Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-07, 13:24
Medlem
Kommer inte heller in på AT sedan igår åtminstone..
Citera
2025-05-07, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snekizgood
Någon annan som känner sig blåst av AT då deras kryptopriser ej uppdaterats? Har fått använda mycket mer än det egentligen ska kosta.

De sätter sina priser i XMR. Priset på XMR varierar ju, och därför kan det skilja
hur mycket SEK du får betala,
Eller menade du nåt annat?
Citera
2025-05-07, 16:49
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partikk
Kommer inte heller in på AT sedan igår åtminstone..

Kommer in på den länken som visas utåt.... inte en mirror alltså
Citera
2025-05-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Kommer in på den länken som visas utåt.... inte en mirror alltså
archetyp.cc?
Citera
2025-05-07, 22:36
Medlem
Alltså för all möda när de större belopp då måste man antingen hitta någon som kan växla, det går avgifter etc. Har man kontakter på ”gatan” är det bäst ark x fs är ju bra för folk som vill handla dolt de matchar ju priserna på gatan ibland till och med billigare kan ju bli ett koncept i framtiden också att de större aktörerna kommer börja jobba mer på ”nätet” onion / tor / clearnet etc .. för efter man implementerat DD eller spårbart är det en annan sak med tanke på PostNord s nedskärningar… folk vill gärna ha sina grejer ganska fort
Citera
2025-05-08, 16:57
Jag har hängt på AT sedan det lanserades och har precis norr om 200 köp, men det är fortfarande gott om skojare till säljare där. Jag uppmanar alla att inte beställa något utan spårbart.

Tidigare beställde jag ofta sådär 20g brunt eller grönt i stöten, men nu med allt växlingsjobb så är det inte värt det, och eftersom alla säljare tar 150-450 kronor (ja, vissa av horungarna mjölkar en verkligen för att istället få en att välja att skicka utan spårning, så de kan ljuga om att posten slarvat bort det )

Nuförtiden köper jag bara 70-80g åt gången. Visst, det är ovanför graden för narkotikabrott av normalgraden, och inte längre ringa, men det är enda sättet att rättfärdiga kostnaden för växling och spårbarhet.

Skulle också rekommendera att inte handla med dead drops. Många säljare återanvänder ställen och polisen har bättre koll än ni tror. Det är större risk att torska när man handlar med dead drop än när man beställer något via post, om det nu inte är någon säljare som typ tar en bit hasch och bara lägger den i ett vanligt kuvert. Heh. Med "vanlig" okej stealth är det ändå långt säkrare + att du kan neka att du beställt det om det beslagtas. Torskar du för att polisen har span på dessas regelbundna DD-ställen så sitter du fast i klistret.

Ta det lugnt allihopa!
Citera
2025-05-08, 23:23
Vill utfärda en extra stor varning för köpare i Göteborg som funderar på deaddrops då jag via kontakter hört att de har avsatt personal för att punktmarkera både spekulerade samt konstaterade ställen där det ofta släpps produkt. En polare till mig greps på just ett av dessa ställen när han skulle hämta 15 g cannabis.

Handla på eget bevåg. Alltid bättre att beställa spårbart.

Många säljare gör allt för att mjölka en, men leta efter dem som varit med längst och har bäst omdömen så slipper ni dem värsta kuksugar-blattarna som bara är där för att tjäna pengar och skiter i både kunder och deras säkerhet.
Citera
2025-05-09, 21:06
Medlem
Hur gör man just nu för att komma in på archetyp om man inte hunnit skapa ett konto och få sin private mirror?
Citera
2025-05-09, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Hur gör man just nu för att komma in på archetyp om man inte hunnit skapa ett konto och få sin private mirror?

använd archetyp.love .cc och .su blev nedstängda

Senast redigerad av visningar 2025-05-09 kl. 23:22.
Citera
2025-05-10, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visningar
använd archetyp.love .cc och .su blev nedstängda

Archetyp.love låter väldigt konstigt, har inte läst nånstans om love på slutet på andra ställen. Någon som kan bekräfta om detta är den officiella nu?
Citera
2025-05-11, 00:07
Medlem
Citat:

låter väldigt konstigt, har inte läst nånstans om love på slutet på andra ställen. Någon som kan bekräfta om detta är den officiella nu?
Jag reagerade också lite skeptisk första gången jag fick syn på just den länken, men på dread så har faktiskt ASNT/BigBoss själv gjort ett inlägg där han bekräftar att den faktiskt är äkta och skapad utav archetyp (rekommenderar ändå att man själv tar sig dit och läser istället för att bara lita blint på något som skrivs helt öppet på clearnet dock)
Citera
2025-05-11, 00:08
Medlem
Citat:
Archetyp.love låter väldigt konstigt, har inte läst nånstans om love på slutet på andra ställen. Någon som kan bekräfta om detta är den officiella nu?

länken är signerad av admin men här är ett dread-inlägg (forum på darknet) om den nya sidan
onion-länk: http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbet6onoyno2yv7jicoxknya zubrad.onion/post/94b244f50c8e09bb5a11
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in