2024-10-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Det tog ungefär ett dygn har jag för mig.

Ok! Tack! Hoppas det tar ca lika lång tid denna gång!
Citera
2024-10-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elysium8
Ok! Tack! Hoppas det tar ca lika lång tid denna gång!
Nu har jag fått in min insättning!
Citera
2024-10-29, 22:09
Medlem
Nu har min insättning kommit in, ni som har haft problem med era kanske också fått det nu! Fick även svar från Supporten ang Bugg, dem har tydligen haft driftstörningar som nu är avklarade.
Senast redigerad av Elysium8 2024-10-29 kl. 22:29. Anledning: mer info
Citera
2024-10-30, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elysium8
Nu har min insättning kommit in, ni som har haft problem med era kanske också fått det nu! Fick även svar från Supporten ang Bugg, dem har tydligen haft driftstörningar som nu är avklarade.

Samma här min kom också in, skön känsla
Citera
2024-10-30, 16:14
Medlem
Min har fortfarande inte kommit in och har inte fått något svar heller.
Citera
2024-10-30, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peseuz
Min har fortfarande inte kommit in och har inte fått något svar heller.

Hur länger har du fått vänta? gjorde en insättning som blev confirmad sent igår natt/tidig morgon. Har fortf inte fått in något på FS..... inget svar av supporten heller under dagen.... Börjar bli lite orolig
Citera
2024-10-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andispace
Hur länger har du fått vänta? gjorde en insättning som blev confirmad sent igår natt/tidig morgon. Har fortf inte fått in något på FS..... inget svar av supporten heller under dagen.... Börjar bli lite orolig
Ungefär två dagar nu
Citera
2024-10-31, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peseuz
Ungefär två dagar nu
Min insättning kom in inatt.
Citera
2024-11-02, 11:10
Medlem
Ni som använt er av DD i större stad (gtb, sthlm, malmö eller uppsala). Hur ställer sig leverantören till önskemål om DD i uttalad stadsdel?

Jag bor numer i en liten håla och har inte koll på alla områden i större städer. Däremot har jag bott i större stad och har koll på just den stadsdelen och skulle då gärna vilja få DD där.

(Har inte bil)
Citera
2024-11-02, 17:49
Medlem
Hej! Nu är jag här igen. Snubben som frågade för någon månad sen vilket bästa sätt att köpa btc/monero för så liten avgift som möjligt . Så om alla som ser det här kan förklara exakt hur eran resa går till, steg för steg för att få den minsta möjliga avgift. Sen kan ni gärna dela med er hur liten avgiften är. Skulle uppskattas enorm eftersom jag betalar 230+kr när jag köper mina jäkla bitcoin. Tack i förhand! Ska inte tjata mer ^^
Citera
2024-11-02, 21:26
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yskalle
Ni som använt er av DD i större stad (gtb, sthlm, malmö eller uppsala). Hur ställer sig leverantören till önskemål om DD i uttalad stadsdel?

Jag bor numer i en liten håla och har inte koll på alla områden i större städer. Däremot har jag bott i större stad och har koll på just den stadsdelen och skulle då gärna vilja få DD där.

(Har inte bil)

Som vanligt - ju mer skumma vibbar du får, ju svårare dom är att ha att göra med... Givetvis borde dom jobba med dig om en rimlig lösning liksom. Sen är det väl beroende på hur stora dom är och vad det handlar om.

Är det Per som säljer sina piller i smyg eller tusenmannagänget som skickar ut nån fjortis?..

liksom. Hör dig för innan. Dom måste ju vara smarta också.

En del är ju ärligt talat alldeles för nonchalanta. Snabba cash asså.
Citera
2024-11-03, 13:26
Medlem
GonerStoners avatar
Ligger arken nere?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in