Citat:
Ursprungligen postat av
Bmxs30
Jag skulle inte gett mig in på FS4. Känns som dom stirrat fram en ny sida för att sedan låsa ute vissa säljare o hålla priserna högt. Iaf så jag ser på de.
Och dom jag känner är inte välkomna där men hade sjukt bra omdömme på fs3
Citat:
Ursprungligen postat av
Huxon
Att använda FS4 känns lite som att upprepa samma misstag som förra gången resulterade i att man blev grundlurad och förlorade pengar. Att inte kunna göra uttag som köpare visade sig vara en väldigt dålig idé, förutom för dom som drev sidan, och jag kommer personligen inte använda någon market fortsättningsvis som fungerar på det sättet.
Teorin om att det skulle vara samma personer bakom båda sidorna anser jag vara aningen långsökt, men att dom är av samma skrot och korn är väl ganska troligt. Admins på FS4 påstår att dom jobbat på den här sidan i några månader och resultatet vi såg vid deras lansering påminde mer om något en välrutinerad kodare smäller ihop över en lunchrast.
Verkligen, FS4 känns jävligt shady.
Går dock fortfarande i tankarna om ett det kan vara samma kukluder bakom FS3 som FS4 då FS4 slängdes upp fortare än fan efter FS3's domedag. Det kändes onekligen planerat och kanske var deras avsikt att lansera en betaversion för att få det att se ut som att sidan verkligen var ihopslängd på en lunchrast.
Jag kan nog fan känna ett uns av nå girig jävel där bakom spakarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
trainrider
Jag har lagt en provbeställning, återkommer när och om produkten kommer!
Citat:
Ursprungligen postat av
trainrider
Är av en säljare jag handlat av på fs 3.0 och allt känns bra just nu iallafall!
Gött, återkom gärna!
Citat:
Ursprungligen postat av
Georgejung2003
Jag misstänker att det är samma team bakom FS4 som var bakom FS3
fs4 kom upp förjävla snabbt efter fs3 stängdes ner och det tar mycket mycket längre tid att koda en hemsida och gör det snyggt och fixa med servrar o allting, dem stängde ner fs3 för att dölja spåren och radera allting nu när interpol hade sina utredningar gentemot darknet. Så det skulle vara smart av administratörerna att radera hela sidan och börja om på en ny kula. Det är vad jag tror iallafall det behöver inte stämma såklart
Är på samma spår som du, det gick lite väl jävla fort från nedläggningen av FS3 till lanseringen av FS4. Men vad vet jag? Det kanske satt någon finnig liten fjant med en basic sida och inväntade nedläggningen för att sen kasta sig in i skiten så fort det framgick att FS3 klappade igen fullständigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
SDless
Man blir ju misstänksam om de bara är ute efter användarnamn och lösenord för att kunna logga in och tömma på andra sidor i de fall uppgifterna är desamma
Jävla bra spekulation, tilliten har ju sjunkit en aning om man säger så.
Jag var ju "dum" nog och körde samma användarnamn i tron om att det skulle gynna mig vid beställningar av vendors som eventuellt skulle kunna känna igen mitt namn. Aj aj.