Du har skrivit för mycket så jag orkar inte läsa, jag har mest skrubbat igenom din text och jag ser att du anklagar mig för att posta i denna tråd från flera användare och att du menar att FS4 är en scam (trots att den existerat längre än Archetyp och inte har några anmälningar om scams). Ja det enda jag kan säga är att det är uppenbart att du jobbar för den sida som stödjer Archetyp. Använd Archetyp om du är nöjd med det och håll käften din horunge, vad är problemet? Neger.
HAHA denna användare som du syftar till postade alltså typ samma sak som jag för över 2 år sedan, och för att jag ger medhåll så är din slutsats att jag måste vara samma person? Det finns en anledning till varför 90% av svenskarna använder FS4 och resten använder alternativa sajter som Archetyp.
Men kontentan är: ANVÄND ARCHETYP OM DU ÄR NÖJD, OCH HÅLL KÄFTEN, ÄCKLIGA JÄVLA NEGER.
HAHA denna användare som du syftar till postade alltså typ samma sak som jag för över 2 år sedan, och för att jag ger medhåll så är din slutsats att jag måste vara samma person? Det finns en anledning till varför 90% av svenskarna använder FS4 och resten använder alternativa sajter som Archetyp.
Men kontentan är: ANVÄND ARCHETYP OM DU ÄR NÖJD, OCH HÅLL KÄFTEN, ÄCKLIGA JÄVLA NEGER.
Och där försvann all din trovärdighet.
Om jag jobbar för Archetyp så får du gärna rikta mig till vem jag kan prata med för att få betalt. Skulle gärna vilja få iallafall en liten summa för min möda, speciellt med tanke på alla de jag har hjälpt i den här tråden på olika sätt, oavsett vilken DNM de använder sig av.
Intressant att du inte kan ge ett enda bevis på dina påståenden, och vid minsta lilla mottryckning så tar du istället och beter dig som en fjortis.
Hade dock inte förväntat mig något mer än så.
Jag tyckte du hade vettiga inlägg och bra diskussioner, jag var säker på att du var vuxen nog... men skenet bedrar. Dags att tänka över sitt beteende, låter du så här IRL också när du får lite "mothugg!"? Skrämmande i alla fall #växupp
Om jag jobbar för Archetyp så får du gärna rikta mig till vem jag kan prata med för att få betalt. Skulle gärna vilja få iallafall en liten summa för min möda, speciellt med tanke på alla de jag har hjälpt i den här tråden på olika sätt, oavsett vilken DNM de använder sig av.
Intressant att du inte kan ge ett enda bevis på dina påståenden, och vid minsta lilla mottryckning så tar du istället och beter dig som en fjortis.
Hade dock inte förväntat mig något mer än så.
För de som blir förvirrade av mitt inlägg, jag skrev ett inlägg på föregående sida som bröt mot forumreglerna.
Nedan postar jag en modifierad version som tar bort ett par länkar samt modifierar texten en bit för att inte bryta mot reglerna.
Vilken regel jag bröt mot vet jag inte om jag får skriva, så jag skippar det.
Jag motargumenterade "FriendlyNo1" och hans påståenden om Archetyp som ni finner på föregående sida.
Tyvärr så saknas lite länkar och info jag använde för att stärka mina egna påståenden.
Det är skrattretande att läsa vad du skrivit, för allt du skriver angående Archetyp gäller egentligen för FS4.
Det finns flera hundratals, om inte nära tusen, inlägg i bara den här tråden, om hur folk konstant blir av med pengar som de sätter in på FS4, trots att de använder deras officiella länk "flugsvamp.wtf".
Jag har följt denna tråd sen dag 1 den skapades, och jag tror jag däremot kan räkna på 1 hand där folk haft problem med insättningar på Archetyp (och då pratar jag om de officiella länkarna, inte de som tagit sig in via phsihing-länkar för att de stavar "archetyp.cc" fel) som har lösts antingen med deras verktyg som är till för att lösa detta, alternativt genom att ta kontakt med deras support.
Archetyps skapare kallar sig för ASNT (aka YosemiteGhostWrite) och är TYSK. Han finns även på Dread (jag har dock inte lagt hans användarnamn där på minnet).
Han har aldrig pratat svenska på forumet, skriver ofta på tyska och fick ta hjälp av oss medlemmar för att översätta forumet till svenska. Jag vet detta då jag blev medlem på Archetyp några enstaka dagar efter FS3 stängde och Bubbelmint tipsade alla om att det var Archetyp man borde gå över till, och varnade om FS4, tillsammans med flera säljare.
Allt du skriver om ASNT är en lögn.
Jag var väldigt aktiv på FS3's forum.
Flera säljare, inklusive FS3's guldmedlem "Bubbelmint" (ej säljare <- Påpekar detta då så moderator vet) varnade skarpt för FS4 för exakt det du skriver - att det var en säljare från FS3-tiden som skapat FS4 och inte gick att lita på.
(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.
Har redan haft den här diskussionen i den här tråden (via ett annat konto) där exakt samma lögner har uttryckts.
Precis som en annan medlem som skrev samma sak så var hans källor till dessa lögner endast "Just trust me bro".
En till medlem skulle ju "ta bort EXIF data och annat så CIA inte kunde göra reverse engineering" på de bilder han skulle ladda upp för att bevisa sina påståenden. Nu har det gått NÄSTAN exakt ett år, och det har ekat tomt i tråden från den medlemmen med dessa bevis. Han måste ju vara en extrem gangster som behöver så pass lång tid för att rensa meta-data för att känna sig säker för posta sina "bevis".
För att förtydliga, dessa lögner om Archetyp har skrivits i tråden tidigare, och varje gång jag argumenterar mot lögnerna och ber om bevis så får man svordomar riktade mot sig, och begäran av bevis förblir obesvarad.
Senast redigerad av LordOfCheese 2025-01-07 kl. 20:09.
Jag tyckte du hade vettiga inlägg och bra diskussioner, jag var säker på att du var vuxen nog... men skenet bedrar. Dags att tänka över sitt beteende, låter du så här IRL också när du får lite "mothugg!"? Skrämmande i alla fall #växupp
Åhnej, Bastuvurpa tycker att min trovärdighet försvann, K bry. Håll dig till topic.
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
För de som blir förvirrade av mitt inlägg, jag skrev ett inlägg på föregående sida som bröt mot forumreglerna.
Nedan postar jag en modifierad version som tar bort ett par länkar samt modifierar texten en bit för att inte bryta mot reglerna.
Vilken regel jag bröt mot vet jag inte om jag får skriva, så jag skippar det.
Jag motargumenterade "FriendlyNo1" och hans påståenden om Archetyp som ni finner på föregående sida.
Tyvärr så saknas lite länkar och info jag använde för att stärka mina egna påståenden.
Det är skrattretande att läsa vad du skrivit, för allt du skriver angående Archetyp gäller egentligen för FS4.
Det finns flera hundratals, om inte nära tusen, inlägg i bara den här tråden, om hur folk konstant blir av med pengar som de sätter in på FS4, trots att de använder deras officiella länk "flugsvamp.wtf".
Jag har följt denna tråd sen dag 1 den skapades, och jag tror jag däremot kan räkna på 1 hand där folk haft problem med insättningar på Archetyp (och då pratar jag om de officiella länkarna, inte de som tagit sig in via phsihing-länkar för att de stavar "archetyp.cc" fel) som har lösts antingen med deras verktyg som är till för att lösa detta, alternativt genom att ta kontakt med deras support.
Archetyps skapare kallar sig för ASNT (aka YosemiteGhostWrite) och är TYSK. Han finns även på Dread (jag har dock inte lagt hans användarnamn där på minnet).
Han har aldrig pratat svenska på forumet, skriver ofta på tyska och fick ta hjälp av oss medlemmar för att översätta forumet till svenska. Jag vet detta då jag blev medlem på Archetyp några enstaka dagar efter FS3 stängde och Bubbelmint tipsade alla om att det var Archetyp man borde gå över till, och varnade om FS4, tillsammans med flera säljare.
Allt du skriver om ASNT är en lögn.
Jag var väldigt aktiv på FS3's forum.
Flera säljare, inklusive FS3's guldmedlem "Bubbelmint" (ej säljare <- Påpekar detta då så moderator vet) varnade skarpt för FS4 för exakt det du skriver - att det var en säljare från FS3-tiden som skapat FS4 och inte gick att lita på.
(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.
Har redan haft den här diskussionen i den här tråden (via ett annat konto) där exakt samma lögner har uttryckts.
Precis som en annan medlem som skrev samma sak så var hans källor till dessa lögner endast "Just trust me bro".
En till medlem skulle ju "ta bort EXIF data och annat så CIA inte kunde göra reverse engineering" på de bilder han skulle ladda upp för att bevisa sina påståenden. Nu har det gått NÄSTAN exakt ett år, och det har ekat tomt i tråden från den medlemmen med dessa bevis. Han måste ju vara en extrem gangster som behöver så pass lång tid för att rensa meta-data för att känna sig säker för posta sina "bevis".
För att förtydliga, dessa lögner om Archetyp har skrivits i tråden tidigare, och varje gång jag argumenterar mot lögnerna och ber om bevis så får man svordomar riktade mot sig, och begäran av bevis förblir obesvarad.
Hörrudu, varför behöver du "motargumentera" gentemot mig, när jag bokstavligen säger: Använd Archetyp om du är nöjd? Vad finns det att argumentera emot? Att LECRIM ligger bakom sajten är inte något du kan förneka direkt. Att han bannades från FS3 för att sälja kokain som aldrig levererades, EFTER att ha genomfört hundratals felfria affärer, kan du heller inte argumentera emot. Eller jo du kan, men alla från FS3-tiden kommer rata dig.
Förlåt alla för att jag använde N-ordet, men jag var full, jävla negrer.
om du beställt regelbundet med flera beställningar i månaden senaste halvåret och inte fått något taget har du helt otrolig tur och det lär inte dröja innan det sker
fortsätter fortfarande utan problem, ni har helt enkelt valt riktigt dåliga säljare....
Hörrudu, varför behöver du "motargumentera" gentemot mig, när jag bokstavligen säger: Använd Archetyp om du är nöjd? Vad finns det att argumentera emot?
För att det du skriver är en direkt lögn? För att du inte kommer med några bevis på dina påståenden? För att det går att mot bevisa att det du skriver är en lögn?
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Att LECRIM ligger bakom sajten är inte något du kan förneka direkt.
Att han bannades från FS3 för att sälja kokain som aldrig levererades, EFTER att ha genomfört hundratals felfria affärer, kan du heller inte argumentera emot.
Förra gången dessa lögner i tråden spreds så var det en annan säljare från FS3-tiden som det påstods ligga bakom Archetyp. Nu är det alltså någon som heter "Lecrim"?
Jo, jag kan direkt förneka att detta påstående inte är sant, dels med hjälp av de hundratals, om inte tusen, inlägg i den här tråden som rör problem med FS4, att insättningar antingen inte kommer fram eller bara försvinner om de inte använt sitt konto på ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Eller jo du kan, men alla från FS3-tiden kommer rata dig.
Jag är en från FS3-tiden som ratar DIG då jag var med från början när FS3 stängde och FS4 samt Archetyp öppnade.
Alla seriösa, både forumanvändare och säljare, från FS3 flyttade över till Archetyp.
Jag gjorde 2 simpla sökningar med 2 olika nyckelord.
"insättning"
"exit scam"
Jag satte att sortera inläggen på senaste till äldsta, och gjorde en sökning i endast "Övriga droger".
På bara några enstaka minuter hittade jag massor med inlägg där folk har problem med FS4 och insättningar, och det är bara i närtid.
Det är 682 sidor i den här tråden, så skulle man bara spendera tiden på att gå tillbaka i tråden så ser man att 99% av inläggen som rör problem med insättningar gäller för FS4.
Gjorde en insättning på FS4 för några timmar sedan som inte har kommit in ännu.
Brukar ta ca 40 minuter innan pengarna finns inne så jag har kontaktat Support och väntar på svar.
Tänkte att det kan vara bra att veta om ni planerar att sätta in pengar.
Återkopplar i tråden så fort dom kommit in (om dom gör det)!
Nånstans i det här ämnets alla sidor finns en tabell över alla de otal DNM som funnits.
Det står när de startade och när de sedan försvann (Silkroad var väl den första? )
Jag kan inte hitta den översikten nu, oavsett var jag söker på, men kanske nån
annan som har den, eller vet var jag hittar den?
Gjorde en insättning på FS4 för några timmar sedan som inte har kommit in ännu.
Brukar ta ca 40 minuter innan pengarna finns inne så jag har kontaktat Support och väntar på svar.
Tänkte att det kan vara bra att veta om ni planerar att sätta in pengar.
Återkopplar i tråden så fort dom kommit in (om dom gör det)!
Hur gick det för dig?
Gjorde insättning imorse på 1200kr inget har kommit trots att transaktionen fått hur många som helst confirmations 😭
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!