser det sig är jag säker på.
Citera
2024-09-29, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elhundo
ni skickar ju fel, mina pengar kommer in varje gång, har alltid gjort, igår, idag

Nä, va inne på en fejksida. Inte så svårt att lista ut hur man sätter in pengar haha.
Citera
2024-09-30, 04:49
Någon som lyckats få igenom beställningar via våra grannländer (Danmark, Norge)?
Citera
2024-09-30, 17:31
Medlem
Ajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShAdYZz024
Beror väl på. Hade nog kört på deaddrop istället!
Vilken hund e tränad på Syra dock? 😅
Citera
2024-10-01, 03:36
Medlem
Angående spegelsidor.

Det som skiljde min sida mot hans (som var fejk, han losa runt 3k) var att på hans sida gick det inte att få någon ny insättningsadress, det var liksom samma hela tiden.
Citera
2024-10-01, 03:57
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Vilken hund e tränad på Syra dock? 😅

Tullverkets... tex?

Får samma svar var man än kollar. Sen kanske LSD inte upplevs som ett omfattande problem och nedprioriteras av den anledningen. Men det betyder ju inte att det inte är möjligt.

Citat:
Dogs can sniff out:

Marijuana
Cocaine
Crack cocaine
Heroin
Ecstasy
Methamphetamine
Ketamine
LSD
Citera
2024-10-01, 20:14
Medlem
Bastuvurpas avatar
Ni som använder Kraken, se länk nedan

Citat:
Kraken slutar med Monero (XMR)
Citera
2024-10-02, 18:39
Medlem
Apollinaires avatar
Hur stor är risken att polisen har koll på detta? Jag använder mitt bankkort för att köpa BTC, jag omvandlar sedan BTC till Monero och för över Monero till en annan plånbok. Från denna plånbok för jag över Monero till en sida på darknet. Väl på denna darknet-sida köper jag diverse saker och får dessa hemskickade till mig. Jag använder VPN hela tiden. Kan polisen, så att säga, ha koll på hela kedjan? Även om det inte finns dator de kan kolla?
Senast redigerad av Apollinaire 2024-10-02 kl. 18:42.
Citera
2024-10-02, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Hur stor är risken att polisen har koll på detta? Jag använder mitt bankkort för att köpa BTC, jag omvandlar sedan BTC till Monero och för över Monero till en annan plånbok. Från denna plånbok för jag över Monero till en sida på darknet. Väl på denna darknet-sida köper jag diverse saker och får dessa hemskickade till mig. Jag använder VPN hela tiden. Kan polisen, så att säga, ha koll på hela kedjan? Även om det inte finns dator de kan kolla?
Dom kan väl följa hela transaktionen fram tills du växlar till monero o för över (då monero i dagsläget inte är möjlöigt att spåra för polisen).
Dvs. när du väl växlar till monero så slutar dina spår, tror inte tillgången till din dator spelar någon större roll då själva xmr-transaktionen ändå inte är spårbar. Det skulle väl vara om din dator aktivt speglas och spelas in och man där kan se att du gör en överföring, men transaktionen i sig blir inte spårbar för det utan då är det ju snarare så att man fysiskt ser dig göra överföringen + köpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in