Jag har hängt på AT sedan det lanserades och har precis norr om 200 köp, men det är fortfarande gott om skojare till säljare där. Jag uppmanar alla att inte beställa något utan spårbart.
Tidigare beställde jag ofta sådär 20g brunt eller grönt i stöten, men nu med allt växlingsjobb så är det inte värt det, och eftersom alla säljare tar 150-450 kronor (ja, vissa av horungarna mjölkar en verkligen för att istället få en att välja att skicka utan spårning, så de kan ljuga om att posten slarvat bort det

)
Nuförtiden köper jag bara 70-80g åt gången. Visst, det är ovanför graden för narkotikabrott av normalgraden, och inte längre ringa, men det är enda sättet att rättfärdiga kostnaden för växling och spårbarhet.
Skulle också rekommendera att
inte handla med dead drops. Många säljare återanvänder ställen och polisen har bättre koll än ni tror. Det är större risk att torska när man handlar med dead drop än när man beställer något via post, om det nu inte är någon säljare som typ tar en bit hasch och bara lägger den i ett vanligt kuvert. Heh. Med "vanlig" okej stealth är det ändå långt säkrare + att du kan neka att du beställt det om det beslagtas. Torskar du för att polisen har span på dessas regelbundna DD-ställen så sitter du fast i klistret.
Ta det lugnt allihopa!